Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goeie morgen frommurs. Buiten schijnt de zon, het is ongeveer 12 graden en bijna windstil. Binnen zit ik heerlijk te genieten van mijn eerste bakkie koffie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goeiemorgend Von, hier ook, stralend weer. Zon volop, maar mijn kop is nog leeg en mijn poezen dringen aan om te eten. Ga ik vlug even doen. Ik kan je koffie al tot hier ruiken, mmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 mmmmh koffie buiten?goede morgen wil en von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Morgen igor, kopje voor jou ? Hij is juist klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 igor, ik had begrepen dat je van de week een uitschuivertje hebt gehad ? Alles terug in orde nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Oeps, sorry igor en wil, zat even terug te lezen. Bakkie voor jullie allebei?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 JaaaaaaaAlleen melk graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ja lekker von met lachroom graag.wil ik blijf aan het glijden, trek straks maar eens stevige schoenen aan. het moet nu afgelopen zijn en als iemand mij een flinke schop onder m'n achterste wil geven graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Oke dan, beker staat recht voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Igor: Beker koffie met lachroom.... en een enorme trap onder je achterste. zullen we gewoon afspreken dat gisteren je laatste glijder is geweest? Dat je voorlopeg de glijbaan ff in de kelder zet en de deur op slot draait? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Goedemorgend dames en heer:rose:de zon schijnt, de vogels fluiten en de koffie is heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 oke yvonne. ik beloof dat ik het vandaag droog zal houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Sta even stil igor, stapje naar rechts, how, is goed zo...........................hupla, pats !!!!Toch geen koffie gemorst ?? Och igor, ik weet er alles van hoor. Maar als je eens afglijd, is het dan all the way, of spreek je van een lichte roes met bijbehorende schuldgevoelens. Hoe kwam het zover ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hoi zonnetje, je bent hier heel erg hard van de partij hoor. Je bent bijna weg zekers ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ook goeiemorgen Zon.... laatste ochtendje hier he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ja vonneke, morgen rond deze tijd zit ik in zaventem:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Okay, vraag beantwoord Zon, wat ik je al eens wilde vragen, heb je al eens gehoord van Butrint ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Dus vandaag nog even vaderdag... laatste spulletjes inpakken..... pfffffffffff, HET GAAT GEBEUREN:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ik haal het weg zogauw je gelezen hebt ik ben er niet trots op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Mooi, ff blijven staan dan Igor en een beetje bukken. ********** , daar zie je sterretjes van he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 spannend zon. ook goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 oh Wil, is dat niet Bouthroton?staat me iets van voor van les archeo dat Mussolini daar opgravingen liet doen maar eerder geopolitieke achtergrond dan wetenschappelijk was toch ooit onder romeins bewind in 3de VC? dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ik heb van de week al flink sterretjes gezien yvon, maar dank je wel voor de ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Haal maar weg Igor. De vorige keer zouden samen er tegen aan gaan. Lukte mij redelijk, jou dus niet helemaal. Maar ik merk aan mezelf dat te veel hier op het forum rondhang, en dus te weinig tijd overhou voor de dingen hier thuis en dat ik zelfs de sportschool weer laat lopen. En ik merk ook dat ik te veel ben gaan eten.... groei gewoon. Wat denk je: samen weer opnieuw beginnen en elkaar elke dag melden hoe het gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Okay, gelezen igor, dat is idd niet niks. Ik verschoot er zelfs van. Damn Vanaf vandaag (of zelfs gisteren ?) een nieuwe start meid. Zeker de moed niet laten zakken, ik weet zeker dat je het kunt. Probeer voor het begint hier te komen, het kan je helpen, ....vang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden