Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Ach PP, Misschien heeft het zo moeten zijn.Natuurlijk weet ik waar de pijn zit of zat. Ik heb niet alleen te dealen met mijn eigen 'drankprobleem'Dat van partner is nog veel groter en hij is MD'er. Leuke combi, maar komt helaas heel veel voor. En in manische perioden van hem zijn er veel heel nare dingen gebeurd. En ja, ik probeer het verleden achter mij / ons te laten.Maar hij kan niet begrijpen dat alles wat aan STADJE gerelateerd is mij heel veel pijn blijft doen. We zij verhuisd, alles zou anders worden. Dat klopt... werd heviger.. en STADJE bleef in beeld, gingen niet ver genoeg Zo, en nu roep ik mezelf een halt toe. Ik ben niet goed bezig zo. Heb overwogen alles hierboven te wissen, maar doe het niet. Heeft misschien ook zijn nutMaar geef mezelf wel een trapje onder het achterwerk Moet gewoon weer verder , moet dus de draad van mezelf oppakken Ik rooi het wel lieve mensen. Moet alleen onderhand wel de boel voor mezelf meer op een rijtje gaan zetten.En dat ga ik ook doen.Kees komt nu naar binnnen, dus ik ga afsluiten .....
Yvonne Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Zou inderdaad kunnen PP, Maar de boel echt helemaal op een rijtje zetten... bekijken wat kan en wat ik wil.... beslissingen nemen over wat gaat komen..... dat kan niet zomaar hier. Ik ben over het algemeen een nuchter mens (zelfs als ik heb gedronken ) , maar ik weet dat ik niet eeuwig op deze manier door kan. Ben aan de andere kant zolang met Kees... meer dan 33 jaar ... dat houdt niet zomaar op te bestaan. Uhhhhh, wordt koud buiten , hij is binnen nu, ik ga echt afsluiten. tnx voor je begrip en meeleven...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Yvonne : zo herkenbaar.......Zit hier te janken... ga zo slapen, maar dank voor het delen...nu tijd voor mn kidsxxx
kruimel Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Zo, nu is het echt lekker rustig hier.Ik lees zo nu en dan en reageer bijna nooit.Er wordt al zoveel over en weer geschreven.Zit nu met een half oog voetbal te kijken.Heb een heel drukke dag gehad op m,n werk en best wel een beetje of een beetje veel moe.Dus ffff rustig aan vanavond, anders zou ik gaan sporten. Doe ik zo,n 4 a 5 x per week.
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Moeilijk voor je YvonneDingen op een rijtje, daarben ik niet zo goed inHet lijkt me wel verstandigMaar volg uiteindelijk je gevoel
kruimel Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 YEP, DOE IK.Bedankt Marjo.Hi Yvon, ik heb niet altijd alles gelezen, maar begrijp dat het leven op dit moment en vele momenten daarvoor niet makkelijk voor je is.Als je zolang bij elkaar bent is het lijkt me niet makkelijk een punt achter jullie samenzijn te zetten.Ik wens je heel veel sterkte toe en vind je een kanjer dat je in deze situatie niet drinkt.
kruimel Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 En wat ga je doen?, Morgen vroeg blij koffie met lachroom?
kruimel Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Volgens mij zijn de gangmakers van het forum, misschien fout gezegd.Ik zie meestal heel veel reacties..................
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Het is rustig Kruimelverwacht je iets?Trusten Bor!
Otje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Heerlijk gedanst, maar nog steeds droevig Nou moe. ik hou het maar op een droevige dag dan vandaag. Misschien morgen beter, who knows.
kruimel Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Nee, eigenlijk niet, geen probleem, zat zo maar een beetje te knoeien met m,n pc.Ik voel me goed en ontspannen, misschien dat ik daarom reageer.
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Dat lijkt me helemaal okeeReageren vanuit een ontspannen gevoelMooi!
will Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Ik voel me nu goed, morgen iets slechter. zeker weten. djuuuuu toch, waarom zo moeilijk !!!
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Misschien heb je redenom droevig te zijn WomanNiks mis meeOndertussen toch lekker gedanst!
kruimel Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Jammer dat zovele forumbezoekers zich verdrietig voelen.Heb ik overigens ook wel hoor, anders zit ik hier niet.Maar als ik nu naar buiten kijk en zie nog een laatste restje zon door de bomen, dan is er voor mij ook een genieten van het moment.
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 goede avond allemaal.Wil ga lekker slapen, voordat je verder gaat met.... en morgen nog veel meer hebt dan spijt.
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Ik droevel ook wat afOndertussen geniet ik ookMooi dat samengaanKruimel
Otje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Ja dr broedt ietsEn het is niet de spiegel die ik morgen ga aanschaffen voor mn danszaaltje. Wat natuurlijk ook echt mega te gek is....Als er iets broedt weet ik dat pas als het ei breekt. Ik herken het gevoel, dat is dan wel weer leuk.
kruimel Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Morgen slechter, kan dat, als je je nu al zo rot voelt Wil.Toch fout gegaan jammer.Denk dan morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. Leef per dag, elke is er een. Goed of iets minder.
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Iets voelen aankomenluister daar maar naar!
kruimel Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Geplaatst 17 juni 2010 Ho, ik ben niet fout gegaan, gelukkig niet en voel me nu niet verdrietig.Reageerde fff op Wil, die wrchl een dip.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden