Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ja, ik ben inderdaad open en eerlijk Witte.En ik kan me wel voorstellen als anderen het rot zouden vinden.Maar inderdaad zijn we ook lotgenoten en dat verzacht de boel?Nou ja, ik hoor het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Welterusten Smid en werkze morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Welterusten Hannah.Ik zie Foto ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hee hannah goed dat je er nog even bent(of ben je alweer weg?)Ik wilde je nl nog even sterkte wensen en hopelijk zijn je zorgen voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Kijk, dat vind ik nou echt heel erg vervelend.Hoop dat ze morgen weer komt, dan kan ik dat tegen haar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goed dat jij het dan alsnog doet hannahZo zie je maar weer door een forum vol mensenwordt niemand vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 foto weg?Vond 33 blz zeker geen doenNah ja je hoeft eigenlijk ook niet alles bij te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ja tis veel vandaag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Heb nog even bijgelezen nou ja, even, kostte wel even tijd.Maar wel goed dat ik het heb gedaanWitte bedankt voor je rozen erg lief van jevooral de begeleidende tekstvind ik een hartversterker lieve ERHeb je verhaal gelezen en ben zwaar onder de indrukook van al die lieve en steunende reactiesWat kan ik daar nog aan toe voegen?Nu niets, het is goed zo, dan je veel sterkte en liefde te wensenen groei naar een 'vrije' Emma Vrij van je verleden, dat al die opgeplakte etiketjes van je af mogen wekenZal even duren, sommigen zitten nogal vastmaar je gaat er aan werken, wordt wat schurenen schaven, maar het gaat lukkenDikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dank je wel Alf,dat vind ik dan weer lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Je bent een lieverd Alf:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Als je vroeger liefde tekort bent gekomendan is het onredelijk van b.v. je partner of je kinderen te vragen om dat even te compenseren, je tekorten aan te vullenIk dacht dat ik dat wel kon vragen, verlangenmaar dat kan helemaal nietIk dacht het te bereiken door zielig te doen, door te smekendoor te zwijgen, door boos te worden, door te eisen en te dreigen..Maar het was nooit genoeg, een bodemloos vat.Tot ik besefte totaal verkeerd bezig te zijn en het ergste van alles was, dat ik volledig voorbij ging aan wat ik allemaal al wél kreeg, was er blind voor, gefocussed op iets andersIk kan het verleden niet overdoen en niet meer verlangen naar dat wat er niet is geweest. Ik kan alleen de kleine Alftroosten en zeggen dat het goed is, dat hij er mag zijn, dat het niet zijn foutwas dat hij bestond en dat hij niet aan al die idiote eisen meer hoeft te voldoen.Hij, ik, mag er zijn zoals ik ben.En nu ga ik slapenWelterustenER en Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 mooi zelfonderzoek Alfprachtige waardevolle conclusie voor jezelfJij ook weltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik ga ook aflsuiten ERHopelijk slaap je een beetje vannachten veel succes morgen bij de ha.truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Geweldig goed geschreven Alf.Ga ik ook leren. Ben al een stukje op weg geweest, nu even niet maar komt wel weer.Welterusten, lieve Alf en lieve Witte.Kruip er ook in.gelijk gepost, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden