Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 En er is maar een manier om die angst te overwinnen, DANSEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 misschien valt het nog te gebruiken als antivries ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ja het is ook wel griezelig hoor, maar ook erg verslavend, want je krijgt een kick. Vooral daarna uit je bol want je hebt het toch maar mooi gedaan. En het podium heeft iets magisch. Een andere wereld, sprookjeswereld in dit geval. dat zocht ik in de paddo's en lsd, wist niet dat het nuchter in real life ook bestond Nu echt weg, doegdoeg quote: Originally posted by: rvanthDat heb je snel gedaan Woman. Ik ben vergeten dansles te nemen anders danste ik met je mee. Dansen is nog steeds een probleem voor mij. Op die manier vol in de picture staan vind ik nog steeds eng. De oude angst ervoor denk ik nog steeds niet overwonnen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Da blijft wel goed tot de winter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 PP na jaren hard werken aan mijzelf ben ik tot rust gekomen.Rust waar ik een leven lang naar heb gehunkerd.Dat klinkt denk ik door in mijn reacties.Ik ben er blij mee.Fijn er even bij te vertellen dat je een minderaar bent.Ik heb 35 jaar proberen te minderen.Het is niet gelukt.Kat en kogel kwijt.Alcoholisme is een ziekte.Pas na definitief te zijn gestopt kon ik beginnen aanmijn reis naar nuchterheid.Na een flinke investering pluk ik nu de vruchten van de keuze die ik tien jaar geleden heb gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Drank is overal, Caro....Vraag is of ik het wil .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Misschien was de timing niet goed Carolien.Alles op zijn tijd.Je trekt een serieus probleem in het lachwekkende.Zo kwam het bericht bij mij over.En dat stoorde me.Dank voor je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ik kan een glimlach niet verbergen.wel humor die zoon van je Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Jottum!Ik stapte vanmiddag op de fietsEn kwam uit in het stadje aan zeeHet was er goed toeven, zonnetje,terrasjes, wat verdwaalde Oerolgangers..Kwam allemaal vriendelijke mensen tegenDe Turk bij wie ik een overheerlijke meloen kochten nog heel veel andere lekkere dingetjesEr bleek een antiekmarktje en zag twee hele mooieoude boeken over constructieleer voor meubelmakers20 fleuries vroeg die aardige meneer ervoor, ik zeg: Daarga ik even over twijfelen aan de dijk..Nah ja, daar lekker in het zonnetje gezeten en toen ikopstond had ik niet getwijfeld. Ik dacht ik doe het gewoonals een verlaat verjaarscadeau voor mezelf ook al kan ik hetme eigenlijk niet veroorloven..Dus terug en en passant nog een paar hele mooie antieke beiteltjesen priemen op de kop getikt, met van die mooie oude bewerkte houten handvattenEnfin, de boeken lagen er nog en ik had bedacht een lagere prijste noemen, maar eenmaal aan die tafel... Toch zo'n stemmetje; doehet nou gewoon. Hoor ik mezelf zeggen of er nog te handelen valtHij lachen, doe me die 20 euro nou met een grijns. Hebbes voor 16!Nog een visje bij de visboer en terug op straat lag er zomaar 20 euroMaar eens op zoek naar een slijpsteentje binnenkort Nu ga ik dansenDans je mee Rudy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Gaaf Dar!Ik geloof ik krijgmijn gereedschapvoor elkaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 ooh Marjo dat doet me ineens herinerren aan het feit dat ik hier een heel mooi stuk speksteen heb staan waar ik nog iets mee mag doen. Je hebt me geïnspireerd skattie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Kiek!En binnenkort komik op je tafel om de kriebelhanden gerustte stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Hij had nl ook nogeen heel mooi klein en schattigvioolschaafje liggen en hij komt uitA waar hij ieder vrijdag staat..Eerst weer even sparen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Da's goed meis zal ik de beiteltjes etc aan de kant leggen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Yep! Want er valt niets te hakken en te schaven hier Precies goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Van huilen krijgje hele mooie ogenEcht!Doe maar Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Nou ik niet hoor Marjo. Ok de kleur wordt intenser maar die walletjes eronder.. brrrr. Als je dan toch moet huilen Dar dan daarna deppen met heeel koud water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Tsja, das dan weerlekker praktischHet geeft luchten je wordt zachten veelal krijg je debeste ideeën en kun jeer weer om lachen!Nu eerst even nogwat boodschapjes halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Marjo ik dans met je mee.Zonder slokop dit keer.Om te beginnen wel een beetje achteraf graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Gaaf Rudy!Doen we, er kanons hier niets gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Dar... aambeienzalf smeren op je ogen... dat helpt echt. Ach Marjo, wat fijn dat jij zo blij in dat stadje kunt rondlopen...Ik heb er alleen maar veel verdriet liggen ......zo mooi daar, en zo gemeenzoveel kroegjes, zoveel verleidingen voor mijn liefach... we zijn verhuisd..maar niet ver genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Fijne avond allemaal, ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Klopt PP, maar al te zeer.Good heavens, ik zit hier..... , heb met Kees gezellig in de tuin gezeten daarnet... en ja, Kees drinkt nog vele malen meer dan ik ooit deed.... Kees is manisch depressief, dubbel gehandicapt om zo te zeggen dus..... en ja, in dat stadje ligt zoveel pijn en verdriet door alles wat indertijd gebeurde.We zaten daarnet in de tuin en Kees vertelde heel ontspannen over aardige mensen die hij in STADJE was tegengekomen in HET kroegje.... hij begrijpt nog steeds niet dat ik daar helemaal van de leg van raak........... dus ben ik hier even gaan kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Dag Rudy, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden