Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ach.. heere hiemel!Dat moet je ookniet op msn doen..Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Maarja, dat kan ook leuk zijn..Eigenlijk hou ik niet zo van datvirtuele..Maar ondertussenWatch her! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Margreeth gaat insideTot de volgende keermaar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Virtueel was een paar uur geleden nog real hoor Marjo;)Ik zit nu de virtuele foto's te bekijken.maar moet die dan weer opslaan,en das me idd veel te veel virtueel gedoe:Dmaar nu ga ik slapenWeltrusten lieve Marjo.Oh ja en ook nog Hermie en Alf, die nog ingelogd staan.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Alf hoe gaat het met je neuskapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Alf is alweer weg. Ik ook, welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Laatste Thé:IDIOOTDe late namiddag. Ah, je kent het welje verlaat je huis en slentert in de richting van het parkEn dan opeens, van achter een boomspring ik tevoorschijnZeldzaam mengsel van de allerlaatste zwerver ende eerste verstekeling op een trip naar VenusEen halve meloen op mijn kop, een streephemdgeschilderd op mijn borst entwee halve zolen onder mijn arme voeteneen 'taxi-vrij'-vlaggetje in elke hand, ahjij lacht, maar jij alleen kan me nu zien omdatde etalagepoppen naar me glimlachen ende stoplichten geven me drie kleuren hemelsblauwen de sinaasappels in de winkel op de hoekwerpen me hun bloesems toeKom, dan neem ik half dansend, half vliegendmijn meloen voor je af en ikgeef je zo'n vlaggetje en ik zeg je...Ik ben een dwaas, een dwaas, een dwaasZie je de maan rollen door het grasEen stoet van astronauten en kinderen walst om me heenKom, dans, vliegEen dwaas, een dwaas, een dwaasNaar de stad kijk ik vanuit mijn reigersnesten ik zag jou, zo triestKom, dans, vlieg, voelDwaas verlangen voelt deze gek voor jouIdioot, idioot, idiootDe duisternis daalt op je eenzaamheidIk sluip zachtjes naar het hoofdeind van je bedMet en gedicht en een trompethaal ik je uit de slaapIdioot, idioot, idiootEen dwaze acrobaat springt op je bed enlandt vederlicht vlak naast je zachte blanke borstJe hart zal kloppen, dol van vrijheidje zult zienKom, vlieg met me mee, mijn liefsteKlim op mijn super sport illusieLaten we racen langs de afgrondmet een zwaluw in de motor en inhet park applaus: 'Hoera! Hoera! Hoera!'van die idioten die de liefde hebben uitgevondenEn een engel en een soldaat en een meisjegeven ons de liefdeswalsDe beau monde komt naar buitenEn ik? Gek van jou, weet ik veel?Ik wek een klokkenkoor met mijn gelachen tot slot kijk ik naar jouen zing zacht:'Houd van mij zoals ik ben:'Een dwaas, een dwaas, een dwaasAlsjeblieft, zink in mijn dwaze tederheidZet op die leeuwerikenpruik enkom, dans, vliegEen dwaas, een dwaas, een dwaasOpen je hart en keer met me terugin totale waanzin en waanzinnige magiekom, dans, vliegTralalalalaJij een gekkinik een idioot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Waar ben ik dit kwijt geraakt?I have not!!!Mensen: Leef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden