bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 That's all I need to know Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Loop roodje te sleuren met bankjes Bezige bijtjes hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 De kat uit de boom kijken bekkie..Kijken of de hond echt vlooien heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Heb gene hond heb alleen een poes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Dan zit ze waarschijnlijk in de boom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nee ligt op bed lekker te maffen, ze was van de week krols jeetje werd er gestoord van. Nu is ze even haar schade aan het inhalen qua slaap geloof ik. Mijn poes mag niet naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Je kan niet meer volgen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ja hoor ik volg alles fleurtje, geef alleen een antwoord die door de beugel kan snappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Wat doet een krolse kat juist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 De hele godganse dag gillen en mekkeren fleurtje het liefst als ik bed lig en slaap. Maar het is een schatje en ben zo blij met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 misschien een plastieke mannekespoes kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Haha, waarom één van plastic kan ook een echte kopen hoor. Maar ze is nog zo jong dus laat har binnenkort steriliseren en dan een kleintje erbij. Plastic trapt ze niet in denk ik ze lijkt op haar bazinnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Het lijkt wel wat beter te gaan met Poesje. Niet te vroeg juichen natuurlijk.Ik heb een ander massageborsteltje gevonden en die vindt ze helemaal te gek. ze gaat er goed voor liggen dit borsteltje is van rubber en helpt de losse haren te verwijderen. Ik vind dat ze iets fitter doet. Echt poezengedrag. Aanhalig en veel knuffelen. Goed eten en goed op de kattebak. Wel wondjes nog, maar die hebben tijd nodig om te genezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nou die link van wilrijk heeft me anders de ogen geopend bekkie . Plastiek lijkt me plots zo slecht nog niet Ben het effe kwijt woman..had jouw poesje niet teveel in de zon gelegen? Of was dit iemand anders poes? Ik vergeet zo vlug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Mooi liedje toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Uhhhhhh ff denken link van Wil. Knars knars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Die is heel mooi, sweet memories fleurtje. Vind de clip ook erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 De link met de plastieke vrouwen en mannen Die heb je toch niet gemist hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ahhhh die nee die heb ik niet gemist idd. Weet het nu weer. Maar of ik poezebeest daar een plezier mee doe of mezelf.Enfin je krijgt nooit een weerwoord dat is wel erg makkelijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Laatst op het werk daarover...vroegen ons af hoe je zo'n vrouwelijke pop nu eigenlijk hoort proper te maken Iedereen de wildste ideeën Dochter wil ff op pc dus ga aan het koken slaan..Tot laters lieve bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Vind je Anouk ook goed fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Are U kidding me bekkie Elk jaar gaan we naar haar kijken in het sportpaleis. Is een soort van traditie geworden.Een superknappe vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ook, ben 1 keer in Antwerpen geweest en verder in Nederland. Is echt super!Hou van heel veel muziek hoor zit nu voor de 3e keer die clip van jou te kijken maar die blijft ook super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Smakelijk Fleurtje en tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Moet ervandoor Moederlijke plicht roept Tot later lieve bees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden