Spring naar bijdragen

vrijdag 21 mei


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beate
Je kunt het als zwaarmoedig opvatten
hoewel hij niet als zodanig is bedoeld
En het gaat om algemeen gelukkig zijn
niet om het meemaken van enkele vluchtige
geluksmomenten. Goed dat je geluk ervaart Bea
Missch moet ik mn slogan eens herzien...mmm

O ja, kan dat goed gaan? Misschien jaren
maar dan houdt het op? Heb je het meegemaakt?
Of denk je dat het kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Kruimel. Hij was mijn jeugdliefde maar omdat hij mindervalide was en is mocht dat niet. Was later erg gelukkig getrouwd en hij ook maar zijn elkaar noot vergeten. We zijn nog steeds heel goede vrienden en ja man en vrouw kunnen zonder bijbedoelingen en mooie vriendschap hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wingchum, dat is Fries wat je schrijft, of niet???
Smid, nog maar net gestopt zie ik. Heel goed, doorzetten joh, Pinksteren of geen pinksteren.
Het wordt steeds leuker zonder drank, echt waar. Je kan een heleboel dingen doen savonds! ff "forummen" enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh Alf ik kan niet voor mezelf spreken, maar er wordt in B veel op geschimpt ja, dat Antwerpen zich meer voelen
Denk eerder dat het historisch te plaatsen is, de politieke en economische belangrijkheid in het verleden en zelfs nog heden als havenstad, metropool maar of nu iedereen antwerpenaar zich meervoelt...???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing
goaenaovond, hahaha

Is het hier lokale dialecten avond?
kan niet meedoen, spreek ABN, haha
Of MiddenNederlands, weet ik het

Ja ER, dat vond ik ook, maar ik begrijp het wel.
Als man kun je met een vriend gaan biljarten, maar
met een vrouw gaan stappen is direct weer zo beladen.
Jammer idd. Nou ja, ik snap wel dat als een vrouw
zich vooroverbuigt om een driebandenstoot te gaan
masseren dat het dan wel tot een moeilijk moment kan leiden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Alf. Ik ken een geheime relatie tussen 2 getrouwde mensen (niet met elkaar, ha ha) die al meer dan 20 jaar duurt. Niet te geloven, er wordt nog steeds gelogen over tripjes, vakanties, werkbezoek e.d. Ik begrijp niet dat die lui niet gaan scheiden en gewoon met elkaar samen gaan wonen.
Nee ik niet. Weet uit ervaring wel dat de getrouwde mannen erg gemakkelijke prooi zijn. Jonge jonge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate,
Dank voor de steun.
Ja forummen deed ik toen ok, en e-mails sturen...En je dan sanderendaags doodschamen als je naleest wat je allemaal voor zever hebt neergeschreven.
Geen beledigingen hoor, nooit zelfs. Maar denken dat je de plezantste bent, en alleen kan je er op het moment zelf mee lachen want niemand weet wat er allemaal door dat alcoholkoppeke gaat.
Zonder dan nog van de schrijffouten te spreken. Heb er zo al moeite mee als ik niet gedronken heb.
Iemand zei ook al dat je beter slaapt na een tijdje, dat heb ik al ondervonden. Moet ook niet meer de moeite doen om de slaap te onderbreken voor de nadorst te laven. Dat was ook nog iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Beate

OK Alf. Ik ken een geheime relatie tussen 2 getrouwde mensen (niet met elkaar, ha ha) die al meer dan 20 jaar duurt. Niet te geloven, er wordt nog steeds gelogen over tripjes, vakanties, werkbezoek e.d. Ik begrijp niet dat die lui niet gaan scheiden en gewoon met elkaar samen gaan wonen.


Nee ik niet. Weet uit ervaring wel dat de getrouwde mannen erg gemakkelijke prooi zijn. Jonge jonge.



Nee, okee, het gaat niet over een geheime relatie, het gaat over een relatie tussen
een g-man en een niet g-vrouw, die samen bevriend zijn, uitgaan met medeweten
van de vrouw dus...Zoals mannen gaan stappen met vrienden, maar dan met een vrouw
begrijp je? Dat kan dus niet, wordt de vrouw(of man vica versa)op den duur
toch jaloers....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben terug..

Goed zonnetje..al bij al toch. Beetje droevig, beetje boos, beetje vanalles...

Waarom zeggen ze toch steeds dat antwerpenaren dikke nekken zijn? Mijn nekje is zo fijn als het maar zijn kan ;).
Voel me niet beter dan andere belgen..nee zekers niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch een leuke zinsnede uit het artikel:

'West-Vlamingen zijn de meest conservatieve Vlamingen en hun accent is volgens de ondervraagden behoorlijk irritant, 29 procent van de ondervraagde Vlamingen vond het West-Vlaams het meest irritante dialect. Alleen het Antwerps is irritanter.'

Allee zunne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
smid

Beate,


Denk maar niet dat alle getrouwde mannen gemakkelijke prooien zijn hé!


Zelf zijn we hier 36-jaar getrouwd en heb heel wat vrouwen als vriendin zonder bijbedoelingen.


Ja het bestaat dus
:)



Maar Smid
ga je ook uit met die vriendinnen en laat je je vrouw thuis?
Of bezoek je, alleen, hun huis voor een gezellig avondje
canasta of Idols kijken...dat is de vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat ook niet Alf en Wing.
Altijd komt er jaloezie om het hoekje kijken.
Ik heb het tweemaal meegemaakt, kon goed praten met een goede vriend, gingen wel eens uit maar ja hoor, echtgenoot jaloers.
Of er komt toch iets van seksualiteit om het hoekje kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...