Mupke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Is 't een opbeurend nummer Woman? Vast niet he?Maar een tranentrekker mag ook wel even hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Het is lastig om een goede vertaling te vinden, deze komt goed in de buurt. de tekst gaat erover dat ze niet begrijpt dat ze ooit heeft kunnen leven zonder deze liefde. hoe ze dat ooit heeft volgehouden. dat ze nu pas ziet hoe ongelukkig en eenzaam ze is geweest. Het is dus geen verklaring van liefde of afhankelijkheid. You are My LifeYour eyes returned me to the days that had gone byThey taught me to regret the past and its woundsThat which I experienced before my eyes saw youWhat is the wasted life to me?You are my life whose morning began with your lightHow much of my life before you has passed and gone byMy darling, how much of my life has goneMy heart never experienced one bit of joy before youAnd had never tasted in this world anything but the flavor of injuryI've now just begun to love my lifeI've now begun to fear for the passing of my lifetimeEvery joy that I longed for before you was fantasyMy heart and mind meet find it in the light of your eyesOh life of my heart, oh you who is more precious than my lifeWhy didn't I meet your love, my darling, sooner?The sweet nights and the desire and the loveFor so long my heart carried them for youTaste love with meTaste love with loveFrom the feeling of my heart whose desire extended to your feelingGive me your eyes they reflect my eyes in their worldGive me your hands their touch calms my handsOh my darling come on forget about that which has passed usOh you who is more precious than my daysOh you who is sweeter than my dreamsTake me to your longing take mePull me away from the universeFar, far away you and IFrom the love that awakens our daysFrom the desire than sleeps our nightsI've reconciled time my days with youI've reconciled time with youI forgot my pains with youAnd I forgot with you my woesYour eyes called me to the days that have passedThey taught me to regret the past and its woundsThat which I experienced before my eyes saw youWhat is the wasted life to me? Select ratingMachine TranslatedOkayGoodGreatPoetic.From: http://lyricstranslate.com From: http://lyricstranslate.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 dat is een lastige zo laat op de avond Woman. Ik lees hem morgen nog wel een keer.Jouw onderschrift, die vind ik wel heel mooi voor nu. (staat er vast al langer maar ik let daar nooit zo op)Welterusten Woman, Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik zal het morgen nog eens nalezen.Ben nu gewoon MOE.doe doei..........xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Beter deze eens kijken, dit was paar weken terug een tribute van Oum Kalthoum,, met ondertiteling erbij. http://www.youtube.com/watch?v...u1iF_Q&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Prachtig nummer Marika, wondermooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Vind die van enya het mooiste Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ken je deze nog Wilhttp://www.youtube.com/watch?v...TL&videos=iZMXjGv113YZwijmellllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Dit is een echte plakker hé bekkie ?Heb je die van mijn onderschrift al eens gezien ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 ja Kate bush vond ik vroeger helemaal geweldig en vind het nu niet meer zo joepie. Gek he?Ach er zijn zoveel liedjes die ik zo erg mooi vind heel verschillend allemaal.Maar die ik stuurde was voor die tijd heel erg gewaagd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Deze van Banderas zal me mijn leven lang bijblijven.http://www.youtube.com/watch?v=c1OGP5m5DycZaaaaalig, en dan de tekst er bij !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 MARIKA:heart:luitjes, truste........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Trusten cathy, sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ga ik jou ook plagen hoor Marika http://www.youtube.com/watch?v...=TL&videos=anHujPpUNLQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 FF mijn hengel pakken hoor Herman en een aas maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 je wilt toch niet de geliefde vissen van mijn dochter gaan vangen?wat is dit nu, moord en doodslag in de kinderkamer? ik wist niet dat je zo wreed bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nee hoor herman wees niet bang durf geen vis beet te pakken d8 een liedje te horen dus viel ff tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Heb je gedronken Marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 ow, bekkie ik ken je verder niet maar je gaat wel erg direct met je vragen naar mensen toe, niet dat het verkeerd is , maar wel superdirect, dit kan mensen ook afstoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Dus je slaapt weer op de bank vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Keep on dreaming Marika, als er drank in het spel is valt er niet mee te praten maar dat weet je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hoe bedoel je dat Herman en welke vraag heb je het over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 zo direct aan iemand vragen of ze gedronken heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden