Alf Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 TRUSTE BEKKIE:D:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 SWEET DREAMS ALF, AND IT DOESN'T MATTER IT'S ALLRIGHT AS LONG AS WE KEEP FAITH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik ben teveel op buiten gerichtEn laat teveel buiten toeNiet in evenwichtik geniet welVolle teugenAlles volle teugentevens bekrompenHet klopt niethet klopt welAnders zou het niet zo zijnZoals het isHet contact is bepalendIk laat me snel kwetsenIk ben losmaar denk vastIk kwets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Dit lijkt me een goed moment om ook zelf eens te gaan slapenMorgen optreden in NH, pffMaandag Noorbeek....Een dorp van feestvierdersWelterustencathy56, Hermie, marjo, wingchun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 I wish you all a goodnight, sweet dreams en morgen gezond weer op.Bye bye all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik ga slapenEn zet geen wekker!Er is opengeretenoud verdrietOpnieuwweer toegelatenIk zie het in houding, mimiekDon't fool mehet is hetzelfde eronderSlaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 let me be stupid Wing. Ik geloof ook nog in Sinterklaas.Chaque fois Je me mets dans la tête Que je reçois ce ciel Qui m'était promis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Dat doe ik allang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Tuurlijk!Iederen is in verbandWaarom dan alle verbandenwillen losrukkenomdat het niet gaat zoalsmen wilDat kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Daarom blijft men verwijtenUit zijn verband geruktIk heb het weer gezienTrusten lieverdsWe are truth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik kan iemand anders' wil niet verzwakkenSta toe te kwetsen keerop keer, mijn wil moet sterker!Weerbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik heb jullie toch gezegd dat ik het laatste woord ging hebben hé En misschien het eerste woord strakjes ook.......Will strikes again ;Neen hoor, alle gekheid op een stokje (mooie nl uitdrukking hé). Eens een keertje ruzie maken of je negatieve gevoelens uiten kan alleen maar ten goede komen, en nu kan ik dat doen zonder dat er een eindeloze discussie losbarst en iedereen door elkaar begint.Sinds die keer in Corfu (dit lag al lang op mijn maag hoor), toen ik tussen twee braspartijen even hier was, deed ik dit niet om drank te promoten, noch om zielig te zijn, noch om aandacht te vragen. Waarom dan wel ?? Om te laten zien hoe ik daar uiteindelijk bezig was met AdB. Deze vakantie is een ware overwinning geweest voor mij tegenover andere jaren. Wist ik toen veel ? Ik wou gewoon dat gevoel delen, zelfs toen ik ff niet goed bezig was. Maar ik ben er niet onderdoor gegaan. (1x bijna)Ik ben hier gekomen omdat ik voelde dat ik op het punt stond alles te verliezen (vrouw, zaak, mooi leven) indien ik geen controle zou krijgen op mijn doen en laten. Sinds die 3de mei is het wonderwel erg goed gegaan met mij. Enkele kleine uitschieters te na gelaten :$Mijn vakantie heb ik zoveel mogelijk gedeeld, niet om iemand anders te laten triggeren (mijn excuses moest dat zo zijn), maar gewoon uit dankbaarheid naar jullie toe. Dit ijzersterke forum dat mij een heel andere kant heeft laten ontdekken van het drinken of juist "niet" drinken. Dit forum is héél erg belangrijk geworden voor mij, met al zijn inwoners.Ik heb idd de antabuse meegenomen naar daar, maar heb ze (tot op heden) nog niet nodig gehad. Ik zal ook nooit vertellen dat ik niet drink, terwijl dit wel het geval is, wat bereik ik daar nou mee ? Een schouderklopje, een slinger ? Komaan zeg, ik zou toch alleen mezelf maar voor de gek houden, niet ?Mijn punt, iedereen is even uniek, maar we hebben allemaal hetzelfde probleem, waar iedereen ook anders mee omgaat. Leef en laat leven, zeker hier.PS Mijn vrouw is apetrots op me, voor mijn prestatie daar. En er komen er nog hoor Nu weeral "é'(§è!àç!§('é@ gaan werken.Moe, moe, moe en het ziet er nog niet goed uit hierre.Afin, U all, eender hoe jullie verder tegen mij doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden