Spring naar bijdragen

Zondag 13 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 562
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dank je yvon en wil. de sportschool is er bij mij ook weer ingeschoten. ik moet de draad weer oppakken. ik las gisteren een stukje van alf dat hij zo'n leuke dag had en dat het hem eindelijk beter gaat. dus het loont zich wel om te stoppen? proberen maar weer. als ik het niet probeer weet ik ook niet of het werkt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan online, neem laptop mee maar denk dat het moeilijk zal zijn om nog tijd vrij te maken in mijn overvolle dagstructuur
we zitten namelijk van 5u tot 17u op het veld, hebben dan even een pauze en om 19u starten lezingen
ik zal al blij zijn dat ik savonds het thuisfront kan bereiken, en wat tijd heb om mijn notities bij te houden
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is wel zo Igor, je hebt totaal geen tijd om aan andere dingen te denken
heb wel een paar x meegemaakt dat er studenten waren die nog 's avonds feestjes hielden
nou die hebben het de volgende dag moeten bekopen hoor
kan je verzekeren met het werk dat je moet verrichten en de hittes is alco niet je beste maatje op dat moment:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, ik kan dat begrijpen igor, ik heb er ook zo enkele, maar indien je ze niet kan ontwijken, is het dan misschien niet mogelijk om op tijd te stoppen ? De rem erop als het ware, hoe moeilijk ook ? Ik ben misschien niet de meest aangewezen persoon om dit te zeggen, maar ben er toch al enkele keren in geslaagd, sinds ik op dit forum kom. Het helpt gewoon. Misschien even naar hier komen voor je verder gaat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel niet aan mijn proefstuk toe hoor. Dit was mijn vorige. Als beginnend motorrijder moet je hier niet mee starten hoor. Ik rijd nu al bijna 20 jaar zonder ongeval (1x schuivertje gehad 17j geleden). De huidige weegt een slordige 400kg ! Heb er nog wat last mee, maar zal hopelijk nog wennen :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stoppen lukt gewoon niet Wil ik heb dan totaal geen rem meer. ik moet er gewoon niet aan beginnen. ik weet het het en toch trap ik erin. het niet halen werkt op zo'n moment ook niet. ik zal van de week naar de HA gaan voor antabus of iets wat er op lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed gedacht igor, maar hou er echt wel rekening mee dat je ook niet 1 glaasje drinkt dan hé. Ik spreek niet uit ervaring maar heb ettelijke horrorverhalen gelezen over antabuse en alcohol. Ik heb het klaarliggen met de belofte dat als het echt uit de hand opnieuw loopt, ik er onmiddellijk mee begin, geloof me, die onderliggende gedachte is een erg grote rem voor me !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...