Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Nee, natuurlijk niet omdat IK haar welkom heette. Dat deden er mee.Soit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Bor : PB als je er behoefte aan hebt...lips; Begrijp heel goed dat je er een beetje doorheen zit(als ik het mis heb hoor ik het ook graag) Ook jij moet aan jezelf blijven denken en niet alleen aan anderen... Net als ik, heb ik het gevoel dat jij altijd maar anderen wil blijven helpen en steunen, terwijl je geen hulp voor jezelf vraagt... Altijd maar helpend, meelevend, vrolijk, positief !!! Denk ook eens aan jezelf lieverd en vraag hulp waar nodig... PB of via D&D... Ik ben er voor je !!! Bor, schat, bedoel je dit ?Wilde alleen maar zeggen dat je altijd maar klaar staat voor anderen en jezelf ook net als ik jezelf wegcijferd..,Kom op voor jezelf en vraag steun !!!Please, ik (wij) zijn er voor je net als dat jij er voor mij (ons) bent ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hmpfffff, sorry ... ga ik weer de fout in. Virtueel hoor Igor, Heb het stokbrood nog niet de oven in gedaan. En de pesto staat nog in de tuin in de vorm van basilicum , ander deel ligt in de koelkast: kaas en een deeltje als pijnboompitten in de keukenla , het is er nog niet echt. Maar je hebt gelijk..... eetdipje gehad dit weekend, niet te kort:angry:Maar het was wel lekker :$Het goede nieuws is echter dat ik vandaag me redelijk fatsoenlijk heb gehouden:)Aanpassing: voor degenen die hier geen bal van snappen: Igor en ik steunen elkaar, zij steunt mij met name om eindelijk weer eens te stoppen met allerlei lekkere hapjes.... ik groei dicht sinds ik hier op het forum zit..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hups en ons bekkie wil al eten se . Ik zal je ze persoonlijk in het najaar opdienen Hmmm klinkt lekker vonneke!! Ik heb weer honger .Dank je wel! Vind het knap van mezelf, buiten de momenten dat ik in mijn broek doe van de schrik Thanks Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Nou en nu heeft vonneke geen eten :-s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hi, alle medelezers ik ga even wat anders doen.Maar ik heb vanavond veel leuke en begripvolle reacties gehad.Mijn oprechte dank, slaap lekker voor straks en morgen weer gezond en droog op.Liefs Kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Is goed meis:D verheug me er al op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 slaap lekker kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hebben ze keurige damesluiers voor hoor Fleur. en dat in je broek doen gaat pas over als je er woont.Bereid je maar voor dat je zulke momenten blijft hebben voorlopig. En als je dan verhuist en voor de laatste keer de deur van je oude huis achter je dicht trekt.....alle kans dat je echt het gevoel dan hebt van ....... ............. Maar het gaat allemaal over hoor. En volgens mij heeft iedereen die gevoelens bij zulke 'grote zaken' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Geen lekkere hapjes meer?????????Klonk nog redelijk gezond anders. Beter dan chocolade en snoep..Waar is dat stukje mannelijke hap van een wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tasseke, mn spiegels worden morgen geleverd tussen 16.00 en 19.00 uur. Ik spreek je nog hierover. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Die moet wat slaap inhalen denk ik Fleur, dat heb je als je op de zetel in slaap valt he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Lekker slapen Kruimel . Fleur, maak je geen zorgen om mij hoor, mijn maagje is prima gevuld, hihi. Met mate dan he? Maar wel gevuld. heb wel trek in dat stokbrood.Maar doe het niet. Lieve luitjes, ik ga ook naar bed. Half zes morgen gaat de wekker weer. Trusten allemaal en tot morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dan ga ik echt moeten slikken vonneke..krijg het nu al benauwd. Heb hier tien jaar gewoond, niet zo lang maar toch. Anderzijds zijn er dan misschien een aantal herinneringen die ik beter kan opbergen. Het wordt spannend dat is zeker! Maar daarom zeker niet slechtThanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik ga met je mee Yvonne. Gezellig niet? Voor de opblijvers: lekker slapen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Slaap lekker Yvonne, sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dan had hij vast wat op Stoute jongen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 slaap zacht muppie en vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik mag daar niet mee lachen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Eigelijk niet Fleur maar een beetje leedvermaak moet kunnen en ik denk niet dat hij er boos om zou worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Kunnen we het woord voorlopig koopcontract niet een ban opleggen? Grapje hoor want gun iedereen het geluk omdat het zo moeilijk is. Kom er zelf heus ook wel. Nu echt Banjo uit en koppie rust.Truste allemaal en dank voor het meeleven en meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Trusten voor degenen die gaan slapen. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Nee vast niet! Zo'n grote jongen kan wel tegen een stootje..Hoe gaat ie daar bekkie? Jij vraagt het eigenlijk altijd aan mij en ik vergeet het altijd terug te vragen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 weltrusten yvon, mupke en drup.ik ga ook maar eens, zit te tollen op m'n stoel (voordat ik er weer afval maar dan met een nuchter hoofd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd drupje maar als ik er nu onderuit muis dan moet ik ook 10% betalen. Ook al is het maar een ......... je weet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden