fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Brilliant idee Bekkie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Luchtbellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 goeieavond allemaal. zit met een half oog (dus voor een kwart) naar de uitslagen te kijken.... Luchtbellen zijn leukAls ik een minuut niets doe op mijn laptoppie komen er allemaal zeepbellen als screensaver....lijkt op luchtbellen................. en ik vind ze ZOOOOOOOOO leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bekkie!!! Daar ga je weer met die omgekeerde vraagtekens..gekke meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Je weet nu toch wel hoe het moet he fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 haha ja ik zag het ook quote: Originally posted by: pietjeparelKauwgomkauwers Femke en Wilders. Hoe is het mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hallo Yvonne,Zit er niet naar te kijken zie het morgenochtend wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 mr Loverman heeft helemaal niets meer laten horen, en Cat Stevens is ook verdacht stil.... quote: Originally posted by: fleurtjeHeb je nog iets van 'hem' gehoord? Als je het niet vervelend vind dat ik het vraag natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Niet echt :$Kruip eens in mijn bedje..hoop nog veel van je te lezen! Beetje down nog..Een hoge boom vangt veel wind Slaap lekker knappe meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Slaap lekker Fleurtje, tot morgen was weer een fijn droog dagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Toch knap hoe je ermee omgaat woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Down omdat je een waarschuwing hebt gekregen fleurtje, welnee joh heb er ook gekregen hoor gewoon aanpassen en als je je gal wilt spuwen doe het in pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nou Bekkie, je hebt helemaal gelijk hoor. Al dat gewouwel.... mensen kinderen, ik stap ook mijn bedje in. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 trusten yvonne sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nee niet down om de waarschuwing bekkie..Eerder de teleurstelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Owja ik koop nooit meer pistacheijs want ik heb de hele bak al op ....Sommige dingen zijn gewoon té lekker, daar kan je gewoon niet vanaf blijven als je eenmaal wat hebt gegeten (of gedronken)Ik lees wel eens over dieeten enzo dat mensen echt serieus 1 stukje chocola per dag eten. Omdat ze helemaal gek zijn op chocola. dan breekt echt mn klomp. echt serieus helemaal verzot zijn op chocola en dan 1 stukje afbreken en de rest weer braaf terugleggen en ook niet meer aankomen. Yeah right. Wat een ellende. dan liever helemaal geen chocola. Of wijn natuurlijk. of pistacheijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Voelt het als een afwijzing fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Dank je Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Misschien heb ik het geluk dat ik nooiit hoef te lijnen eerder iets dikker zal moeten worden. lijkt me moeilijk idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nou ik ga nog even spannende verkiezingen kijken. Beetje dubbel. Blij met Cohen maar niet met Wilders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Een afwijzing? Niet echt..Kan tegen een tik op de vingers daar niet van. Heb ook van antwoord gediend. Maar het één moet in evenwicht zijn met het ander. De reden die werd aangegeven was bijna hilarisch..Ik heb het moeilijk met meerdere uitspraken hier. Heb dit ook eerder aangegeven..rekening houdend met dit zouden ze het foum bijna beter opdoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Kruip mijn bedje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 het werkt hier niet bekkie...alledrie tegelijk? Hmm komt niets uit...Leg het me morgen nog maar eens uit slaapwel knappe meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Geen debat!Blij met D'66Wat betreft onderwijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden