Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ha! Zen en de kunst van het motoronderhoudOoit aan begonnenzie het nog voor me;strand in Frankrijk25 jaar geledenflesje wijn, stokbroodstuifzand, vette vlekkenop het boek van de zonnebrandIk heb het nooit uitgelezenHet staan nog ergens in de kast hier denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 laat m staan Alf,hij staat er niet voor niks.....Stort jij je maar op je fonteintje, danweet je tenminste waar je mee bezig bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 FotoshootHoe is het nou met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 GewoonNiet omdatMaar just becauseIk hou van jullie!Dans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Oei Wittepijnlijk onderwerpiemand zei het vandaag ook nog tegen meIk wist me er uit te kletsendoosje met smoezen gebruikt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Marjo indiscrete vraagmaar welke leeftijd kan ik noteren? ergens tussen wat en wat?Welk geboortejaar, een goed jaar voor de Nuits St Georges? Of een rampjaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 ja die was niet helemaal eerlijk van me lieve Alf..sorry had er niet over moeten beginnen...laten we maar dansen dan samen met de jarigeen t vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Whatever AlfLeefijd 42Fokje Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik ga afsluiten.Fijne chat nog allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Dag Witte42? Ah 'n jonge blom nogdat is lang geleden dat ik dat was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 FotosyntheseIk kan pas naar bed als ikeen teken van leven van je heb gehad...Of ben je aan het dansenmet Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Bye bye Witte.Alf , het gaat best wel goed met me, dankje voor je belangstelling.De afgelopen dagen wel boven m'n maximum gegaan wat drinken betreft, niet lam, maar wel meer dan ik me bij AdB ten doel gesteld heb. Heb contact gehad met de begeleider en ben weer terug op de rails.Vanmiddag belde Emmaroos me nog, heel lief van haar. Was bezorgd omdat ik een poosje niet op de draad was. Hheb besloten dit aanzienlijk minder te doen, het kostte me teveel tijd en energie, waardoor mijn huishouden en werk niet meer aan de beurt kwamen.Ben nu stevig aan het poetsen, dweilen, strijken en intussen ook foto's bewerken voor op handen zijnde tentoonstelling.Doka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Tevreden Alf?Pasfoto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Het doet me deugd te horen dat je weer op de rails bent gezet. Een ontsporing kan, lag iets op de rails waarschijnlijkZolang je het spoor maar niet bijster bentis er niets aan de hand.Tentoonstelling?In de buurt?Je woont niet zover bij mij vandaan..Heb je een thema? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Dat wilde ik je nou juist vragen Alf, wonen wij in dezelfde plaats?Het wordt een overzichtstentoonstelling van mijn werk, oud en nieuw, in Museum Nagele. Zou eerst volgend jaar zijn, maar is plotseling vervroegd naar aug/sep/okt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Gegroet Wingli en slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Nu kan ik met een gerust hart gaan slapenWelterustenNee Foto-cd we wonen niet in dezelfde plaats..Ik kom wel in de buurt dit weekendLelystad, woont mn k-vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Museum Nagele?In de polder.Zit je daar vanaf augustus t/m oktober? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Oei oei oeiWat mooiZelfs Zowie reageerde op de muziek. Dat heeft ze nog nooit gedaan.We hebben een probleempjeZowie heeft in de kaugum gestaan, en nu zit het Ãn haar voetzooltje, tussen de kussentjes in de haren. Heb al zoveel mogelijk weggepulkt en geknipt, maar ik krijg het niet weg. Bestaat er diervriendelijke kauwgumoplosser ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik moet echt naar bed nuGegroeto Afdrukjeen anderen ingelogdenEn Woman geen ideedaar heb ik geen verstand van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Pfffff....... Wat een felicitaties allemaal voor mijn verjaardag en dat terwijl ik nog niet eens jarig ben... (6 Januari pas) Zou er bijna van gaan blozen !!! Iedereen in ieder geval wel bedankt... Toont maar weer hoe warm dit forum is...Vrees dat er wat mis is gegaan bij mijn aanmelding... Zal het direct aanpassen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ja, exacte data zijn nog niet bekend, ik weet het nog maar net. Contract moet nog getekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Haha BlondieJe bent niet de eerstedie deze vergissing maaktheel begrijpelijkeven naar je profiel kijkeneerst e maand dan de dag...Ik bewaar de slinger tot januari.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Thnx Alf, heb het inmiddels gezien en veranderd..... Moet ik nu al mijn cadeautjes en kusjes en hartje terugzenden ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Hahaha Blondie, ik ga meteen ook mijn profiel controleren. Maar kan eigenlijk bij mij niet misgaan, er zijn geen 25 maanden in een jaar.Alf, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden