fotograaf Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Lieve lieve Em, een heeeeeeeeeeel fijne vakantie, ga maar lekker genieten van Griekenland en van elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Vietje. gaat t nog met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Truste MariekeIk ga 2 weken kamperen in Zeeuws Vlaanderen, bij Breskens. Een mooie camping bij het strand en dagtochtjes naar de natuurgebieden en Brugge en Gent en evt. Antwerpen (als het slecht weer is).Ik heb er echt veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 ik zie flip, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Marieke, alvast welterusten en nog even antwoord op je vraag: het begon toch wel heel erg op te zwellen en allerlei interessante kleurtjes te krijgen in de loop van de ochtend. Vanmiddag (oh nee, dat is nu al gisterenmiddag) heeft de dokter het ingetaped maar twijfelde tussen een kneuzing of een breuk. Vandaar dat er vandaag een foto gemaakt moet worden in het ziekenhuis.Niet te hard op je snor drukken Marjo, en jij ook welterusten voor strakjes. En voor de anderen die gaan slapen.Da's laat (of vroeg) vliegen Emmaroos! Ook alvast een heel fijne vakantie toegewenst.En Fotograaf ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Dat klinkt ook heerlijk foto,Ik wens jou ook een hele fijne vakantie toe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Vie dat klinkt niet best, sterkte morgen.zo en nu duik ik echt het bed in moet er morgen weer optijd uit. auw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 foto als ik je niet meer 'spreek' jij ook een hele fijne vakantie en mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ik ga ook afsluiten. DOEHOEOEOEOOEG !!Vie wees lief voor jezelf en neem 3 (jawel, dat mag in héle erge pijnsituaties) pijnstillers. Morgen kapot van een slapeloze nacht is vreselijk. Right ?!Sterkte hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Truste Marieke en Igor,Ik ga jullie achterna, moet ook morgen weer vroeg op.En dan.... om 17:00 weekend!!!!Truste Vie )hopelijk overwint de slaap straks van de pijn)truste marjotruste fotograafLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Pfffffffff Marieke, quote Carice van Houten: KOMT ER DAN NOOIT EEN EIND AAN???? Slaap lekker.Igor, jij ook welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Witte en Woman (ik wist niet eens dat je ingelogd was) jullie ook sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ja hoor, dan ben ik dus nu weer alleen............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Nou Foto, ik weet niet of je mij volwaardig gezelschap vindt... Jij was het toch die zo van de nacht houdt?Ik kijk eens even naar buiten, beetje bewolkt met hier & daar een ster.Hoe is het bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Sorry Vie, Toen ik naar huis reed was het nog helder en kon ik zefs Venus zien, maar het is nu behoorlijk bewolkt.Het weekend wordt fris en nat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ja dat heb ik vernomen Foto, dat het weekend wat kouder wordt. Ach een buitje is ook welkom.Ik moet straks toch ook weer eens naar bed hompelen, want van nature ben ik juist geen nachtmens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ik zit hier nu met kippevel te luisteren. Wat een mooie uitvoering!!!Heel veel sterkte met je pootje, truste Ik werk nog even door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden