Spring naar bijdragen

donderdag 17 juni

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 316
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Vie

Hoi Blondie, ik weet niet of het je opbeurt of alleen nog maar meer deprimeert (hoop natuurlijk het eerste) maar ik heb gemerkt dat ik 95% van de tijd de dingen niet onder controle heb. Er gebeurt altijd wel weer wat, waar je nou net niet op gerekend had.

Is het voor jou niet te verhapstukken om per dag iets prettigs voor jezelf te doen? Bijvoorbeeld, vandaag iets leuks doen met de kinderen. En morgen weer iets anders waar je wel aan toe zou willen komen. Het lijkt nu dat je alles in 1 klap goed wil hebben.

Of zie ik dat te simplistisch?

Vie : je ziet het helemaal goed
Perefectionisme, alles goed willen doen !!!
En daarnaast ook nog maar kort in een compleet andere omgeving...
Van het westen naar het midden van het land... 2 jaar geleden !!!
Niet dat ik altijd veel vrienden heb gehad, ben vrij selectief en niet echt sociaal (toch het autisme van mn zoon van mij ??? )
Leef hier vrij alleen, weinig contact, moet beter worden, maar hoe pak ik dat aan ???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, perfectionisme, breek me de bek niet open. Mooooooorrrrdend! Oh meid wat een energie vreet dat toch. En het lukt nooit hè. Ben je net in het éne goed, laat je ergens anders wel een steek vallen.
Trouwens ik vind dat niks negatief hoor, de aandacht die je vraagt. Je vraagt gewoon even aandacht voor jouw probleem, dat is heel goed toch?
Even opzoeken wat Djembee is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffffffffffffffffffffffff................
ben nu in staat om mn kids de volle laag te geven...
Slaapkamers, grrrr alsof er een orkaan doorheen is gegaan...
Verdienen het, maar twijfel omdat ik de laatste tijd al niet te genieten ben, door mn depri en alc-vrij zijn.............
Maar zet door !!! Opruimen die hap !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, ja dat is leuk Blondie, dat trommelen. Dat is toch wel te doen, een avond in de week ofzo? Mag je geliefde de kinderen voederen en zorgen dat ze op bed belanden, en jij er lekker een avond van tussen.

Hmmmm, igor, een frituur, ik zit meteen te denken aan van alles en nog wat... gefrituurde paddenstoeltjes in een jasje van tempura (heet dat geloof ik) of grote garnalen, of, of, of....

Borretje :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Vie

Blondie, perfectionisme, breek me de bek niet open. Mooooooorrrrdend! Oh meid wat een energie vreet dat toch. En het lukt nooit hè. Ben je net in het éne goed, laat je ergens anders wel een steek vallen.

Trouwens ik vind dat niks negatief hoor, de aandacht die je vraagt. Je vraagt gewoon even aandacht voor jouw probleem, dat is heel goed toch?

Even opzoeken wat Djembee is.....

Thnx Vie :

Herkenbaar... Perfectionisme....... grrrrrrrrrrrrrr
Kon ik er maar zo makkelijk tegenaan kijken als mn partner.............. Alleen irriteer me alleen maar aan hem, omdat ik hetzelfde verwacht van hem als van mezelf...
Verstandelijk weet ik wel dat ik het niet van iedereen kan verwachten, maar dan toch...

mmmmmmmmmmmm................ en wat betreft het aandacht vragen !!!
Gevoel dat ik hier op het forum alleen maar kom als ik er niet meer uitkom, lees wel mee hoor en volg als het lukt iedereeen, maar dan nog...
Niet gewend om hulp tevragen zal ik maar zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
igor

komt er zo aan Bor.

Blondie kunnen man en kids niet ook wat helpen thuis dan? je hoeft toch niet alles alleen te doen. en al gebeurt het een keer met de franse slag geeft toch niet???

mmmmmmmmmmmmmmm.................... nu al ruim 3 weken niks gedaan............
kids, ruimen op naar hun idee, maar nog steeds troep...
zoon, autistisch................ ziet het niet, waar hij moet beginnen... :(
Dochter, snel volwassen moeten zijn door moeder die veel moet werken en verantwoording met 8 jaar...
daardoor puberraal gedrag(kan het haar niet kwalijk nemen)
Partner, 3e kind.......... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ene aandacht vragen is het andere niet Blondie. Jij gaat in op suggesties en vertelt verder hoe jij dat voelt. Dat vind ik een helpend en positief soort van aandacht vragen.
Het perfectionisme heb ik heel langzaam kunnen afbouwen (maar nog lang niet helemaal).
Het is ook wel een beetje een kwestie van meer op anderen vertrouwen. Ze kiezen je niet voor niets als geliefde/gesprekspartner/vriendin. Dan moet je toch wel iets te bieden hebben, ook al doe je niet allerlei extra dingen. En daarom willen ze ook best dingen voor jou doen. Lastig om dat toe te laten, ja.

Overigens, over aandacht vragen gesproken, mijn lief stond er op dat de huisarts vanmiddag langs zou komen. Ik heb mijn enkel werkelijk gekneusd, niet alleen maar verstuikt. Daar ben ik een week of wat mee klaar, maar de vakantie gaat wel door. Al zullen we dan geen heftige bergwandelingen gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie : Hoop dat je volgende week kan gaan genieten van je bergwandelingen, al zal het dan niet volledig zijn.............
Natuur is zo mooi, geniet ervan !!!
:heart:

En dat perfectionisme, en die toevlucht tot alco had ik al eens aangekaart bij thema's of tips...
Weet dat dit mn grootste struikelblok is, maar sta helaas nog aan het beginpunt om dit te contoleren... hahaha..................... alles onder controle willen houden...............
ga nu uit met mn pup,loopt te piepen
tot zo
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pietjeparel de huisarts heeft alles ingeteept met mooie oranje tape, en morgen moeten we even langs het ziekenhuis om een foto te laten maken.
Ik moest wel lachen om je opmerking om Hermie mee te nemen op vakantie. Leuk! Het grappige is dat ik ook eindexamen in sportmassage heb gedaan. Maar ja, dat helpt niet als je zelf erg onhandig valt.
Alles okee met jou?
P.S. geen stomme opmerking, maar mijn echtgenoot is wel leraar, maar geen sportleraar.

Borretje wat zet jij jezelf en de jouwen voor lekkers voor, vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...