fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik vond dat ze nogal vlug op haar plaats werd gezet..Misschien had ze wel een reden om zich niet op haar gemak te voelen en kribbig uit de hoek te komen. Dan is het leuker als iemand vraagt..hey lekker ding, what's up Ben ik nu stout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeBlondie; wat is er met mij? nix mis met jou hoor,hoezo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Na verloop van tijd yvonne..na een tijdje wel maar de eerste indruk..meestal niet toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Is net zo'n juffie ongeduld als jij fleurtje. Hallo allemaal.Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeIk vond dat ze nogal vlug op haar plaats werd gezet.. Misschien had ze wel een reden om zich niet op haar gemak te voelen en kribbig uit de hoek te komen. Dan is het leuker als iemand vraagt..hey lekker ding, what's up Ben ik nu stout? Nouuu Fleurtje. Meteen na haar binnenkomst werd er door diverse mensen begroet en welkom enzo.En om dan te komen met: "jullie negeren mij"(o.i.d.) vond ik niet aan de orde.Over het chatten: Ik denk toch dat ieder van ons een eigen draadje kan starten over willekeurig welk onderwerp. Als hij of zij daar behoefte aan heeft en zijn/haar probleem niet wil laten ondersneeuwen in de 'massa'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Lieve mensen, geen kritiek, ik begrijp dat luitjes die al een tijdje op dit forum zitten een link hebben met elkaar. En ook een bepaalde taal spreken cq schrijven, iets wat voor andere minder trouwe bezoekers of nieuwkomers moeilijk te verstaan is.Laat je vooral niet weerhouden hiermee door te gaan, want blijkbaar is het voor jullie een enorme steun, en daar gaat het om.Het probleem is vaak dat als je iets schrijft dat er weer 5 of 10 andere berichtjes staan.Is dit begrijpelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Esther is binnen!Wees welkomDoe wie je bentOf wat goed voeltGeef niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Bor, wat is er ????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hihi, ik moet altijd wel een beetje lachen hoor Fleur.... je hebt het vaak over slaan en stout....... Pas maar op , anders neem ik de volgende keer een lolly voor je mee Hoe ist met de huizenkoorts trouwens? Win, je hebt van beide kanten wel gelijk hoor, Een beetje extra aandacht is hartstikke goed dan. Maar meestal hebben mensen al een paar dagen 'meegelezen' voor ze zich aanmelden en hebben al een beetje kunnen wennen aan de sfeer hier lijkt me. En ja, ik denk dat het niet eens zozeer het 'veroveren' van een plekje is... meer het je wat op je gemak gaan voelen tussen het spul hier. Je ook realiseren dat het vaak geen boze opzet is als er niet wordt gereageerd op jou opmerking..... In een gesprek met zoveel mensen tegelijk gaat er inderdaad met regelmaat een stukje verloren...... Dat is jammer, maar het overkomt ons allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Jij vond het niet aan de orde Maar het ging toch niet om jouw gevoel muppie . Ga weer kort uit de bocht hé . Irritante eigenschap van me...heb er ook een paar goei hoor Het was maar a slip off the tongue (zou ik dit juist hebben geschreven?)Ik ben inderdaad een ongeduldig iemand en soms moet de wereld rond mij draaien . Ik ben schuldig Bekkie..maar zelfkennis is het begin van alle wijsheid toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 BORRETJE !!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik begrijp je volkomen Kruimel, zie ook tig berichtjes onder het berichtje waar ik op reageerde. En als je dingen leest die je niet begrijpt....gewoon vragen hoe en wat...heb nog nooit meegemaakt dat er dan afwijzend werd gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 dat is duidelijk kruimel en soms is het hier heel druk, maar je hoeft natuurlijk niet overal op te reageren . en misschien is het voor een nieuwkomer handiger om eerst eens een beetje mee telezen, dan zien ze ook dat het net een huiskamer is waar VAN ALLES besproken wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Me love vonneke too .Liever toast met kaas s'il vous plaît. Beter voor de tandjes!Goed hoor. Verkoopovereenkomst tussen mij en de eigenaar is getekend..voorschot betaald dus no way back.Fleur wat heb jij toch met al die talen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Geeft niks fleurtje als je het zelf al weet is heel wat, en ik ben jou wel gewend en moet er alleen maar om lachen. Ik kijk nu eenmaal anders naar jou.Hoe is het vandaag Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeJij vond het niet aan de orde Maar het ging toch niet om jouw gevoel muppie . Indirect ging het wel ook om mijn gevoel Fleurtje.Als ik iemand welkom heet hier en vervolgens lees ik dat diegene zich genegeerd voelt ... dan denk ik: ff dimmen dame.Anyway, wakker ervan liggen ga 'k ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Effe oorstopjes insteken...blondie meid jij kan heus hard roepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Fleur proficiat, leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Igor pestkop dat is wat net de HA wil maar mag ik ook nog wat ijdelheid hebben? Ooit iemand met een helm op een scoot gezien? Ik ook niet en zal de laatste zijn. Lin elke nieuwkomer heeft dit gevoel. Je weet nog niet goed waar het over gaat en denkt dan dat het een besloten club is maar dat is echt niet zo. Een ieder van ons heeft dit ervaren dus vergeten dat echt niet.Kwestie is van gewoon meedoen dan leer je de rest kennen en wij de ander en dat gaat vanzelf. Komt kee maar stel jezelf open en wat je bezig houd dan is hier echt niemand die de deur dicht houd hoor en dat weten we allemaal. Maar is moeilijk als je hier net bent, de drempel en je storten in verhalen van zovelen. Toch lukt het als je echt wil en daarom zijn we hier nog steeds en zijn er velen aangesloten.Genoeg gepreekt ben doodop van het gebeuren. Raar woord doodop. Dood op hahaha. Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Right Fleur. Ben ook geen zoetekouw hoor, zullen we dan maar een stukkie stokbrood met zelfgemaakte pesto nemen om te toasten op het huis? Hele stap, voorlopig koopcontract getekend..... borg in orde. nu dozen verzamelen en inpakken wat je toch al nooit gebruikte. Weggooien wat je ook nooit meer gaat gebruiken, maar eerst een glas plat water en een hartig hapje om het te vieren juffie ongegeduld , gefeliciteerd, ik vind het hartstikke goed van je ====================Aanpassing: zpelvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Gefeliciteerd Fleur trakteer je nu op kaaskroketten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 yvon wat hapjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Haha Yvonne dezelfde woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Klinkt een beetje territorium gevoelig .Ik bedoel maar...zij is nieuw..het is niet omdat jij ze welkom heet dat ze zich niet genegeerd kan voelen toch? Het goed gevoel krijg je niet bij 'hey daar welkom' maar wel als je verder staat..Maar soit..ik ben echt aan het doorbomen. Is echt geen kritiek hoor en zeker niet naar jou toe. Ik vind je leuk. Ik vind eigenlijk iedereen leuk vandaag..Of bijna iedereen dan toch..Dimmen fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden