Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 De doodbehelst inderdaad nietsDit is veel mooierIk stond paf aan de poortNix geen van dat alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 En toch blijf je bij je idee Marika...Of voel ik het fout? Maakt ook niet uit eerlijk gezegd..Voor de rest mag alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik ben okee, jij bent okee. en anouk is okee. O jeeeeeeee nu ben ik weer te softexcuus, ben al op weg naar boven luitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Anouk rulezzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ok we gaan het toch niet over de dood hebben he mensen??Mag je me nu al neerslaan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Sweet dreams Yvonne sometimes it's hard but it's ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nee nee we gaan niet slaan fleur af en toe een schop onder je kont maar meer niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik heb niet zoveel met borderliners Zelf ben ik min of meergelabeld aan limbische ADDWow!Ik dacht eerder aan eenZuid-Amerikaans ritmeToen de arts ernstig knikteWat een chaosIk mankeer niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Waarom doe je zo hard Marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Sounds like limbo indeed Marjo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Er zijn mensendie mij hebben gezienEn meenden mij te moeten verketterenIk heb pas weer afscheid genomenvan mijn vriendin waarvan ik houdZe is niet doodmaar ingewevenZe is wel bij meWant ik zie haarin mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik ben aan het dementeren..kan ik ook bij het groepje?Weet niet wat borderline inhoud..ben dan ook wereldvreemd Knap toch? Hoef je je veel minder zorgen te maken zeg ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik heb geen hekel aan je hoor Marika, vind het alleen jammer dat je sommige mensen bezeert met je uitspraken. Ik snap je laat dat duidelijk zijn, maar ik zou nooit zoiets zeggen.En ik ben hard, bikkelhard, maar sommige dingen denk je en zeg je niet of je zegt ze genuanceerd.My opinion:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Google ff fleurtje heb je gelijk alle info. Zou het niet aanraden want iedereen heeft het anders.Misschien ook niet zo boeiend. I'm getting over it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Mooi dat je dat zegt WingThe head is spinning aroundBut it doesn't matterI careBut not for that Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik denk heel veel en ook diep in mezelf maar ga niemand voor zijn/haar kop stoten en zeker niet bij mensen die je niet in rl ziet of spreekt.Dus nee hier doe ik dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hard en zacht? Komt me bekend voor..Is er ook een balans of reken je gewoon af? Zijn het je ervaringen die je bang en boos maken of net het gevoel geven dat je juist handelt en in het juiste perspectief? Volgens mij is het evenwicht zoek..Dat is op zich niet erg want anders zou het woord evenwicht niet bestaan..Bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Fleur:sun:Life goes on, verdiep je er niet teveel in. Je hebt genoeg om naar uit te kijken, je nieuwe huisje enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Mooi Marika!Rente = Consequence!Je hoeft nietstoer te doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Je bent af en toe harteloos maar zo wil je niet zijn Marika dat heb je meegekregen, probeer niet dezelfde fout te maken als de hartelozen.Dan doe je het goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Een vriendin hoorde mn verhaal en heeft me onmiddellijk gehookt met een vriend van haar. Ze had al een poosje in haar hoofd dat ze ons wilde voorstellen aan elkaar, maar ik liep steeds maar te daten hahaNou heb ik zondag dus weer een date. Voor de afwisseling. Zie, zo zit je jaren zonder en ineens een boel achter elkaar. En ik vind het heerlijk. Als mensen mij nu een lellebel vinden snap ik het volkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Dan ben je niet zoveel anders Marika . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 God en zo kwamen we weer nader tot elkaar. Zie je nou Marika het is soms wel goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden