Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik vind je onderschriftwel wat hebben FleurHet trekt mijn aandachtIk vraag me steeds afWie dan toch die vermaledijde regisseur is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Aha wij doen dat ook op de grond in Holland Fleur vandaar snapte ik het niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Daar heb jij weer een punt Marika, it's getting complicated Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Je wilt een woord hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Denk dat ik terug honger krijg..Zou eigenlijk in bed moeten kruipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik heb ook trek,kijken of er nog een biefstukje ligt,en dan naar bed,truste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 frituur niet meer open fleur of niets in huis? zit aan de droge toastjes zonder iets vult ook lekker hoor en no calories Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 quote: Originally posted by: marjoJe wilt een woord hè? Ik niet snappie Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Biefstuk Lin nu nog?Moet er niet aan denken. Maar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Er is geen regisseur Marjo..We houden elkaar in evenwicht. Daarom hebben we zoveel persoonlijkheden. Ik toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Heb jij ook al meerdere persoonlijkheden fleur, nah ja een schizofreen is nooit alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Denk dat die over de schreef gaat Marika wat je nu zegt je doelt op iemand die er nu niet is neem ik aan kun je beter zeggen als degene aanwezig is.En je weet niet alles van alle mensen dus kijk uit met oordelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Marika,Ik denk dat alcoholisten (ikzelf ook) vaak niet eerlijk zijn omdat als je een ander erop aanspreekt dat ook betekend dat je naar jezelf moet kijken. Ik heb heel lang mijn partner niet aangesproken op zijn blowen omdat ik wist dat als ik dat zou doen hij mij op mijn alcohol zou aanspreken... Hoe kun je nu een ander aanspreken als je het voor jezelf nog moet goedpraten/verbloemen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 quote: Originally posted by: bekkieBiefstuk Lin nu nog? Moet er niet aan denken. Maar ja Ik eet vnl 's avonds, overdag tot een uur of 13.00u krijg ik niks door mijn strot. Geen idee waar het vandaan komt maar heb ik al van kinds af aan:huh:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 She is getting nasty...Zolang je niet in mijn plaats denkt Marika vind ik het niet erg. Hou daar namelijk niet van .Je kent de behoeftes niet van anderen waarom stel je deze dan in twijfel? Je mag oprecht zijn maar ook eerlijkheid kent zijn grenzen. Vreemd hoe je jezelf nu wil bewijzen..Mij doet het weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Yep Je kan trouwens ook te graag willen, die relatie dan, en een man afschrikken, wist je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Voorheen plukt ik mannen uit de kroeg. Mee naar huis jij, we gaan een feestje bouwen. Als het klikte bleef ie wat langer hangen, als het leuk bleef nog langer. paar maanden, 1.5 jaar. Ik vind het erg leuk om te merken dat je daar dus geen drank voor nodig hebt en niet voor naar de kroeg hoeft. Het heeft even geduurd, maar het kan dus ook op de sinas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 No humbug, no! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Waarom zeg je het niet met je eigen woorden ipv. quoten en copien Marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nou blij dat ik een probleemdrinker ben Lin en geen alcoholist . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik ga mn toetje eten, en lekker naar bed. Ik denk dat ik heerlijk slaap !!dag allemaal, tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 ik neem het voortouw...We houwen op met die onzin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Dus die woorden kun je niet zelf verzinnen Marika? Als je iets liefs of normaals wil zeggen tegen iemand dan ga je googlen? Lijkt me sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeNou blij dat ik een probleemdrinker ben Lin en geen alcoholist . Jij blijft leuk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Man dit wordt echt oorsaai maar daar heeft iemand vast een verklaring voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden