Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Als een accordeon?Je mag mij ook wel felicteren hoor. Alleen als je de behoefte hebt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Zeker, de wekker is gezet, ik bel meteen als ze open zijn.Hoop ook dat ik nog terecht kan want drukke praktijk.Horen jullie morgen.PB Mupke.Misschien dom maar hoezo accordeon Smid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: Emmaroosdrukke praktijk.q]Oh zie je wel. Je woont gewoon bij mij in het durp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Emmaroos, ik heb je hele verhaal gelezen en leef heel erg met je mee.Helaas ben ik geen heel goeie radgever op dit gebied.Beste raadgevers lijken mij dan ook van vrouw tot vrouw.Toch sterkte van hieruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Of een elastiekje, op en neer of open en toe, op en afnuchter...zat...nuchter...Dat bedoel ik Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Trustuh allemaal, ben een beetje leeg en op, ga nogeven naar charmed kijken, beetje veel fantasie maar wel leuk,Sterkte morgen EM en alles vragen wat je wilt weten,misschien een lijstje maken een ideetje ?Trustuh allemaal en nogmaals bedankt voor de hartverwarmendereakties flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 truste fli fla flippa:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Poezebeest is thuis, dus haak ik af.Lekker slapen jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Doe ik Flippie.Het is niet te geloven, Mupke en ik wonen in hetzelfde durp.Smid, dank je hoor.Witte, daar ben je weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ff msnen met een zeker ieman ER:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Tja, Emmaroos, misschien zijn er hier nog wel mensen die naast elkaar wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik weet trouwens niet of ik dat zo leuk zou vinden hoorhier iemand uit mn eigen dorp tegen te komenMoet ik eigenlijk eerlijk gezegd niet zo aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Zo lieve mensen, ik ga afsluiten. Lekker slapen Tot morgen !! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: witteff msnen met een zeker ieman ER:P Deze snap ik niet, ik word steeds dommer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 wel een beetje bij blijven ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 slaapwel Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Trusten voor wie gaat slapen.Nou leg je het weer niet uit Witte, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik zit op mns met een leukiedie ik volgende week weer zie dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Trouwens, misschien is Mupke zich ook wel doodgeschrokken, ze is ineens weg.Ikzelf heb er echt geen moeite mee. Zeg nooit dingen die niet door de beugel kunnen. Denk ik....hoop ik...Ok Witte, het kwartje is gevallen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dat zou ik ook liever niet hebben Witte.Precies voor de anonimiteit hier vind ik dit een heel goed ding om de dagelijkse problemen eensvan je af te schudden. Je gaat daar niet mee bij de buren. Meestal hebben deze nog hun plezierke in een ander zijn troubels.Maar in dit geval zijn Emmaroos en Mupke lotgenoten, dat zal dan wel zo niet verkeren. quote: Originally posted by: witteIk weet trouwens niet of ik dat zo leuk zou vinden hoor hier iemand uit mn eigen dorp tegen te komen Moet ik eigenlijk eerlijk gezegd niet zo aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Jij bent ook best wel een open persoon ERMaar ja misschien is ze idd wel geschrokkenOf zit ze zich suf te denken wie je bent.Ik blijf zoiets en juist op dit gebied moeilijk vinden hoor Smid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Het ganse dorp afschuimen om te zien waar er nog licht is :$)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Best mensen, de smid is moe en gaat naar zijn nestje.Morgen weer de ganse dag met de hamer slaan, dus moet een beetje uitgerust aan mijn aambeeldverschijnen dat ik er niet naast ga kloppen.goeienacht iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 denk om je duim smidtruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden