bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik weet het fleurtje heb jou ook gemist, hoop dat het weer wat veranderd is allemaal. Was blij dat je wat van je liet horen. Ik was hier ook niet, maar nu weer wel. Is een stuk gezelliger direct hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Met kaasbolletje gaat het wel redelijk hoor fleur. Fijn dat het contract getekend is, wanneer ga je nu verhuizen dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Fleuuuuuuuuurtje Je bent er !!!En nu moet ik weg. Ik ga een lekker ijsje halen bij Willi Vanilly. Ken je dat Fleurtje ?? Centrum Wilrijk. Lakkere crémeglace zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Oesje liep een beetje over Igor's vraag..Valt niet veel te vertellen hoor Igor. Gaat het een beetje met jou..kan je een evenwicht vinden?Ach bekkie sommige dingen liggen me nog zwaar op de maag. Maar hé soms moet je slikken en doorgaan . En maakt een belg het nu niet eenmaal een beetje lichter allemaal ? Waar is Wil btw? Toch genen voetbal gaan kijken zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ken wel Milli Vanilli maar is vast wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 HIERE SE DARE SE...Den Will Hey kerel dat ligt binnenkort achter mijnen hoek. Natuurlijk ken ik datte! De lakkerste tschijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Was dat niet minni vanilli Wacht je bedoelt toch diene groep ni beks? Die kerels met hun vlechtjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Kan Wil jou eerdaags ff roepen als ik geen gehoor krijg fleurtje wel makkelijk:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik log uit. Morgen ben ik er weer heur. dagdagdag fijne avond nog, en Emma goede reis. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ja die bedoel ik fleur maar was toch milly vanilly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Marika Gekke vraag stel je..Goh ik heb al wel gedronken vandaag maar ben misschien een beetje anders hier..alhoewel. Ik drink soms dagen niet en dan weer een paar dagen wel. Als ik drink is het meestal redelijk beperkt. Héél soms heb ik een uitschuiver.Dus mijn patroon is zoals mijnen bureau op het werk..rommelig maar redelijk georganiseerd.Ben geen echt rolmodel hier denk ikLas dat je zelf al iets op hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ojeeee die ogen van die ene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Kan em ineens mijn kot komen schilderen bekkie . Zullen wij dan een vrouwenklapke doen . Mannen toch ff aan het werk zetten hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Haha als hij komt bel me dan maar ff, ben daar direct. Jeetje zou wat zijn he?Maar ach zingen konden ze niet dus verven zal ook tegenvallen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Amai bekkie jeugdsentiment Na het schandaal hoorde je wel niets meer van hen hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 GESLOTEN !!! Hoe is't mogelijk seg !! Ze doen me hier nogal wat aan hé, en ik had zo'n ongelooflijke trek. Vanaf zaterdag zijn ze open tot 22.00. Nu niet dus. Damn !!Fleurtje, contract getekend, machtig gewoon. Welkom to Willlllrijk !!! Verhuis wanneer ??Bekkie Woman, tot morgen. Ik heb van de week je filpmpje gezien.......magisch Je straalt !Marika, goed zo, even niets aantrekken en morgen een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik nam het niet verkeerd op hoor Marika .Je zat dus juist, ik heb wel iets gedronken maar ben niet echt dronken Is toch normaal dat het je effe niet kan schelen meid. Sla jezelf er morgen ook maar niet teveel om. Soms moet je neergaan voor je weer kan opstaan.Hey dat rijmt bijna..Woman, jij knap roodborstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Haha Wilrijk het is je niet gegund. Nah lust toch geen ijs dus dat scheelt. jeugdsentiment idd, je hebt nooit meer iets van ze vernomen daarna na het schandaal.Wilrijk dit is meer jou jeugdsentiment denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 nananananana.... Komt ervan als je ons verlekkerd met ijs. Eigen schuld, dikke bult..Zie je er al staan met je pruillip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Kom wel een keertje je huisje bewonderen hoor Fleurtje, kan ik direct even wil gaan pesten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Oei...Wil is dan vast al héééééééééééééééél oud .Ben je een beetje aan het plagen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik heb gedronken Marika, is dat belangrijk om te weten eigenlijk? Ben niet stomdronken en snap eigenlijk niet waarom je het vraagt, misschien kun je dat uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Always welcome Bekkie!! Gewoon doen een keertje..Ben dadelijk terug..heb ff beloofd iemand te bellen om iets af te spreken voor zondag...niet gaan lopen hoor..Ja Bekkie en Wil...zijn jullie wel braaf nuchter vandaag??!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Wil is in ieder geval ouder dan wij Fleurtje, Maar ik ben ook weer iets ouder dan jij en iets jonger dan Wil. God wat een raadsels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Het is te hopen of anders ..........'72 tja, is nog van voor mijnen tijd zenne. Marika, heb vandaag niet gedronken. Het is eens wat anders hé. Had vanmorgen een beestje. Morgen daarentegen frisse man, en eigenlijk veel beter. Waarom kan ik daar 's avonds niet aan denken ??Afin, mooie dames, mijn vrouwtje roept mij op de zetel, ga filmpje kijken. "Alice in Wonderland".Hou het een beetje rustig hé Ik lees jullie morgen nog wel, en niet meer zolang wachten hé Fleurtje !!!:heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden