bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 We're all the same fleur uiteindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ja gek Praten vanuit zoietsSchok is voor mij niethet juiste woordMarika, je hebt mijniet gekwetstIk zag juist gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Marika ,Ik vind je niet hard. Ik vind dat geaai bij drankjank ook moeilijk. Sommigen zeggen dat dat steun is, maar ik vraag het mij af, of het niet juist stimuleert om dan maar met begrip door te modderen. Hoewel... De harde methode ook niet schijnt te werken, dan blijven mensen juist weg,of wellicht dat ze dan juist het licht zien?Moeilijk, maar ik vind Marika niet hard.De dingen die zij schreef heb ik ook gedacht,en lijkt mij stug dat er niet meer zijn maar het niet durfden te zeggen.Blijft staan: heeft het zin om het te zeggen?Wellicht niet, maar in hoop toch een poging gedaan, of zoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Jij hebt gesproken en ik heb geantwoord Marika..Ik vind het niet erg Begrijp het wel..is vast heel moeilijk voor je..het is een heel gevecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Crazy WomanMust gone mad!Enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Zelfs daten kan ik niet met mate Wat is promiscue ? quote: Originally posted by: MarikaWoman nee hoor, jij leeft je leven, ik vind je geen lellebel hooguit promiscue. En ik hoop dat je goed op jezelf past, je bent het waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Te koop loopt ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Verbaasd me Lin..wil dus zeggen dat jij net dezelfde mening deelde als Marika? Je kent me al helemaal niet...dus dat lijkt me wel totaal van het schip geblazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Lin had al gezegd dat ik wel gedacht had maar dat ik dingen niet zeg om anderen geen pijn te doen. ik las vanmiddag en d8 ook ja ...., maar zeg het niet. Dus dat stadium hebben we al gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik nam helemaal geen aanstoot aan je berichtje naar woman Marika..had het niet eens gelezen. Had het enkel over jou en mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Had ik maar eens s** !!!!!dat is nou het hele eiereten !!!!Promiscue =(volgens wikipedia)Een promiscue seksleven (van het Latijn promiscuus = dooreengemengd, gemeenschappelijk) houdt in dat men verschillende, wisselende, seksuele contacten met meerdere personen heeft.Traditioneel bestaat in de meeste maatschappijen op dergelijk gedrag een taboe, zeker daar waar het vrouwen betreft. Volgens de Zwitserse antropoloog Johann Jakob Bachofen (1815 - 1887) vormde promiscuïteit de basis van primitieve samenlevingen, waarin de identiteit van de vader onachterhaalbaar was en afstamming en vererving daarom in vrouwelijke lijn plaatsvonden (matrilineariteit). Daarna zou dit gebruik afgenomen zijn en evolueerde de maatschappij naar een patriarchaat[1]. Empirisch sociaal-antropologisch onderzoek heeft de waarde van deze theorie gerelativeerd. Vooral het universele voorkomen van de door Bachofen beschreven stadia is in twijfel getrokken.Sinds de seksuele revolutie (jaren '60) en naarmate de seksuele moraal in de westerse maatschappij minder streng werd is de promiscuïteit in de westerse maatschappij toegenomen[2][3]. De verspreiding van de ziekte aids sinds het begin van de jaren '80, heeft deze ontwikkeling weer enigszins afgeremd.Door wisselende contacten is er een grotere kans op een seksueel overdraagbare aandoening (soa) en sinds de jaren '80 een hoog gezondheidsrisico, waartoe ook besmetting met aids behoort. Door veilig vrijen, zoals het gebruik van een condoom en andere bescherming kan dit risico verminderd worden. Wederzijdse trouw met een onbesmette levensgezel sluit dit risico uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nou tutututu..Wat een exclusiviteit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nee Marika absoluut niet, nu zeg je het netjes en schrijf je niet wat je eerst wel schreef. Die bedoeling snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Pffffffff, jaja gaan we weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Woman heeft tenminste sex . Of bijna dan toch...Bad joke :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Er wilt er eentje van de grond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Worden wij eiegenlijk gesponsord door google? Geen slechte zaak lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nee Fleur juist niet. Alleen dates. Nix geen sexWas het maar waar, ben zo benieuwd hoe dat is zonder drank. Vanmiddag een beetje sex maar meneer liep weg tijdens het opwarmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Geen schok neeWat dan wel?.....Weet ik veelEen soort vangewoon.."Weet ik toch"Geen woordEen gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeVerbaasd me Lin..wil dus zeggen dat jij net dezelfde mening deelde als Marika? Je kent me al helemaal niet...dus dat lijkt me wel totaal van het schip geblazen Nee, ik weet niet wat Marika over jou persoonlijk heeft geschreven, het ging mij om het algemene bericht van Marika dat er vaak wordt geaaid en niet geschreven wat werkelijk word gedacht. Maar net zo goed schrijf ik erbij dat het een moeilijk punt is omdat je je tegelijkertijd afvraagt of het zin heeft altijd maar te zeggen/schrijven wat je werkelijk vind... Maar ik vind Marika niet hard omdat ze het zegt, een ander kan het net zo goed denken en bij wijze van spreken even hard zijn zo niet harder door niet te schrijven wat ze denkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Even de hond uit, I'll be back. Geen ruzie maken hoor. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Je wilt er een van de grond? fleur die snap ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 En vanbuiten te kortzichtig, iets bekrompen, en te hoogdravend een beetje..Is dit ongenuanceerd genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 quote: Originally posted by: womanNee Fleur juist niet. Alleen dates. Nix geen sex Was het maar waar, ben zo benieuwd hoe dat is zonder drank. Vanmiddag een beetje sex maar meneer liep weg tijdens het opwarmen. Tijdens het opwarmen, maar het was al zo warm, zocht hij geen verkoeling ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Er wilt er eentje van de grond wil zeggen dat er eentje nodig een partijtje vrijen wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden