Spring naar bijdragen

Maandag 21 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kan goed verschillende dagen zonder zucht doorkomen. Als P. bv in het weekend en s avonds thuis is taal ik er niet naar. Hij drinkt dan ook niet. Alleen thuis zijn en vooral als ik niet lekker in mijn vel zit is zo moeilijk voor mij. Lichamelijk heb ik ook geen afkickverschijnselen. Ik hoop dat mijn dagtherapie wat 3 dagen in de week inhoud gauw kan starten. Dan kan ik het goed helemaal laten. Zeker weten. Misschien dat daarna mijn licht gaat schijnen.:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo daar ben ik weer,

Met een grote boog om het pad heengelopen en niks meegenomen, voel me alweer wat sterker...

Mijn trigger was een bekentenis van mn kleine zus dat mijn vermoedens van misbruik in het verleden bij haar onjuist waren.
?gelukkig? ben ik de enige die in geleden heeft...

Resultaat :
Opluchting, maar ook verdriet waarom ik niet eerder het lef heb gehad het haar te vragen omdat ik bang was om oud zeer naar boven te halen bij haar...:(
Had dan veel eerder aan de verwerking kunnen beginnen,maar nee hoor.
Als grote zus zijnde wilde ik haar beschermen door het weer weg te stoppen, alsof het nooit gebeurd was

Pffff, wat een blonde trien ben ik toch:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, zou me fff melden, ivm met vrije week en dan eventuel triggers.
Nu hier ben ik, van morgen even of lang met een vriendin op stap geweest. gezellig, nu weer thuis.
En dan niet drinken, lukt. De afgelopen maanden heel hard gewerkt en gesport. En nu zomaar vrij, is ffff wennen.
Lees een hele discussie over alles wat met drinken en niet drinken te maken heeft.
Ik weet er alles van behalve de pillen, nooit gebruikt en weet vanuit m,n beroep dat het rotzooi is maar heel goed kan werken. Dus er is een keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor :

Blonde trien omdat ik weer aan het vluchten was voor de werkelijkheid toen.
Terwijl ik er meer aan had gehad om eens een keer voor mezelf en aan mezelf te denken ipv altijd en eeuwig aan anderen te denken en hen niet te willen kwetsen, maar daardoor mezelf het meeste kwets...

Die eeuwige zorgzame geest van mij ook en die verantwoording die ik voor anderen voel en mezelf daarmee wegcijfer.
Het wordt me steeds duidelijker dat ik daar mee aan het werk moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haal nog even deze naar boven

quote:

Originally posted by:
igor

gaan we vanaf vandaag samen verder Wil?

Ik doe mee Igor! Vandaag kan ik zo'n gezamenlijke afspraak wel gebruiken.

Ter compenstaie, of ter ondersteuning zit ik nu aan de chocola. Dat doet iets met de stofjes in je hersens toch? En zo niet, dan is het tóch lekker. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, thnx voor je :present:
En laat je door mij niet ondersneeuwen hoor.

Dees : En jij ook niet hoor :heart:
Begrijp wat je voelt om nooit te zeggen, voelt voor mij of ik een vriend de deur wijs, al zegt mn koppie nu anders...
Eigen schuld,dikke bult !!!

Bor:
Heb echt wel een eigen wil hoor.
Meestentijds zegt men dat ik juist heel koppig en standvastig ben.
Alleen nu in mn depressie ben ik het effe kwijt, maar druk op zoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Zit ik spic en span bij de notaris te trillen en ontstaat er een heftige discussie over dat ze een half jaar te lang vonden en 3 maanden eisten. Konden ze dat niet eerder bedenken? Ze wisten toch dat dit de afspraak was? Na 3 kwartier vroeg ik of er eindelijk getekend kon worden of niet want daar kwamen we toch voor? Om een lang verhaal kort te maken de koop ging dus niet door. Zoiets doe je toch niet als je al bij de notaris zit? Ze hebben 3 maanden tijd nodig gehad om te beslissen terwijl ze het al die tijd hebben geweten. Ging dus helemaal uit mijn dak en de makelaar moest nog een uur op me inpraten want was niet in staat om auto te rijden. Gelukkig was ik met mijn eigen auto dus want de gremlins sprongen om me heen. Zo en nu met Banjo het park in om af te koelen want ben zo verschrikkelijk woedend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor :
Nu ik zo diep verdrietig en down ben en het me soms niet zoveel meer kan schelen, was denk ik de rem weg.
De rem om eens een keer voor mezelf op te komen en aan mezelf te denken.
Wanneer ik me goed voel is niks te gek voor mij en wil ik iedereen helpen en voor iedereen klaarstaan, maar nu is dat gewoon effe op en dacht ik voor de verandering eens aan mijzelf.
Begrijp je dat ?

Mupke :
Heb al verschillende keren met mn pup door de buurt in het zonnetje gestruind.
Helaas door mn medicatie te duizelig om het bos in te gaan, maar dit was ook lekker ontspannend.
En daarnaast een afspraak gemaakt bij de muziekschool om mijn djembeelessen weer op te pakken.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...