bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Shalom zonnetje klaar voor de wereldreis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 met israel alleen heb ik men handen al vol Bekkie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ga ook eens mijn best gaan doen zie, ik ga slapen...Enfin, we gaan slapen Een goeie nacht allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 sweet dreams smid tot ziens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Zo de eerste pil refusal zit er in! Nu maar hopen dat de bijwerking: vermoeidheid. Gaat werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 smid en zijn grote piemel? Oesje sorry!! Kreeg tegen wil en dank beelden in mijn hoofd Flauw ik weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 @Marika, wat is er gebeurt dat je dat nu oppert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Is wel erg lang vliegen zeker zonnetje?Ik hoop dat je een hele fijne tijd hebt daar en mooi weer maar dat zal ongetwijfeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ben ook een ouwe hier en hou nog steeds van de poesjes van Spud hahaha.Vriend weer weg maar zond me een nieuw nummer van het Hava waar ik zo voor schut stond op die bruiloft. Ik afluisteren en ja hoor wie stond er op haar achterpootjes te dansen? Loeder 1e klas dus. Zo mocht ze met grote audientie doen voor een soho en dat is een grote eer voor een hond die er niet voor opgeleid is. Dat was al heel wat om het voor elkaar te krijgen dat ze mee mocht doen dus dekentje klaar en start. Verhipte dier kwam er niet af hoor net als op die bruiloft maar wel thuis weer alles voor me doen. Nu weer heeft ze al tig keer gedanst en kan er geen genoeg van krijgen maar op die bruiloft stond ik mooi als Jan met het korte woordje en helemaal daar bij dat examen.Kinderen en dieren zetten je altijd voor schut met dt hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Succes baklap heb er zelf geen ervaring mee dus hoop dat het meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Marika ik hoop dat je de gepaste hulp zal vindeniedereen zoekt zijn weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Jammer Marika. slaap lekker. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar snap je wel.Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ongeveer 4uhet weer is geen enkel probleem, zelfs al wat te heet rond de 35 maar normaal vertrek ik altijd in april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Kom toch maar eens even langs van tijd tot tijd marika..Wie weet heb ik wel behoefte aan jou ook al klinkt dat heel gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 hai allemaal, wilde nog even wat laten horen, is hier van de weekeen gekkenhuis geweest helaas kan ik hier niets over op hetforum zetten, maar weet wel dat ik de beste beslissing vanmijn leven heb genomen, mijn man de deur te wijzen.Vandaar dat ik weinig op het forum was Heeft me deze week ontzettend veel energie gekost enben eigenlijk ook kapot kan ik wel zeggen, slecht geslapen, bang geweesten verdrietig en boos.Alles bij elkaar geen weekje vakantie om van te genieten.Zonnetje succes in Israel.Sorry maar heb weinig bijgelezen dat zal ik van de weekeven doen, excuus.Heb in ieder geval niet gedronken, dus daar ben ik blij mee,moet er echt zijn voor de kinderen nu anders gaat hethelemaal fout.Groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Thumbs up filippa, hou vol. Je mag trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 filp:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Dat valt nog mee 4 uur vliegen zonnetje. Hoop dat je het heel erg naar je zin hebt daar en wens je dan ook alle goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ben er mee weg..Bedje roept Sunshine hou ons op de hoogte wil je, als de mogelijkheid zich voordoet natuurlijk. Zorg goed voor jezelf!Flip, wat een ellende...Knap van je hoor! Bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 nou ik ga ook eens naar bedjehou jullie goed nuchter of minderik zal jullie wel missen maar anderzijds toch ook druk bezig en weinig tijd om aan jullie te denken:Dtot binnen een maandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Fleurtje slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Heel veel plezier en een goede reis zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Btw bekkie...pb zit weer vol..Ik sta naast je, don't forget Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 dank jullie wel allemaal Ga nu gauw naar bed, trustuh allemaal.Kom van de week weer wat regelmatiger op het forum.Groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden