Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Dat is ook zo Wing.Maar ik vraag me af of ik ooit af ga bouwen.Ik heb zo'n idee dat ik altijd een onderhoudsdosis nodig heb, heb vaker AD geslikt en ik schijn er toch niet zonder te kunnen.Naja, dan maar, ik zal het stofje wel missen in mijn hersenen misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik heb nu net als Ari weliswaar een vlag in de uitverkoop gevondenmaar nu heb ik nog geen wimpel..En ik wil toch dat hij slaagtmet vlag en wimpel.Zou Ari wel een wimpel hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Viel wel mee hoor Alf.Alleen het verhaal van Bor vind ik wel diep triest, vooral voor dat jongetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Wie slaagt er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Die is mooi CAthy en o zo waar ook!Ja EM over dat afbouwenmoet men niet te lichtzinnig denkenMogelijk zit je er aan vast idd.Wordt je al dikker?Is één van de bijwerkingendaarom wilde ik het niet hebbendeze niet dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosWie slaagt er? Mijn jongste zoonHavoVolgende week is het bekenddonderdag dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 De meeste mensen zijn leuk Wingtotdat het tegendeel blijkt, somsniet vaak ,gelukkigOok maakt het uit hoe je ze zelf benadert, je krijgt terug wat je geeft doorgaans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Kom in elk geval ook voor je boosheid uit ER, als dat goed voor jou is tenminste.Goed hoor, om even kalm aan te doen. Forum geeft ook onrust. Dat is nu eenmaal voor ons - gevoelige zieltjes zo...... humhum.Het is trouwens nog verrukkulluk buiten, wat een heerlijke temp.Jammer eigenlijk om naar bed te moeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Wing:heart:Oh, wat spannend dan Alf, ik ga voor hem duimen.Dikker? Nou ik heb wel meer eetlust en geef daar nogal eens aan toe.Ik ben nu eigenlijk 2 kilo te zwaar en dat wil ik beslist niet (stel je voor dat ik niet meer in mijn jurk pas voor de bruiloft)Dus die twee kilo zijn volgende week kwijt, ik weet nog niet hoe maar het zal.volgende week vrijdagnacht gaan we naar Griekenland en daar kom ik nooit aan, dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nou Cath ik zit boven op zolderen de temperatuur isnogal van de vochtigeIk ga nog even naar buiten denk ik, kopje slaapthee drinken, nachtgeur opsnuiven. Genieten van de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Waar ga je naar toe EM In Griekenland?Dikker wordt je doorhet vasthouden van vocht, dat kan , hoeft niet bij iedereennatuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Cathy als ik voor mijn boosheid uit moest komen had ik een paar mensen gekwetst en dat moet maar niet he?Daarom bleef ik maar even weg want anders waren er te harde woorden gevallen denk ik, mijzelf kennende:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Em , ik mis dat stofje ook.Ik ken ook de bijwerkingen, we hebben het er nog wel es over...:$Wat mooi eigenlijk Wing. Kwetsbaar is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Wij gaan naar Lefkas Alf. Een voor ons onbekend eiland maar wat ik erover zie en lees is prachtig.O ja Alf, is dat vocht? oooooh, nou hoe raak je dat kwijt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Bedoel je bijwerkingen van de AD Cathy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Voor mij ben je duidelijk Wing.Em, het viel me juist een paar keer op dat je het zo netjes kon zeggen: poeh, daar kan ik nog wat van leren, gek mens!En trouwens......waar zitten die 2 kilo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Heb je in een klooster gezeten Wing, of bij monniken of i.d.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik vind het helemaal niet vaag WingIk ben geroerd, een mooie ontwikkelingdunkt me. Ik meen het.Lefkas. Ken ik ook niet EMLijkt me leukga zelf in het weekend (ma en di)naar Noorbeek met M. Even weg.Dat weet ik niet EM van dat vochtdoor te stoppen denk ik...maar eerst even afwachten of jij dat hebt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja ER van de AD.Als ik zonder kon....... ik denk daar nog over.Eerst mijn leven weer wat op normale poten hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 .... even nog een shagje.....buiten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Niet verkeerd zou ik denken LefkasLef2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nou ja netjes, jullie hebben me ook wel eens fel meegemaakt en dat is niet goed maar ja soms.....grrrr.Waar die 2 kilo zitten? Ik heb een klein rolletje bij mijn buik, hahahahaha.3 maanden gekeden ging het zoooooo slecht immers en ben ik 10 kilo afgevallen. Nu is dat er weer bij maar nu moet ik erg oppassen.Ik voel me fijn bij 60 kilo en ben nu 62!! Die moeten eraf die 2 kilo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Heel wat anders dan Noorbeek!Noorbeek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Jemig, wat mooi daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Wing je had je eigen klooster gemaakten verlaat nu de poortgelauterd en gezegendwijzer ook.Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden