smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Kon je dan wel voldoende naar binnen kijken, met drank, Wing?Dat is toch hartstikke moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Wing, ik vind jou echt een lieverd en ik hoop dat je dat leuk vindt dat ik dat zeg.Lang heb ik jou stukjes niet begrepen maar de laatste tijd geniet ik juist van je schrijfsels.Mooi he Alf? En wat leuk dat je een weekend lekker weggaat.Ik zal jullie wel missen, twee weken zonder forum, hoe blijf ik nou op de hoogte van jullie, hahahaha.Nee, er gaat geen laptop mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 EM, Wing, CathIk vind het een mooie afsluiting van deze dag.Ik ga thee drinken in de tuin.Nog wat mijmerenWelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Roerloos en stildeze nachtvergeet die ene wegstervende auto in de verte, het plotselinge geblurb van de kikkeren die ene geschrokken koeRoerloosen het ruikt overweldigend naar vochtig grasBlurb-blurb nogeen gestaag gezoem van de pcvanuit de schuifpuimet virtueel en mooi contact Dat is nu.---en nu de pc uit en mijn bedje in.Trusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Zo mooi allemaal.Welterusten en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Wing:heart:Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Haha DarJa ik heb alles gelezenlees je altijd dat weet je tochIk had een karikatuur neergezet van linksdat had Vie ook zo gezientrouwens een oordeel gebaseerd op feiten en niet zoals zo veel mensen doenmaar na wat napraten, de pvv is daar zo'n voorbeeld van, weggezet als racistisch terwijl ze dat niet zijn maar iedereen neemt dat over en de pvda mag dat ook graag doen.Maar het maakt allemaal niet zo uitKomt een coa en er wordt weer veel waterbij de wijn gedaan..Tot over 4 jaardan mogen we weer wat zeggen:wacko:En bedankt voor de feli's hoorHad ik echt wel gelezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden