Mupke Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik ben er nog. Weet niet of je wat aan me hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hallo Mupke, wij kennen elkaar nog niet.Er is niets aan de hand hoor, ik log meestal zo laat in om nog even te babbelen, maar kennelijk is de vaste ploeg al weg of moet nog komen.Begin je je al een beetje thuis tevoelen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ja hoor. Ik heb mn draai hier wel een beetje gevonden. Ik zit hier gewoon nog wat laat omdat ik nog even tijd voor mezelf wilde hebben. En ik ben nog totaal niet moe.Een half uurtje terug was het hier wat drukker dus of er nog meer mensen bijkomen?Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Rustige dag gehad. Uitgeslapen, voorzichtig opgestaan (enorme last van mijn rug).Ik dacht, even naar Appie H om pijnstillers te kopen, wist niet wat me overkwam! Het was er zo druk, het leek de Bkorf wel tijdens de koopjes-3daagse, alle kassa's open en rijen tot achterin de winkel. Een doosje pillen een uur over gedaan. En dat met dit mooie weer. Snap je dat nou?Maar goed, ze hielpen wel en heb toch daarna nog een uurtje in de tuin kunnen werken. Nu staat al urenlang de sproeier aan. Naar tv-debat gekeken.En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Truste Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Heb nog wat lopen te rommelen..... slapen lukte niet.Ik heb mijn rug wel wat ontlast.Kom de inloggers nog een goede nacht toewensen..........Trusten dan maar hè...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Dag Cathysterkte met je rug, jij ook Fotoboektruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Haha, de vaste ploeggrappig fotohandelde nachtwachten wie horen daar allemaal bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Idd Haddock..komt nog sporadisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Zou vroeg naar bed gaan was vannacht ook 4 uurpfff, valt niet meemaar ga t eens proberen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ha, ineens begint het hier te regenen......fijn voor de tuin, heerlijk zelfs.(ohw,... paar spetters?)Tja, wakker in the middle of nowhere........ beetje teveel gedachten even.Maar ik ga dapper een nieuwe poging tot slapen ondernemen.Doei........alweer..........ja doei. en slaap goed! allen. IK denk aan jullie!Sterkte in de strijd!Mn ook voor Wil in den vreemde bedoeld!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden