Otje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Woeha ik ga slapen Mooie nachtrust xx Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Alf ik las net dat Emma en jij het vanmiddag over mij hadden. Ik heb niets weggehaald hoor, alleen de Uiterlijkhedendraad naar boven gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Woman, normaal gesproken is kauwgom het gemakkelijkst te verwijderen door het te bevriezen, maar of Zowie dat op prijs stelt???????Slaap lekker xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ook ik ga hier mn mandje weer opzoeken, morgen gelukkig vrij al heb ik het nog steeds super naar mijn zin op mijn werk, ben ik blij morgen met het mooie weer op komst lekker mn tuintje in te kunnen duiken...Lees morgen nog wel bij, nu toegeven aan de Tired van HALT, anders gaat het stakkies nog fout !!!! (wees gerust, heb niks in huis en de avond winkel is inmiddels dicht )xxx Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Truste Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunJe was zoals je was pietjeparel zoals je bent wat je bent. Er is geen verschil tussen deze twee. Het is één. Ik bedoelde het niet lullig Marjo. Het is fijn je te realiseren dat je al zoveel jaar je licht over deze wereld hebt laten schijnen. Okee Wing!It's just astate of mind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik distantieer me vanalles wat het lijktDaar heb ik geen boodschap aanHoeveel of weinig ik heb geleerdToo much to be rightToo less to be wrongOf andersom..Ik begrijp dat relatiesbeeïndigd wordenContacten verbrokenIk snap alleen de manier waaropweer eens nietKil en afstandelijkZonder gevoelAlsof het er niet toe deedBang om wat te zienAls je in mijn ogen kijktVoor watHetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Herstel:Ik zie dat welSoms kun je niet andersOm jezelf te beschermenEn dat kloptAls een bus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden