fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Gadver ben weer ff niet mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 GoshhhhhhhhFleur heb het niet over Wil, ik zeg altijd de mooiste kant is de achterkant is een heel verhaal ga ik nu niet uitleggen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Gespier ik?????? Whouhahahahha, een kleine slordig 20 jaar geleden misschien, en dan nog. Sorry dames, no macho here :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nou bekkie...wil zei me dat ik op hem lijk en ik zei kan niet want heb geen piemel en dan zei smid maar je lijkt miss op zijn achterkant...Ben de weg kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nou Wil, dan val je toch aardig door de mand.... als ik die foto nog even in gedachten neem waar je gezicht was vervangen.... maar de rest was dan ook niet van jou dus.. hiihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Spud je bent er niet vaak maar als je er bent dan ben je spuit 11 hoor. Sjonge die humor van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 fleurtje, ik bedoel dat de achterkanten beter op elkaar gelijken...amai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik lig nu onder mijn pc van het lachen dit gaat helemaal nergens meer overGohhhhhhhhhhhhhhhkrijg hele rare gevoelens hier. Gaan we het ook over poezen hebben hihihihihiMen o men wat een lolFleurtje ff de weg terugvragen aan iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 85 poezen...ja dan mag je al van katten spreken Spud. Waar huis je zo een bende? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Scherp Yvonne,kan me idd nog een foto herinneren met een gespierde man die aan het stuur stond.Wie zou het dan zijn?knars knars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nou smid als mijn achterkant lijkt op die van wil is er iets niet juist Btw ik ben maar in het wilde weg aan het praten..ik ben verre van mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Von, het was echt mezelf hoor, maar zie me niet zo als een macho, integendeel. Ferm bovenlijf, flinke kuiten en de rest daartussen, tja, 46 jaar he ;- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hij hield zijn buik in bekkie..volgens mij kreeg ie geen lucht meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Fleurtje,Ik heb de slappe lach helpppppp mijn buik doet zeer van het lachen.Smid bedoelde iets anders fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ben ook gespierd hoor! Zelfs zo erg dat ik alles gebundeld heb op één plaats En niemand kan er naast kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Weet je Win, Haarlem blijft gewoon Haarlem. Ik ga ooit nog eens kijken waar ik ooit woonde en ook waar ik ooit werkte. Het kroegje waar ik mijn legerjas ooit kwijtraakte in de Kleiine Houtstraat en met een voetbalspel zal wel niet meer bestaan. Ach Win..... Tis gewoon zo lekker om in je geheugen terug te kijken... en om niet te weten wat er is veranderd...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Spud, spijtig dat mijn kleindochter nog te jong is, die zou je zeker willen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 haaaaaaaaaaaahaaaaaaasorry Wil en de rest daartussen???? owowowo kom niet meer bij is er een dokter in de zaal? Haha fleurtje jeetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hahahahah Wil..... in dat geval ben ik miss Holland..... Mensen kinderen, al die kilo's zijn spieren hoorl, geen vet... Kom op Wil.... we kregen een jonge knul in beeld met een wasbordje, geen overjarige veertiger die veel te vaak veel te diep in het glaasje had gekeken,. Ik vind je een prima vent, maar je moet niet overdrijven hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ben echt niet mee Zegt smid nu juist dat ie een grote piemel heeft? Goh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Fleurtje hou nou opppppppppp ik kan niet meer lang geleden dat ik zo heb gelachen zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nu huppeltrutje uit en ik zien of ik er achteraan kan. Zal best lukken want het is inmiddels donker dus niemand die meer ziet hoe ik loop en zo'n loedertje zo klein aan het riempje ziet trekken. Is niet zielig hoor want in in de ochtend lopen we door de weilanden en mag ze los, zo ook in de middag in het park maar in de avond houd ik haar aan de lange lijn want anders ben ik mijn maat cacia kwijt en ze is al zo donker.Trusten voor zefkes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Huh?? Ik zag iemand die zijn adem inhield..Denk dat ik naar bed toe moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 fleurtje, kort samengevat:Het gaat over frieten, poezen, gelijkenissen, achterkanten, spieren,Niemand, behalve jij, hebt het over piemels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 even ter verduideliking !!!! It was me !!!Photoshop remember ??Nee joh, ik ben het niet waard om te photoshoppen, ik wil maar zeggen: I'm just a normal guy :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden