Mupke Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Niet overdrijven Kruimel. 't Was 20 minuten.Maar goed, ik snap dat de overgang, zo lezend, wat vreemd valt. Maar misschien kwam Yvonne net binnen? Of was jij de hekkensluiter van het onderwerp? Voel je het als een persoonlijke afwijzing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Haha, is ze ook nog wel te jong voor toch? Is ook best emotioneel dat afscheid van de lagere, maar zijn ze snel weer vergeten hoor.Als ze maar over is, volgend schooljaar krijgt ze het moeilijker denk ik, komt wel goed als je er maar op blijft zitten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeVoor de rest omschrijf ik mezelf als een probleemdrinker Hallootjes t'rug Fleurtje. Probleemdrinker, vind ik voor mezelf dan ook wel een betere omschrijving dan alcoholist.Ik viel ook achterover van Wings openbaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Oh nu is PP weer weg? Nou ik lees haar reactie miss later nog wel..Gek hoe er meer mensen hier zijn die gematigd kunnen drinken dan ik in eerste instantie dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Fleur neeDat hoeft nietHet nooitHet nietsAltijd aanwezigIk voelde het al aankomenDe hele tijd was het er alHet gebeurt gewoonDaarvoor hoef ik niet ineen vangrail te rijdenIk merk dat het hoofdhet weer wil overnemenMaar ik kan het bepalenHi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nee hoor maar ik schrijf cq reageer niet regelmatig. Dus mijn probleem en niet van de forumschrijvers.Oke 20 minuten, ffff niet zeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ernstige drankmisbruikerdat is de omschrijving die het beste bij mij past Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Misschien toch wat onzekerheid Kruimel. Ik heb dat nl. ook weleens als niemand reageert.Niet nodig om het je aan te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik ga heus niet op da kind zitten hoor Bekkie, dan is ze straks plat met mijn gewicht I know the feeling Mupke..vind het wel knap dat hij het neerschreef..ik had een totaal ander beeld van wing. Meer zoiets als de verstokte anti-roker bij wijze van spreken Moet er een beetje aan wennen nog..Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Je snapt me fleur of spreek ik te nederlands voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 I got you... is dit te engels voor jou? Mal ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Haha spreek zeven talen hoor Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik kwam inderdaad net binnen... Nogmaals sorry. Zal in het vervolg beter opletten . Kan helaas niet meepraten over een thuisfront dat je in de gaten houdt... mijn 'thuisfront' nipt nog heel wat meer dan ikzelf....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik vind het soms spijtig dat ik je niet altijd begrijp marjo..Soms schrijf je heel poëtisch en ik was altijd flink gebuisd op wereldliteratuur . Ik moet dan gaan zoeken achter een betekenis die ik niet vind..Soms ben je weer heel gemakkelijk te lezen.Hoe komt het dan het zo kan variëren bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Lieve mensen, laat ik het zo zeggen, ik kan de discussie niet altijd volgen en doe eerlijk gezegd ook niet altijd heel erg m,n best daarvoor.Het boeit me ook niet altijd, klinkt misschien wat arrogant, is niet m,n bedoeling.Ik vind het toch wel fijn om zo nu en dan te lezen hoe mensen zich voelen en zich uitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ola Fleur, Dochter gaat een nieuwe mijlpaal plaatsen lees ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ja vonneke...mijn kleine meid wordt groot *zucht* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Is niet arrogant hoor Kruimel. Soms boeit het mij ook voor geen meter. Maar misschien ben ik nu ook wel arrogant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Weet je Kruimel, het komt wel hard over als je dan zo'n opmerking als daarnet schrijft. en vervolgens kom je twee keer met de opmerking dat je niet 'echt' meedoet de hele tijd..En ga ik me schuldig zitten voelen... daar baal IK dan weer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 7 talen spreken? ook 7 talen schrijven en dan ook nog drinken?Of 7 talen en niet meer drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Yvonne, ik had net een berichtje getikt om je te zeggen dat Sorry niet nodig was van jouw kant. Niet verzonden omdat ik dacht: Mupke, bemoei je d'r niet mee. De sorry was aan Kruimel.Dus nu bemoei ik me er toch mee. Sorry is niet nodig! Suffie.Niemand is verplicht te reageren op de vorige schrijver. En omdat jij nu net de 1e was die binnenviel zou jij ergens schuldig aan zijn?En volgens mij is het ook niet de bedoeling van Kruimel dat jij je schuldig voelt. Of ik moet het al heel erg verkeerd zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik drink elke dag kruimel water, koffie, melk enzo. Spreken gaat beter als schrijven hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik weet gewoon dat ik arrogant kan zijn Ik zie het zo...Er waren een aantal mensen die over een bepaald onderwerp bezig waren. Op een bepaald moment sterft dit uit. Waarom? Omdat niemand, inclusief de mensen die aan het onderwerp deelnamen, nog reageert.Hoe kan het dan zijn dat anderen die in een andere mood zitten daar verder op 'moeten' inpikken? Of zie ik dat fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Owowow Fleur.... wat wordt ik dan oud...... mijn jongste kleine meid maakte dat..... uhhh ff denken.... 12 jaar geleden voor mee ..... Maar weet het allemaal nog als de dag van gisteren.Weet je, toen ze heeeel klein waren dacht ik dat dat de leukste tijd was.... maar het werd alsmaar leuker. Oke, puberen is niet altijd het mooiste wat je als moeder kan meemaken... maar ook dat heeft zijn charmes... en ook dat gaat voorbij.. en dan heb je opeen dochters die ahum 'volwassen' zijn... hihi Oh my lord... ik BEN oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Wat mupke zegt dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden