Spring naar bijdragen

vrijdag 25 juni

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 391
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marika :heart:,

Ik vind je niet hard.
Ik vind dat geaai bij drankjank ook moeilijk.
Sommigen zeggen dat dat steun is,
maar ik vraag het mij af,
of het niet juist stimuleert om dan maar met begrip door te modderen.
Hoewel...
De harde methode ook niet schijnt te werken,
dan blijven mensen juist weg,
of wellicht dat ze dan juist het licht zien?
Moeilijk, maar ik vind Marika niet hard.
De dingen die zij schreef heb ik ook gedacht,
en lijkt mij stug dat er niet meer zijn maar het niet durfden te zeggen.
Blijft staan: heeft het zin om het te zeggen?
Wellicht niet, maar in hoop toch een poging gedaan, of zoiets...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs daten kan ik niet met mate ;)
Wat is promiscue ?

quote:

Originally posted by:
Marika

Woman nee hoor, jij leeft je leven, ik vind je geen lellebel hooguit promiscue.

En ik hoop dat je goed op jezelf past, je bent het waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik maar eens s** !!!!!
dat is nou het hele eiereten !!!!

Promiscue =
(volgens wikipedia)

Een promiscue seksleven (van het Latijn promiscuus = dooreengemengd, gemeenschappelijk) houdt in dat men verschillende, wisselende, seksuele contacten met meerdere personen heeft.

Traditioneel bestaat in de meeste maatschappijen op dergelijk gedrag een taboe, zeker daar waar het vrouwen betreft. Volgens de Zwitserse antropoloog Johann Jakob Bachofen (1815 - 1887) vormde promiscuïteit de basis van primitieve samenlevingen, waarin de identiteit van de vader onachterhaalbaar was en afstamming en vererving daarom in vrouwelijke lijn plaatsvonden (matrilineariteit). Daarna zou dit gebruik afgenomen zijn en evolueerde de maatschappij naar een patriarchaat[1]. Empirisch sociaal-antropologisch onderzoek heeft de waarde van deze theorie gerelativeerd. Vooral het universele voorkomen van de door Bachofen beschreven stadia is in twijfel getrokken.

Sinds de seksuele revolutie (jaren '60) en naarmate de seksuele moraal in de westerse maatschappij minder streng werd is de promiscuïteit in de westerse maatschappij toegenomen[2][3]. De verspreiding van de ziekte aids sinds het begin van de jaren '80, heeft deze ontwikkeling weer enigszins afgeremd.

Door wisselende contacten is er een grotere kans op een seksueel overdraagbare aandoening (soa) en sinds de jaren '80 een hoog gezondheidsrisico, waartoe ook besmetting met aids behoort. Door veilig vrijen, zoals het gebruik van een condoom en andere bescherming kan dit risico verminderd worden. Wederzijdse trouw met een onbesmette levensgezel sluit dit risico uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Verbaasd me Lin..wil dus zeggen dat jij net dezelfde mening deelde als Marika? Je kent me al helemaal niet...dus dat lijkt me wel totaal van het schip geblazen

Nee, ik weet niet wat Marika over jou persoonlijk heeft geschreven, het ging mij om het algemene bericht van Marika dat er vaak wordt geaaid en niet geschreven wat werkelijk word gedacht. Maar net zo goed schrijf ik erbij dat het een moeilijk punt is omdat je je tegelijkertijd afvraagt of het zin heeft altijd maar te zeggen/schrijven wat je werkelijk vind... Maar ik vind Marika niet hard omdat ze het zegt, een ander kan het net zo goed denken en bij wijze van spreken even hard zijn zo niet harder door niet te schrijven wat ze denkt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Nee Fleur juist niet. Alleen dates. Nix geen sex

Was het maar waar, ben zo benieuwd hoe dat is zonder drank.

Vanmiddag een beetje sex maar meneer liep weg tijdens het opwarmen.

Tijdens het opwarmen, maar het was al zo warm, zocht hij geen verkoeling ofzo?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...