fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Aha was te laat.In Brasschaat dus . Daar waar de rijken wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 ha een Kielse rat...moet niet vragen zeker kleuren zijn mauve wit:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeAha was te laat. In Brasschaat dus . Daar waar de rijken wonen De Pfaffs, toch?Mijn vrouw kijkt daar zo gere naar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dat is een goeike Alf Super! Kende ik nog nietMaar zo hebben wij er ook een hoop over nederlanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoe is het eigenlijk met het alcoholgebruik in B.?Hebben ze daar geen AdB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Amai zonneke! Nu doe je me schrikken...je kent het Kiel begot..Nee ik ben een beetje tegendraads. Ik ga voor rood en wit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 jaaa, chic volk zit hoog en droog hé madame;)ni waar se, gewoon bescheiden tussen de snobs en de pfaffs:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeDat is een goeike Alf Super! Kende ik nog niet Maar zo hebben wij er ook een hoop over nederlanders Kom maar op, t is vrijdagavond he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Welnee Beate, ik ben er ook nog!! Ben dan wel een Groningse maar heb 17 jaar in Friesland gewoond. Met veel plezier en spreek de taal een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 tis ni waar nen x-sider van 't Kiel, mokt da mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 ik ben een tijdje op een belgisch AdB forum geweest, t ging er ingewikkeld aan toe, alles werd je per mail verstuurd. Had je 900 mailtjes na 1 dag in je box. En er was ontzettend veel ruzie op dat forum. Niet leuk, k ben er weggegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ok Twee Nederlandse politieagenten rijden in een combi. Wanneer ze voor een rood Verkeerslicht moeten blijven staan valt er een stilte in de auto. Dan zegt de agent die naast de chauffeur zit: "Het is groen." Waarop de chauffeur na enig nadenken antwoordde: "Eh... een kikker?" ok misschien niet zo bijzonder maar ben op zoek..Alhoewel moet dochter gaan halen.Fijn dat jullie me wakker hielden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ik heb volgens mn vrouw M. een onhebbelijke eigenschapen dat is deze: ik ga altijd meepraten met iemand die dialect of een andere taal spreekt. Kom ik een Amsterdammer tegenga ik ook A'dams praten, spreek ik een Hagenees, ik doe het ook, ben ik in Schotland, ik spreek schots.Het gaat ongemerkt en M. vind dat ongepast, want het lijkt dan alsof ik ze nadoe en dat is niet mijn bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 quote: Originally posted by: Beateik ben een tijdje op een belgisch AdB forum geweest, t ging er ingewikkeld aan toe, alles werd je per mail verstuurd. Had je 900 mailtjes na 1 dag in je box. En er was ontzettend veel ruzie op dat forum. Niet leuk, k ben er weggegaan. Hier is zelden ruzie...:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 moet leuk zijn Alf dat je al die dialecten kan eigenmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Beate,Mijn vrouwen? Ik heb er wel maar één hé!De rest zijn vriendinnen. En vrienden en vriendinnen zie je niet elke dag.Of wel, elke week zie ik onze poetsvrouw, een schoon blondje.Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt de vriendschap te verstoren dooriemand te benaderen en zo de vriendschap op het spel te zetten. Vertrouwen is dan voorgoed geschonden.Dat er zijn die er een andere levenstijl op nahouden...tja er moeten van soorten zijn hé. En meestalzoeken de soorten elkaar zonder het te beseffen elkaar op. Raar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Oeps, favo serie op tievieAfbreken, misschien lateranders morgen of overmorgenof folgundu weakhaha Fleurtoch leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 quote: Originally posted by: Zonnetjemoet leuk zijn Alf dat je al die dialecten kan eigenmaken Ja dat is wel een voordeel, goed taalgevoel aan ten grondslagmaar het is raar als ik Haags spreek met een Hagenees die weet dat ik nietuit den Haag kom...Nu weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Beate ik wist zelfs niet dat er een AdB forum in Belgie bestond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 trusten forumvrienden, ik duik mn bedje in, mn kop thee is op, zo ook 6 koekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Gelukkig Smid, k zat er al over in!! Gouden vent ben je! Hulde.Zonnetje..dat heette geloof ik stoppen.stoppen be. Nu stop ik er echt mee voor vandaag. doei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Alf,Ruzie maken? Hier?Dat is hier geen Belgische regering hé.Hier wordt niet gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 trusten Beate:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Beate,Dank voor de bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 oei, alles valt hier plots stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden