bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 haha Yvonne hou nou op over eten krijg zo'n trekkkkkkkkkkkkkkk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 tja bekkie, ik probeer maar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 PP lijkt een beetje op mij..alhoewel ik me niet graag vergelijk..Ik ben ik en niet een ander. Maar hou wel van de olie op het vuur van tijd tot tijd..Kan je een afdoent antwoord geven PP want zou tegen mezelf zijn aangezien ik één van diegenen die aan het leuteren was. En nee..misschien zou ik niet alert zijn op het moment voor een noodkreet. Kan daar niet meer dan eerlijk in zijn. Het gaat om mijn fijn gevoel nu..niet meer of minder. Ik zou het horen, daar niet van. Ik ben maar een mens. Egoïstisch als puntje bij paaltje komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 NO WAY WING! En moest het zo zijn dan nog..NO WAY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Fleur, je lijkt op mij, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Heel juist Spud, en toevallig is het beste frietkot in Kortrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik hoor daar een belg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Tja fleur, gezien ik heb moeten gaan stemmen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Dat kan niet wil...ik heb geen piemel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 De beste frietkotten liggen in Belgie omdat wij er geen hebben duhhhhhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 PP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Pst Bekkie dat weet ik ook niet maar doe net of ik altijd alles begrijp hahaha.Ben al zo lang hier dat ik alles hoor te begrijpen maar vaak snap ik er nog steeds geen hout van , sorry HoutjeIk hoef niet alles te begrijpen maar de dingen die ik niet snap houden me wel wakker, allert en zetten me tot nadenken. Daarom vind ik het altijd fijn als er nieuwe mensen zich bij ons aansluiten maar ook de al de veteranen hier met hun wijsheden want dit maakt een combi waar ik altijd nog steeds veel aan heb in mijn strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Wilrijk bedoelde misschien de achterkant hé fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Jeetje hollandia in de minderheid, ga maar wat anders doen hier win ik nooit van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Tuurlijk , de beste frietkotten zijn in BelgieDe beste cafetaria's staan in Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 de mooiste kant is de achterkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Spud,Zoals gezegd kom regelmatig in Belgique, en vind de friet lekker maar ik krijg een raar idee bij het woord frietkot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nou voor het geval Pietjeparel..ik denk wel ongeveer waarom je het zei en heb niet het gevoel gehad dat je het iemand kwalijk nam.Het was een soort van vaststelling neem ik aan. En gelijk had je..Kan het weer helemaal mis slaan Mijn haren zijn nog niet naar boven komen staan bij eender wat dat je zegt. Dus vind je eigenlijk best fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 soms te zien welke kleding ze dragen hé bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 de jongere generatie spreekt hier in Vlaanderen van frituren, de oudere garde van frietkoten in het meervoud en niet van frietkotten. Sorry Spud, juist juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Is een typische uitdrukking van mij spud.Smid jaja ik snap je ouwe snoeperd;)Ga er verder niets over zeggen want dat mag hier niet geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Zijn achterkant Weet niet echt of dat een compliment is Ik heb eerder op foto gezien hoe gespierd wil was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hahahaha , niet te geloven toch... patatten tegen patatten... Win. ik woon in friesland... ben voor een groot deel opgegroeid in zuid/noordhollland. Eerste plaats waar ik zelfstandig woonde en werkte was Haarlem... blijft een speciaal plekje in mijn hart houden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Sjips Spud heeft weer gelijk en de Belgen krijgen de overhand zo te lezen. Ach maakt me helemaal niks uit dus slaat weer nergens op wat ik zeg. Hoe gaat het met je poezen Spud of vind je dat een intieme vraag hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Spud, ik bedoel dat een mens in veel gevallen een mooier lijf weergeeft met kleren aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden