will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 bor, wat ben ik blij voor je, eindelijk dat lichtpuntje waar je al zo lang op heb gewacht. Je hebt dit verdiend hoor, echt waar !!!Baklap, ook ik heb mijn deel gehad van partydrugs, maar dat is dan weeral zo'n 15 jaar geleden. Maar het was wel volop toens Bekkie, volenté, is zonder ophouden, de éne na de andere. En met dat stukje chocolade bedoel ik maar een klein stukje hoor, geen kilo hé Ik heb gemerkt dat de smaak of drang naar alcohol er een flinke dip van krijgt. Net wat ik zoek. Daarom ben ik ook zo geïnteresseerd in die Bacoflan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Haha Bolletje dat bedoelde ik je zou er spontaan frigide van worden als je dat hoofd ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Tas, vertel, vertel, deel je vreugde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Sinds Maradonna met een "hands" indertijd valselijk het WK heeft gewonnen geloof ik niet meer dat zoiets echt eerlijk gaat.Nog langer geleden was Kameroen enorm goed bezig, tjee, dat was nou zelfs voor een ongeïnteresseerde als ik mooi om te zien. En vlak voor ze de hele WK zouden winnen, werden ze vernacheld op 1 klein puntje.Maar wat ik wilde zeggen Bekkie, ik probeer altijd op feiten af te gaan en niet op uiterlijk, maar soms lukt dat niet. Dat herken ik in je berichtje, bedoel ik.Tijd om te gaan smikkelen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Gelukkig heb ik dat nooit gekend volenté, daarom mag je dus extra fier zijn op jezelf Wil.En bij mij is er geen rem wat chocolade en een boel andere dingen betreft dus ga het niet uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Bekkie, ik had het over je tekst, maar nu ik die link even heb gedownload zit ik hier nu met kippevel !!!!!!!Wat een vrouw, wat een song, wat een tekst. Mea Culpa ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 ik leer het pvd ooit af! hihihi, nooit dus!ik wordt ondertussen peopie ziek van oude en nieuwe frmm-ersniet van de mensen maar van de discussie.niet reageren!voor mij een voorbijgaand verhaal wat al 20 keer is herhaald!kortom, tijd voor iets nieuws!ik graaf even in het minimale geheugen wat ik nog heb.Hoe was de meeting van vandaag?ps, Borgelukkig heb je een goed en relaxed weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Na de, wat krijgen we nou energievan vanmiddag, wat in ieder gevalzoden aan de dijk zette, lig ik nu op eenschoon en fris bedje heerlijk in het zonnetje, mooie muziek te luisteren en ondertussen te wachten tot het kippetje gegaard is om daarna wellicht nog een fietstochtje richting stad te makenDaarbij nog even attenderend op het feit dat wanneermen net pepertjes heeft gesneden, beter niet in de neuskan gaan peuteren Ha! Meer blije en relaxte mensenIt's in the air! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Bon appetit Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik voel me niet oudnoch nieuwWel nieuw!Niemand kent me hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Als ik die kracht en dat gezicht zie van Wende snijders Wil, dan moet ik altijd huilen, waarom? ik weet het niet maar dit is dus echt zo'n liedje en performance waarvan je zegt die wil ik op mijn crematie gedraaid hebben.Niemand kan dit liedje zo performen als zij, hoop er binnenkort naartoe te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 hihihihi,ik stel me ook elke dag opnieuw voorok dame?hier tijd voor een euforistische radslag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Oh! Ik wou neteffe gaan huppelenJaah! Een radslag kanaltijd tussendoor, Leuk!AangenaamTot later wellichtLaat me weten hoeverde benen inmiddels reiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Door de karxht die er van uitstraalt Bekkie, het is gewoon bovennatuurlijk prachtig. Ze zit volledig in "the zone" en dat zie je. Dat noemt men nu opgaan in de muziek.Marjo, wat moest ik lachen met die pepertjes in je neus Geniet nog maar wat van het zonnetje !Tas, voorzichtig hé, geen spierscheuren of breuken hoor. Ik zal dan maar ook even mee opspringen en "the wave" doen zekers ? Bekkie, Vie, marjo doen jullie ff mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 huppelen??heb ik al drie keer rond de strandtafel gedaan!!deun heugte?tuetleng niet getreunte, dus vaen denne 1.30 treug geskoten naar 1.15 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Nah! Maar effe relaxeop je nieuwe terras danEven de benen strekken..Is het klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ja hoor mijn benen liggel al in mijn nek, beetje moeilijk typen wel maar ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 HallooooooIk ben weer thuis. T was kort maar fijn. Vlaams Meiske had flinke werkzaamheden onderweg dus die moest via Tokyo reizen. Dus ook op tijd weer naar huis. Flink gebabbeld en ook nog even een mooie dansbroek gescoord Nu plof ik op de bank xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 quote: Originally posted by: tassekeik leer het pvd ooit af! hihihi, nooit dus! ik wordt ondertussen peopie ziek van oude en nieuwe frmm-ers niet van de mensen maar van de discussie. niet reageren! voor mij een voorbijgaand verhaal wat al 20 keer is herhaald! kortom, tijd voor iets nieuws! ik graaf even in het minimale geheugen wat ik nog heb. Hoe was de meeting van vandaag? ps, Bor gelukkig heb je een goed en relaxed weekend! Ben het helemaal met je eens Tasseke, niet meer reageren is het beste, het komt toch niet over.Ik vind die Maradonna wel een wondertje. Leeft nog steeds ondanks alle drugs, heeft het toch maar weer eens geflikt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Gni Bekkie, typ jij metje tenen dan?Mooi Woman, effe chillen!Kip roeptFiets brult Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 klaar????dit gaat een project worden van twee maanden!ik wilde een klein pergolaatje, ik krijg er een van drie meter.de achterkant zouden we laten, nou..........die wordt ook opnieuw gedaanniet vergeten mijn plantenbakken van een metertje of tig!ik was zo blij met mijn tuin van 28 meter lang en 7 meter breednondejuuu, weet je wel hoe groot dat is?potverdrie, mijn tuin is groter dan mijn hele huis!!!maar goed, ik zeur niet!na drie jaar wordt er eindelijk iets gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Dus uiteindelijk waren er maar twee op de meeting Woman???Wauw!!! some meeting... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Plofff, al dat stof zeg. Was het leuk woman ? Nog anderen gezien of was het téte a téte met VM ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Nee Marjo, heb hele lange armen en benen, dus kan nog net met mijn vingers bij het toetsenbord, maar mag ik nu weer gewoon gaan zitten, de gymmeester zegt niets meer en dit is wel errug ongemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Emma,Wat je daar zo zegt over maradonna,ik vindt het een griezeltje, maar hij doet het toch maar eveninderdaad, petje af!en ook leuk om te zien, de humor, lol en tevredenheid straalt er vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden