smart Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hallo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Oww ok, ik dacht ff dat het verkeerd was gevallen, blij dat het niet zo is Kan ik weer lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ik kom net van de film. Een klein aantal mensen nog hier....Tis me niet gelukt om alles bij te lezen, jemig al die dialecten... wel leuk, maar niet voor nu meer.Alles goed bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Waarom dacht je dat dan Dhen?Gek is dat, Dhen is niet, hahahaha.Maar ff serieus, ik was gisteren de hele dag in bed en vandaag was je er niet.Waarom dacht je dan dat het verkeerd gevallen was?Heey Cathy, hoe was de film dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Van je kinderen kun je ook scheiden hoor Hannah maar dat is misschien wel een mooi onderwerp voor het Boomdraadje.Welterusten meis, heb je de natuur nu even geholpen of ben je gewoon gezond moe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Tja ik zag geen reactie van je en dan komt er blijkbaar toch weer wat onzekerheid bij mij naar boven; tjee heb ik er wel goed aan gedaan. Op het moment dat ik het schrijf heb ik daar geen last van maar achteraf blijkbaar soms wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoi Hannah, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Herkenbaar Den, als ik me er even mag tussengooien??Bij mij komt zoiets ook pas later... denk ik...huh, zou er dan heel misschien toch ergens een ietsjepietsje zijn waardoor ....etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ja Hannah slaap ze in je nestje.Em, het was echt een mooie film, wel wat zware muziek eronder.Vincere, Italiaanse film over een vermeende buitenechtelijke relatie van Mussolini. Poeh, poeh.En wat was het buiten koud op het terras, veel stappers natuurlijk te Grunn.Maar ik had beter laarzen en warme sokken aan kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoi Cathy, gooi maar een eind raak Maar idd, zoiets van eeh was dat nou handig of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nou nogmaals Dhen, ik heb er veel aan gehad.Het altijd maar horen dat je niks kunt maakt dat je de rest van je leven een soort prestatiedrang hebt wat onterecht is. Ik ben goed zoals ik ben moet ik denken en soms denk ik dat ook.Momenteel zit ik ook weer in zo'n situatie en laat me daardoor meeslepen.Maar nu, een dag later denk ik, het zij zo en ze hebben het maar met me te doen.Ik ben die ik ben en dat is niet eens zo beroerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosIk ben die ik ben en dat is niet eens zo beroerd. mooi dat dacht ik nou ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ik duik er ook in, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dhen:heart:Slaap lekker in dat warme landje waar ik bijn naar toe ga:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Cathy, ben je er nog/Anders sluit ik hier de dagdraad maar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Em, dat is zéker niet beroerd!!Ook ik heb dat echt moeten leren begrijpen!Een wat realistischer blik. Ik ben niet meer dat meisje van toen, ik ben ook niet meer die vrouw van 35 van toen. Ik ben nu, de resutante van.... heb zat bereikt, ben ook nog niet klaar, maak heus ook nog wel eens stomme missers, maar al met al.....mwah ist goed.Zal zo een dagelijkse gedachte doen die ik wel aardig vondff wachten.... Denk goed na over je probleem.Is er een oplossing? Dan heeft het geen zin je zorgen te maken.Is er geen oplossing? Dan heeft het geen zin je zorgen te maken.Dalai Lama (ingestuurd door: Marianne Vossen)Is ie leuk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Sluit jij m Em?Vertel nog ff hoe je je nu voelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Okee, dan ga ik er ook in. Nog steeds kouwe pootjes.Komt goed.Trusten Em, Dendhro en anderen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Mja, hij is goed ja.Moet er even over nadenken maar ja, hij is inderdaad goed.Als ik het op mijn eigen situatie betrek.....is er een oplossing? ja, dus hoef ik me geen zorgen te maken..... is er geen oplossing? Dan komt er wel een andere oplossing...Man, waar maak ik me druk over.Nee zonder flauwekul, heb vanavond een goed gesprek gehad hier.En probeer het anders te zien, meer in de trant van....is er een oplossing....die is er maar nu ng niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Cathy, ik kan niet zo snel hoor, sorry, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ga je lekker slapen?Spreek je wel weer.Klinkt goed Em. Je kunt bepaalde dingen niet overhaasten.Komt goed.Morgen mooi weer!Nu eerst even bijrusten!!liefsxxx:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden