smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Iedereen heeft gelijk hier. Zelf verdring ik de behoefte naar alcohol door wat te gekscheren.Sorry als het op een verkeerd moment was. Ik denk dat iedereen wel bereid is de lol te stoppen om een hulpzoekende te aanhoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik denk dat je helemaal gelijk hebt smid. Het is af en toe zo leuk om even lol te trappen, maar als het tijd is voor serieuze zaken dan moet dat ook kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 mariska, thank xbekkie for je begrip, ik ga slapen nu. time to get awake with watjes in mijn hoofd. auwhc,a uwce Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 zegt diegene met de grote piemel sorry kon het niet laten...Marika heeft een groot punt. Iets wat ik net zo aanvoel..En toch hoop ik dat ze blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Moesten we hier elke dag beginnen zagen tegen elkaar hoe lastig we het wel hebben en nooit eens onnozel mogen doen, dan was het een heel saaie boel hier, dan zouden er ook niet elke dag 20>30 blz geschreven staan denk ik. Niemand zou zich hier nog thuis voelen als we altijd moesten serieus uitpakken.Maar als er een SOS is van iemand, dan stopt het wel automatisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Was al weg, maar kom weer even terug. Het lijkt hier vaak een gewone chat, maar er zit veel meer achter. Gekkigheid kan... als er ruimte voor is... maar er gebeurt hier veel meer.Er ziin dus honderden pagina's die terug te lezen zijn. Honderden pagina's waar je kunt zien....... Sorry, maar dit is meer dan wat je vandaag hier kunt lezen....... En dan nog maar een keertje: lekker slapen voor iedereen, nu gaat de pc echt uit hier. Ik duik dromeland in : ergens tussen mijn friesland van nu en mijn kamer in haarlem van indertijd in ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Wilrijk your welcome, toetsenbord kapot Wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Heel wat kennis hier op het forum marika You will soon meet them..Je klinkt maar vreemd wil? Bekkie? What's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Fleurtje kan je ff pben???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Weet je Fleur.... er IS hier meer.... Anders was jij al lang weg hier.Anders was jij ooit niet zo boos geworden om wat ik tegen jou zei. Trusten Fleur. ------------------aanpassing: het bekende spelfoutej Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Sweet dreams again Yvonne:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hihi, Bekkie, kweet ut. ben nu echt naar bed. Komt niet goed anders morgen om half zes...... pfffffffffffffff ben nou al moe bij voorbaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Sleep tight Spud sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik heb mijn verwachtingen aangepast. Ik zou het van mezelf hypocriet vinden moest ik zeggen dat dit een forum is waar iedereen zich kan in vinden.Ik ben er nog steeds niet achter waarmee ik je juist zo gekwetst heb. Je had het over mijn dochter..dat weet ik nog. En ja..dat maakt me boos. Want ik ben meer dan alleen een moeder. En ik ben meer dan het beeldje waar ik hoor in te passen. Ik hou er ook niet van dat dit tegen me wordt gebruikt als ik het zo al kan noemen. Maar begrijp de intentie wel niettegenstaande.Ik ben hier om een reden die ik nooit uitgesproken heb.Er zijn hier meer mensen die op mijn ziel hebben getrapt dan mensen waar ik een fijn gevoel bij heb. Maar de mensen die ik graag heb koester ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Zij die hier zijn zijn ermee geholpen. Die er niet mee geholpen is zoekt een andere weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Waarom vraag je er achter als je het antwoord al weet wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 De pb's laten me in de steek beksieDenk dat het zover is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ok fleurtje als je pb het weer doet laat het me dan ff weten aub.Misschien een aantal verwijderen ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Wat een systeem hier!! probeer je te pb-en bekkie maar geraak er niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Strange fleurtje, geeft niet niets aan te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 shalom:Dkom nog effe dag zeggen,koffertjes zijn ingepaktkindjes zijn gerustgestelden manlief...tja de nacht is nog lang:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Is gelukt...hoop ik...zie je iets bekkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 jeps fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 goh sunshine ik zei het eerder al..Maak er een geweldige 'werk'trip van!! Geniet een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 k zal men best doen ratteke;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden