Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik doe mee igor !! Ik doe mee ;)

Vandaag fris hoofdje hier, zelfs al groot onderhoud gedaan in de zaak beneden, en heb nu heel dringend koffie nodig.

Mag ik jullie een fantastisch (droog) weekend wensen ? Vandaag ga ik opnieuw de eerste niet nemen !
Jullie toch ook niet ? :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 600
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bwa, ten eerste zijn het kleine fijne cigarillo's met filter !! Een beetje aan de gezondheid denken hé, en ten tweede ben ik alles behalve een koukleum. Heb juist het dagdraadje van gisteren bijgelezen, en nu ff naar buiten. Je zal zien hoe vlug ik terug ben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grapje geslaagd dus. Van dat buiten staan is er niets van gekomen want het regent hier pijpestelen, dat wist ik dus niet hé. De schuifdeur van het dakterras maar op een kiertje en dan maar blazen. Koude wind heb ik toch ook wel gevoeld. Ik hoop dat het vannacht niet zo is, want dan moet ik er in. Tegen koude kan ik goed tegen, maar ik haat natte kledij :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D ook goede morgen fleur.
op de tocht een sigaartje is heel gezond, ga je beter van hoesten en die afval stoffen moeten er toch uit ;)
ik voel me een kind die naar de snoepzaak gaat met een hele grote zak geld.
ik zie jullie later weer ik ga op zoek naar PUPPIES :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier Igor en natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes.
We horen het wel.

Glas water is ook heerlijk Fleur..... en een sigaretje ook... maar als ik er 1 neeem... weet ik waar ik over een week weer sta ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wiilllllllllllllllliiiiiiiiiieee! :D
Ja hoor zonnetje is hier..maar ik verdenk dat die mij alleen wil plagen en me vroeg uit bed wou :devil:. Slechte gordijnen hier en bij het eerste streepje zon ben ik klaarwakker.

Hoe vond je de film? Spijtig dat ze op het einde niet samenkwamen hé..allez dat vond de hopeloze romanticus in mij dan toch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat volgens mij zoooooooo voorbij vliegen vonneke.
Soms denk ik nu al een deel in te pakken en te sorteren :). Misschien toch een beetje te vroeg voor dat. Doe wel af en toe in mijn broek hoor. Neemt het plezier een beetje weg. Kan toch zo een zwartkijker zijn..

Ja je moet poesjes hun poep niet afvegen hé, voor mij een grote plus alhoewel het dom kan klinken voor de hondenliefhebbers. Ben gek van honden maar ze vragen meer aandacht dan een poes en die tijd heb ik soms niet..
Dochter wil een sheba poes of hoe schrijf je dat ook weer. Zo'n grijs pluizig ding..ja haaaaaalllooooooooo? Dat kost stukken van mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...