Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ahhh, daar is Wing.ik heb vandaag aan je gedacht Wing. Heb scharrelkippeboutjes gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nee Fleurtje je weet dat ik niet zo denk en volgens mij Yvonne ook niet, ik heb er misschien iets minder moeite mee.Ik zie wel een hoop van jou in mij, al zal ik me wel inhouden en doe dat misschien in real life. Maar aan de andere kant zie ik wel een hoop andere dingen waarin ik het eens ben met fleurtje en daar word weinig tot niets over gezegd.Soms lijkt het wel als er altijd één de pispaal is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Volgens mij zit ik op pluto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou Fleur, je hebt mij indertijd behoorlijk op mun bek geslagen met je botte manier van doen en je geschop. Ik kan wel doen alsof ik niet te kwetsen ben.... maar toen je gewoon ijskoud antwoordde dat je opmerking cynisch was .... nou dat voelde toch als een regelrechte klap vlak in mijn gezicht... en dat deed pijn, heel veel pijn, want de opmerking kwam van jou... en jij was Fleur... de Fleur waar ik hier heel warme gevoelens naar koesterde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goedenavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeDenkt iedereen zo over me? Ik vind je een schatje. Die af en toe uit de bocht vliegt en boos is op anderen en zichzelf daarmee het meest straft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nee Fleurtje we zitten op venussssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoi Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dag Yvonne:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoi Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Vonneke...ik kan me niet voorstellen dat ik je ooit met opzet heb willen kwetsen. Echt niet..Maar blijkbaar deed ik het wel Kan heel moeilijk zijn maar als ik iemand graag heb ga ik er ook zeker weten zachter mee om. Zal nooit iets onder stoelen of banken steken maar zal raar of zelden zo uit de hoek willen komen. Ik weet niet wat ik juist tegen je gezegd heb dan...buiten dat het cynisch was..Waar heb ik je dan juist zo'n pijn mee gedaan? Ik weet het niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Verdomme, zit gewoon te janken hier.Alf , ik zou willen dat ik zo beschouwend kon zijn als jij . Of zo poetisch als Wn. Ben gewoon Yvon. Normaal gesproken niet kapot te krijgen. Kan alles en de hel wereld aan. Maar zit te janken om een clowntje dat haar schopvoetjes niet in bedwang heeft. Bedtijd geloof ik...l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 muppie is een guitig meisje Van venus Bekkie? Damn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Yvonne toch, dar moet je toch niet om gaan huilen?Misschien is het beter om wat afstand te nemen, dit is cht niet goed voor je meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat is nu juist waar ik zo'n moeite mee heb Wing, omdat iemand hier nog maar kort is kunnen ze niet alles weten en mogen ze niets zeggen?Misschien snap ik het wel weer verkeerd hoor, maar dat is de laatste tijd al vaker gebleken, jeetje hoe moeten de nieuwelingen zich dan opstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wing? Een maand is heus wat...je hoeft hier eigenlijk maar een week te zijn om het kennis te hebben van het reilen en zeilen. Zelfs op die forum. Ik ben hier een maand en velen hebben al een beeld over mij idem conclusies..is dat niet net hetzelfde? Kan niemand leren van mijn signalen dan? Vreemd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ongeveer wat bekkie zei dus..Vonneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoi BekkieWat laat maar was een pb aan t lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat is geen antwoord op mijn vraag wing.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou Marika, dat is dus wat ik bedoel waarom hebben de nieuwelingen dus het gevoel dat ze ergens in een discussie springen. Waarom zijn de nieuwelingen minder belangrijk of voelen ze zich zo als de "oude"garde.Anders gaan we maar splitten ofzo, soms is het heel moeilijk om ergens tussen te komen Marika.Iemand anders een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: MarikaIk ben zo'n nieuweling en ik had het vanavond moeilijk omdat het weekend mijn moeilijk punt is. Ik heb niets durven zeggen omdat ik totaal niet snapte waar de spanningen en het verdriet over gingen, en het me ongepast leek mijn bericht er zomaar tussendoor te gooien. Gewoon schrijven wat je kwijt wilt Marika. Het wordt wel gelezen en er zitten altijd meer mensen hier. Soms ook alleen maar mee te lezen omdat ze niet zoveel zin hebben zich in een bepaald onderwerp te mengen. Ik vind het weekend ook moeilijk hoor. Dan kom ik gewoon wat vaker hier. Er is echt altijd wel iemand die je hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 vonneke? Ik heb je heus geen pijn willen doen..Ik ga soms in het extreme om iets te schetsen. Soms wordt hier heus wel geschopt en geslagen..erger dan ik doe. Zo voelt het voor mij toch..Waarom is het zo anders als ik schop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik zou graag nog watrelativerende opmerkingen willen makenmaar zoon wil op de compu en de andere is ook al bezetKinderen zijn weer thuis, weekend.Overigens sluit ik me aan bij Wingik kan het niet beter verwoordenAan de andere kant heeft Fleur ook een puntmaar dat Marika aarzelt om hier te schrijvenvanwege de sfeer hier vind ik betreurenswaardigDat kan niet de bedoeling zijn.Aan de andere kant is het hier ook opkomen voor jezelf MarikaDus niet te voorzichtig zijnval gewoon binnen..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Het is echt niet waar dat nieuwelingen geen inspraak hebben.Maar er zijn zo wat mensen hier aan nieuwelingen die een andere kijk op dingen hebben als degene die al wat langer schrijven.Marika je kunt ten alle tijde je dingen hier neerzetten.Alles loopt altijd door elkaar en je kunt gewoon inbreken zoals dat heet. Er zijn altijd mensen die op je reageren. Hoe gaat het nu zo op de vrijdagavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 We zijn het er toch wel over eens dat de nieuwelingen drie keer zo hard moeten roepen om een beetje aandacht te krijgen?Maar waar ligt dat dan aan? Dat zou ik weleens willen weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden