Spring naar bijdragen

vrijdag 21 mei


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:D
Nee Em ;). Las net mijn zin terug en was inderdaad beetje gek om te lezen.
We waren een jaar en half samen. Tegen het einde ging het van kwaad naar erger. Toen hij besloot alleen verder te gaan was hij alleen zo alleen niet meer.
Twee weken erna stierf mijn broer. Aan mijn ex heb ik weinig gehad toen en misschien was het beter zo maar toch heeft me dat ontzettend pijn gedaan.
Een twee maand geleden stuurde ik hem een berichtje met de vraag of hij het koffertje van mijn dochter kon terugsturen. Het was haar eerste koffertje.
Het enigste dat hij kon zeggen was 'ik ben net gaan samenwonen met mijn vriendin en heb die spullen niet meer'. Toen ik zei dat ik dat spijtig vond maar hem alsnog de foto's van zijn kids (van vorige vakantie) zou doorsturen zei ie enkel 'kijk hé, ik heb hier echt geen behoefte aan!'.
Toen gingen we weer achteruit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

napsjaar zeg ik alleen omdat ik hier geen vieze woorden mag gebruiken ;)

Het deed niet alleen pijn Em..het was meer dan dat. Het heeft me zo fel neergehaald toen dat ik soms nog niet echt weet of ik rechtsta of lig (ok depressive mood ;))

Hannah1..kan begrijpen dat hij aangezien hij zo gelukkig is met zijn nieuwe meid die afstand wil. Euh afstand is een verkeerd woord eigenlijk. Hij wil niets met me te maken hebben. Hij heeft me het gevoel gegeven alsof ik een stuk vuil ben. Hij vroeg zelfs niet of ik wel ok was.
Het was niet mijn kat die toen stierf, nee het was mijn lieve broer. Heb dieper dan diep gezeten..
En hij? Pffff...let's not go there

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van je Em :present:
Je hoeft ook niets te zeggen hoor ;). Hoop alleen dat ik het op een bepaald moment echt kan achterlaten.
Ieder van ons heeft zijn eigen kruis te dragen..
Dat van mij is niet zwaarder dan dat van jou lieve Em.
Alleen weegt vandaag het mijn misschien weer even door :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zo is het precies Fleur en morgen dat van mij wel weer misschien.
En zo kunnen we elkaar weer helpen.
En Hannah heeft misschien wel gelijk joh, met zo'n vent WIL je eigenlijk niets meer toch??
Maar ach, dat is je verstand en je gevoel zegt zoveel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je slaat de nagel op de kop Hannah..
Vandaag is gewoon een beetje moeilijk. Soms ben ik boos, soms verdrietig, soms niets meer.
Hij is niet meer wie hij ooit was dat is duidelijk.
Ik hoef helemaal niets meer te verwachten van hem, nu niet, nooit niet. Of ik iets verwachtte? Ja..
Het gevoel dat ik iets waard ben geweest voor hem. Of ik iets waard ben in het algemeen. En soms is het moeilijk dat buiten hem te zoeken. Vooral als iemand zo koud op je neerkomt.

Maar goed..genoeg geleuterd. Hij bepaald niet wie ik ben of hoe ik me zou moeten voelen toch?
Denk dat het tijd is om te slapen

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet nooit Fleur, dat jij een heleboel waard bent.
Dat niets en niemand dat van je kan afpakken.
Jij bent een waardevol mens en dat moet je altijd voor ogen houden, wat een ander ook zegt.
Ga morgen voor de spiegel staan en zeg: Ik ben Fleur en ik ben OK.
Dat klinkt misschien gek maar het werkt echt. Het heeft bij mij ook gewerkt en als het bij mij werkt...........nou dan wel zeker bij jou, lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro, wat ben ik blij dat ik je zie.
Ik dacht, ik wacht wel dat ze ingelogd is en dan reageer ik en ik moet zeggen dat ik het ook laat zag.
Maar jouw stukje aan mij heeft me juist heel veel gedaan, echt waar.
Hoe krijg je het voor elkaar om de spijker zo op de kop te slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...