Hermie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Jaa jij begint:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Je hebt gelijk Bor het is allemaal Vie's schuld;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Nou, soulmate zou ik beslist niet zeggen Bor. Ik weet zelfs niet waarom ik hem al vanaf mijn veertiende liefhad. Hij lijkt totaal niet op me, we hebben vrijwel niets gemeen, behalve dat we elkaar vrij laten.En elke keer weer verschrikkelijk blij zijn om elkaar te zien, en elkaar uit te schelden. Met een glim-oog naar elkaar. En dat we elkaar gewoon veel plezier gunnen.! ding is voor mij wel duidelijk: ik wil geen partner meer die aan een middel verslaafd is, of iemand die me rare dingen voorschotelt zoals ineens een schuld van 200.000 duizend euro ofzoiets.Ik denk dat we vanavond iets van de chinees eten, het lukt me met die enkel niet om in de keuken te staan. En eeeehhh, mijn lief wil wel koken, maar ik vind zijn kookkunsten niet zo bie.Hihi, Herrmie, ik neem alle schuld op me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 terug...wel lekker om effe uit te blazen en te rennen met mn doggieCaro : je legt je vinger net op het juiste punt...Macro-stand hier... Vergroot alles uit wat er hier gebeurt, maar dat heeft vrees ik toch ook wel te maken met mn perfectionisme... Wil alles perfect doen en als het niet gaat zoals ik voor ogen heb dan raak ik van de kaart...Verstandelijk zie ik het wel, maar dan mn gevoel daar nog op aanpassen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Kon ik dat maar PP, sta hier strak gespannen, maar vecht en overwin:DGeeft wel een goed gevoel hier dat ik niet mn toevlucht heb gezocht tot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Bor :THNX...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelCarolien, Mijn ervaring is toch een beetje anders. Flink van leer trekken werkt als een opluchting. Wel denk ik dat als mensen er in meegaan dat het dan meer opwinding kan veroorzaken dan goed is. Laat dat maar aan Borretje over die ziet de middenweg. Grote kans dat Blondy daardoor om zichzelf kan lachen achteraf. PP:Kan nog niet echt lachen hoor...Wat bedoel je hiermee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Bor :Geen gremlins tegengekomen... wel een supermooie benner senner pup van 6 mnd en een australian sheppard van 3 mnd............en wat eendjes, maar daar was Jimi meer blij mee dan ikke............. Met moeite hem kunnen terugkrijgen uit het water...Grote smile nu op mn koppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 PP: Bor heeft me er echt doorheen getrokken met haar humor... en dr lieve PB's en dat terwijl ze het zelf ook niet makkelijk heeft............. Bewondering alom Bor En ook voor jou PP, Je voelt mij zo goed aan en je weet vaak precies te verwoorden wat ik bedoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Bor ik ben hartstikke getrouwd, maar ik heb wijselijk mijn flat in Rotterdam aangehouden. Daar ben ik een paar dagen in de week. Af en toe even op mezelf zijn doet me goed. En als ik dan weer thuis ben, knuffelen we elkaar helemaal te pletter en hebben we elkaar weer van alles te vertellen.Zoals vanavond dus, ik ga er even van tussen, een hapje eten en kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Caro : daar ga ik effe over nadenken over je overdenkingen... Maak het mezelf niet makkelijk, dat weet ik... maar !!!Ja ik weet het, geen gemaar... verder Ben ik nog niet, komt, werk eraanBor : Je gaat goed, hou vast...Gaat goed komen met je zoontje... Weet ik zekerPP:Wat positief ?Morgen is het weer verdwenen ?Ga nu koken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Weinig gewaardeerd?Als ik een bedrijf had , nam ik alleen maar perfectionisten in dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 quote: Originally posted by: rvanthWeinig gewaardeerd? Als ik een bedrijf had , nam ik alleen maar perfectionisten in dienst. nog even hier op reageren...............weet je het zeker?zitten zichzelf alleen maar in de weg...............nu echt weg naar keuken met mn lieve meissie !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Dat zeg je goed Cathy perfectionisten zitten alleen zichzelf in de weg. Daarom zijn het ook de perfecte werknemers want ze gaan tot het uiterste om alles goed te laten verlopen. De enige die van perfectionisme last heeft is de perfectionist zelf. Been there done that hahaEet smakelijk voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Een beetje perfect mag best, vind ik.Perfectionisme om te overleven is dodelijk.Tegenover perfectionisme staat faalangst.Bang voor kritiek.Voortkomend uit een ongeheeld deel van vroeger.Onzekerheid en geen zelfvertrouwen liggen dikwijls aan de basis.Althans was dat mij het geval.Er bestaan ook mensen die U willen vertellen hoe je moet leven.Dat zijn betweteraars, niet te verwarren met perfectionisten.Ouders b.v zijn daar meesters in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 En nu Marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Marika is je man niet op de hoogte van jouw problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 hey Hermie, al klanten om te "strieken". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Nee Rudy schiet niet op helaas, handjes popelen maar ja 'de mens' is eenkennig hè dus eerst zien om ergens tussen te komen. Heb wel een balletje opgegooid bij de korfbalvereniging van mijn dochter. Maar vindt naast het masseren tapen ook wel heel erg leuk om te doen dus wellicht dat ik me ga bekwamen in het nieuwe, 'cura'tapen met al die kleurtjes. Interessant joh zit een hele fylosofie achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Erg vervelend Marika als de omgeving niet mee werkt.Je man zou blij moeten zijn.Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.Niet serieus genomen.Klinkt dat bekend in de oren.?Toen ik stopte heb ik meteen alle drank uit huis gedaan.Nu na acht jaar nog steeds geen drank in huis.Mensen die zijn over gebleven komen nu echt voor de jubilaris opmijn verjaardag feest.En niet meer voor de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ja Hermie sportverenigingen genoeg.Veel ruchtbaarheid aangeven denk ik.Advertentie hier, folder maken enz.Bedrijven langs met de massagestoel.Bejaardenhuizen?Ik heb de cursus massage een half jaar lang gedaan in Apeldoorn.Een half jaar omdat mijn geld was opgeraakt vanwege financieleverplichtingen voortvloeiend uit een scheiding.Erg jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Als je jezelf in bescherming wilt nemen doe dan de drank de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Zo ik heb een mooi kosuum. Glimmende oudroze rok, beetje fluweelachtig, zwart pailetten jurkje, zwart pailetten sjaal, zilveren ijzerbelt, héél veel armbanden, joekels van oorbellen en een roos in mn haar. Nice !Nu nog een broodje eten met groentesap en doggy uitlaten. doewie xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Is wat daar staat echt wat jij denkt Carolien.?Het is een groot probleem waar Marika mee zit.En zij wil daarin denk ik serieus genomen worden.Niet erg helpend zo n reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Dat heb je snel gedaan Woman.Ik ben vergeten dansles te nemen anders danste ik met je mee.Dansen is nog steeds een probleem voor mij.Op die manier vol in de picture staan vind ik nog steeds eng.De oude angst ervoor denk ik nog steeds niet overwonnen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden