Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 juni

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 561
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben teveel op buiten gericht
En laat teveel buiten toe

Niet in evenwicht
ik geniet wel
Volle teugen

Alles volle teugen
tevens bekrompen

Het klopt niet
het klopt wel

Anders zou het niet zo zijn
Zoals het is

Het contact is bepalend
Ik laat me snel kwetsen

Ik ben los
maar denk vast

Ik kwets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb jullie toch gezegd dat ik het laatste woord ging hebben hé :D

En misschien het eerste woord strakjes ook.......Will strikes again ;

Neen hoor, alle gekheid op een stokje (mooie nl uitdrukking hé). Eens een keertje ruzie maken of je negatieve gevoelens uiten kan alleen maar ten goede komen, en nu kan ik dat doen zonder dat er een eindeloze discussie losbarst en iedereen door elkaar begint.
Sinds die keer in Corfu (dit lag al lang op mijn maag hoor), toen ik tussen twee braspartijen even hier was, deed ik dit niet om drank te promoten, noch om zielig te zijn, noch om aandacht te vragen. Waarom dan wel ?? Om te laten zien hoe ik daar uiteindelijk bezig was met AdB. Deze vakantie is een ware overwinning geweest voor mij tegenover andere jaren. Wist ik toen veel ? Ik wou gewoon dat gevoel delen, zelfs toen ik ff niet goed bezig was. Maar ik ben er niet onderdoor gegaan. (1x bijna)
Ik ben hier gekomen omdat ik voelde dat ik op het punt stond alles te verliezen (vrouw, zaak, mooi leven) indien ik geen controle zou krijgen op mijn doen en laten. Sinds die 3de mei is het wonderwel erg goed gegaan met mij. Enkele kleine uitschieters te na gelaten :$
Mijn vakantie heb ik zoveel mogelijk gedeeld, niet om iemand anders te laten triggeren (mijn excuses moest dat zo zijn), maar gewoon uit dankbaarheid naar jullie toe. Dit ijzersterke forum dat mij een heel andere kant heeft laten ontdekken van het drinken of juist "niet" drinken. Dit forum is héél erg belangrijk geworden voor mij, met al zijn inwoners.
Ik heb idd de antabuse meegenomen naar daar, maar heb ze (tot op heden) nog niet nodig gehad. Ik zal ook nooit vertellen dat ik niet drink, terwijl dit wel het geval is, wat bereik ik daar nou mee ? Een schouderklopje, een slinger ? Komaan zeg, ik zou toch alleen mezelf maar voor de gek houden, niet ?
Mijn punt, iedereen is even uniek, maar we hebben allemaal hetzelfde probleem, waar iedereen ook anders mee omgaat.
Leef en laat leven, zeker hier.
PS Mijn vrouw is apetrots op me, voor mijn prestatie daar. En er komen er nog hoor ;)
Nu weeral "é'(§è!àç!:angry:§('é@ gaan werken.
Moe, moe, moe en het ziet er nog niet goed uit hierre.
Afin, :heart: U all, eender hoe jullie verder tegen mij doen B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...