bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Iedereen eet om deze tijd geloof ik? gadver moet er niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeMan dit wordt echt oorsaai maar daar heeft iemand vast een verklaring voor Als het saai wordt ga ik naar bed hoor, of nee, eerst mijn biefstuk eten:D... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nou dat lucht effe op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nobody's humbugThere's no humbugat all!Mensen Lief!Ik ga wegIn vrede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Slaap zacht Marjo trusten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nog even wat pastablij maken met mij De verse parmesanEffe lekker van jetjeover de rasp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Iedereen vreet maar heb ik anorexia ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Wing..het boeide me wat je eerder zei, heel ver terug. Uiteindelijk werd het te druk en kon er niet meer op inspringen maar het was best interessant.Wou het nog even gezegd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik kan het mij heel goed voorstellen Marika, als je dat kind bent geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Mén ik heb al 50 berichtengetypt vandaag en niet geplaatstWhat's the use?Het is allemaal hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Het is vanuit onsdenken sowiesoabsurd wat oudershun kinderen aandoenIk heb dat ook gedaanDat kan niet anders..Met of zonder alcoholNu kan ik het anders doenIk heb ze lief dat weten zeen dat ik graag zie dat ze genietenDat zeg ik zeelke keer weerVanuit dieik benIk hou van het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Denk niet dat je het geheel ziet Lin..Marika kwam op mij eerder neer. Ik ben heel gevoelig als het gaat om de band met mijn dochter. Ik ben bewust van de fouten die ik heb gemaakt en ik neem daar alle verantwoordelijkheid voor. Maar als dat van tafel wordt geveegd en wordt gezegd dat ik eigenlijk maar uit mijn nek lig te kletsen en een vogel voor de kat ben dan neem ik daar aanstoot aan. Drinken als je kinderen hebt valt niet goed te praten, net als je kinderen van hier naar daar slaan, je kind sexueel misbruiken en ga zo maar door..Maar als er een punt komt dat iemand de intentie heeft zich te herpakken en daar ook voor vecht ongeacht of iemand nu een keer door de mand valt of niet, want uiteindelijk is het een verslaving, dan vind ik zulke uitspattingen ongepast.Ik hoef niet iemand die me zegt hoe slecht ik ben als moeder. Ik hoef ook niemand die me zegt wat voor effect het op mijn kind kan hebben. Ben niet dom..Drink ik nog? ja gematigd..Val ik soms nog door de mand? ja soms..Ik begrijp de reactie van Marika maar daar stopt het. Eerlijk is een ding, veralgemenen een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hey bekkie Rook je een sigaretje mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 phoeh zo laat al..Is al jaren geleden denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden