Otje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Indeed Smid, Straks zoiezo de hoofdkraan uit, stekker is al uit en hij is al leeg. Morgen verder denken als ik een vers hoofd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ben wakker...ben wakker...ben wakker...Zou het koud zijn buiten? Geen zin om een broek aan te trekken..Soms ben ik vast het luiste (hoe schrijf je dat btw?) ding op aarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dat was gemakkelijk kruimel Ik dacht het al in het geniept te sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 ga toch maar slapen, nog een fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 slaap zacht kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 goedeavond iedereeneffe time out met lees-verbeterwerk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Juf zonnetje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 hey Fleur hoe gaat het met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 neen, assisteer prof unief, bachlor en master thesissen aan't verbeteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dat is een hele mond vol Maar indrukwekkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Kan je ook strijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 ha, k hoor a al af kome, kwoon wa dichter hé, ni me mij se bibi k heb er ook nen hekel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ik lees iets over een vriendschaptussen een single vrouw en een getrouwde manKan ook andersom natuurlijk.Volgens mij is dat onmogelijkHeb dat diverse keren mogen meemaken aan den lijve, of bij anderen.En dat is zo jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 goeie vraag Fleurtje!k kom nog ff buurten hier. Kan niet altijd films kijken, toch? Trekt iedereen er ook op uit dit pinksterweekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 quote: Originally posted by: Zonnetjeha, k hoor a al af kome, kwoon wa dichter hé, ni me mij se bibi k heb er ook nen hekel aan Dit is niet te volgen voor mij..Sanskriet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Sapperdeflappen!Geen geluk hé..ik ga mij ne vent zoeken die da graag doet..nen nieuwe man Diene mag dan koken en poetsen en mijn ruggeske masseren en strijken...Of noemen ze zoiets een slaafje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 das antwerps Alf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Of Sapperdeflappen!Gien chance hé..kgon ma ne bink zuke die da geire hee..ne nieve vent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 in a droeme messchien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 godde nog lank kunne zuke:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Zal t goan? Ff weg..iemand aan de deur..hmm..mijne nieve vent peins ek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hihihi. Mijn vrouw begrijpt er niks van. Ze drinkt haar groen (mogen hier geen merken noemen) lievelingsdrink gemengd met fruitsap. Normaal spring ik dan recht met: Ik ga me een wiskey uitschenken.Nu blijf ik zitten, hier rustig beetje te typen Daar ben ik wel beetje jaloers op zie, dat zij zomaar één drankje kan drinken en nooit een tweede.Moest ik dat kunnen, dan was ik hier niet te zien natuurlijk.Weet je wat? Ik spring toch eens recht zie, naar de ijskast mij een Dame Blanche gaan bereiden.Met advokaat is dat ook heel lekker, maar ja daar zit vergif in voor mij. Het duiveltje zou te veel plezier heben , en dat ga ik hem niet cadeau doen se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Alf, wat heb je een zwaarmoedige slogan! Voor mij is geluk..een parkeerplaats vinden of die leuke schoenen die er nog net in mijn maat zijn. Gelukkig zijn duurt nooit lang, hoeft ook niet, als het maar vaak gebeurt. Voorlopig heb ik iedere morgen een gelukkig gevoel als ik zonder kater opsta, dan denk ik; zo alweer een droge dag gehad. Oh la,la...getrouwde man en single vrouw. Kan jaren goed gaan trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Gij zijt zo grappig zonneke!!Lig bijna in een deuk..Zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 seg, maar je hebt nog altijd niet geantwoord op mijn vraag Fleur: hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden