Spring naar bijdragen

Zondag 13 juni 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 562
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

PP lijkt een beetje op mij..alhoewel ik me niet graag vergelijk..
Ik ben ik en niet een ander. Maar hou wel van de olie op het vuur van tijd tot tijd..
Kan je een afdoent antwoord geven PP want zou tegen mezelf zijn aangezien ik één van diegenen die aan het leuteren was.
En nee..misschien zou ik niet alert zijn op het moment voor een noodkreet. Kan daar niet meer dan eerlijk in zijn. Het gaat om mijn fijn gevoel nu..niet meer of minder. Ik zou het horen, daar niet van.
Ik ben maar een mens. Egoïstisch als puntje bij paaltje komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pst Bekkie dat weet ik ook niet maar doe net of ik altijd alles begrijp hahaha.Ben al zo lang hier dat ik alles hoor te begrijpen maar vaak snap ik er nog steeds geen hout van , sorry Houtje

Ik hoef niet alles te begrijpen maar de dingen die ik niet snap houden me wel wakker, allert en zetten me tot nadenken. Daarom vind ik het altijd fijn als er nieuwe mensen zich bij ons aansluiten maar ook de al de veteranen hier met hun wijsheden want dit maakt een combi waar ik altijd nog steeds veel aan heb in mijn strijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou voor het geval Pietjeparel..ik denk wel ongeveer waarom je het zei en heb niet het gevoel gehad dat je het iemand kwalijk nam.
Het was een soort van vaststelling neem ik aan. En gelijk had je..
Kan het weer helemaal mis slaan ;)
Mijn haren zijn nog niet naar boven komen staan bij eender wat dat je zegt. Dus vind je eigenlijk best fijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha , niet te geloven toch... patatten tegen patatten...

Win. ik woon in friesland... ben voor een groot deel opgegroeid in zuid/noordhollland.

Eerste plaats waar ik zelfstandig woonde en werkte was Haarlem... blijft een speciaal plekje in mijn hart houden hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...