Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nou Marika, grote meid hoor. lekker je kont tegen de kribbe blijven gooien, daar zul je ver mee komen. Je kunt datgene wat je kwijt wilt ook op een andere manier vertellen, maar ja, wie ben ik... Marika, ik hoop dat jij in ieder geval blij met jezelf bent zoals je je opstelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Sorry Marika, ik las onzorgvuldig (22.59h) Het was een voorbeeld zie ik....(moet wel slapen dus... zie het niet goed meer)Was het een drukke discussie? Omdat ieder nu moe weggaat?Meestal lees ik vrij uitgebreid, maar vandaag is dat niet gelukt.Veel te druk geweest met het nieuwe speeltje... jongens toch: magnifiek dat dat bestaat: internet op je mobiel!! (leesbril bij de hand houden svp!)Hoe zou het met onze Alf zijn??Ik wil nog even vertellen dat ik door de M&G met Marjo weer lekker terug zit op een eerder goed spoor.Was nodig. Thanks Mar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Uhhhmmm Win, wat is 'comfortably numb" ? Ben een beetje blond, hm, om eerlijk te zijn een beetje grijs dat geverfd is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Zal ik eens wat zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 quote: Originally posted by: niwiik vind het een probleem als er sprake is van lichamelijke of geestelijke afhankelijkheid...ook al is het maar 1 druppel... ---Ik geloof dat afhankelijkheid niet enkel in drank zit, maar terug te vinden is in veel andere levenszaken en dagelijkse dingen en relatiekwesties.Vandaar dat de echte stoppers dit KEIhard terugzien in hun leven als ze hun emoties onder de loep nemen en van daaruit hun leven weer gaan opbouwen.Overtuigde minderaars gaan dat wellicht ook aan?Dat weten ze zelf het beste.Hooguit is er nu en dan nog wat vertroebeling....nemen ze die mee in hun bevindingen?AAh, interessant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hoe kan dat nou?Ik deed nixDas mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Wat is de betekenis van comfortabily numb?......(oei wat gaat het snel hier!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Prettig afgestompd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Leven doet pijnAfhankelijk vande waarde die jeeraan toekentAlcohol bijvoorbeeldDoet op zich niet zoveelHet is meer de waardedie je aan jezelf toekentKennelijk kickte ik op eenroes waarin ik mijnonverantwoordelijkheid naarmezelf kon verantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Durven zeggen Marika maakt je niet per definitie een fijner persoon, borderline heeft er geen bal mee te maken, jammer dat dit zo te pas en te onpas uit de kast gehaald word. Je zegt het omdat je borderline hebt dan kan je lekker zeggen wat je wilt ?Raar verhaal, ik ben er niet zo trots op hoor en kan dingen ook genuanceerd vertellen al is dat niet voor iedereen duidelijk soms;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Marika je zegt dat je eigenlijk zegt wat iedereen denkt..dat vind ik heel gewaagd persoonlijk want dat maakt jou tot iemand die redelijk wat kan aanvoelen of inschatten. Wat ik dan niet begrijp is hoe je zo rationeel kan zijn. Je klinkt niet altijd even empathisch. Ik begrijp wel wat je wil zeggen maar jouw waarheid is niet de enige waarheid. Dat is heus geen aanval hoor..Heb niet gelezen wat je woman schreef dus ben niet echt mee..maar kan me ongeveer het beeld vormenLos daarvan en meer over mezelf.. Ik begrijp hoe zwaar het moest geweest zijn voor je als kind..maar kan je begrijpen hoe zwaar het is voor mij als moeder om aan elke verwachting te voldoen als er soms geen ruimte meer voor jezelf is? Is drinken daarom een verantwoord excuus? Helemaal niet. Los daarvan kan je begrijpen dat ik besef dat ik foute keuzes heb gemaakt en me daar bewust van ben? Is er voldoende inzicht om je jeugd niet te projecteren op mij handelen? Je klonk alsof je twijfelde aan mijn inzicht..Dat is niet netjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Las nu net je laatste berichtje Marika nee niemand op internet kan me kwetsen met een berichtje omdat ik weet dat het in rl vele malen anders is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 En als jij een voorbeeld wilt stellen Marika voor alle bordies onder ons dan ben je op het verkeerde pad.Zo denken bordies namelijk niet, dus misschien heb je toch iets anders? Andere persoonlijkheidsstoornis ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Wat doen jullie ondertussen?Ik luister bijvoorbeeld BiberDat houd mij fris en alertNou ja, iig mild.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ja, het heeft alles te maken met de waarde die we toekennen aan zaken.Het is wel lastig.Ik sta met 1 been in het ene en met het andere in de soep van de norm.Of misschien is de soep juist het eerstgenoemde??Want die NORM geeft duidelijkheid en houvast....Maar de minste schade heb ik als ik vertrouw op dat het gaat zoals het gaat.Een hoog soepgehalte.Ik ben weer iets meer in de stroom van de grote soep.Samen met mijn lief... ook dat nog (weer).De stroom zegt nu...... je bent moe..........slapen...........dus lieve mensen allemaal.........met al jullie goede intenties:rust goed uit vannacht en wees zuinig op jezelf .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Gaat inderdaad een pietsie snel voor ons oudjes cahty, hihi. En Marika: er zit een groot stuk grijs tussen het zwart van jouw hardheid/cynisme en het wit van het in jouw ogen softe gedoe. -------------------------------------------------Quote: (verwijderd door de moderator) --------------------------------------------------------Als je er dan zo over denkt vraag ik me echt af waarom je hier post, niet om vrienden te maken dus, ook niet om iets te leren van een ander, want je lijkt de waarhied in pacht te hebben, waarom dan wel, om mensen op hun plek te zetten soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Waarom zit je dan te smijten met dat woord Marika? Als je het dan niet hebt waarom schrijf je dan net iets over bordies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik hoef geen aai over de bol maar ik hoef ook niet iemand die over me oordeelt zonder me te kennen. Heb dan liever de vraag dan uit het niets de vinger.Dat is algemeen geweten Maar...Ballen heeft ze wel ons Marika..beetje kort door de bocht..maar kan bijgeschaafd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Slaap lekker cathy56:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Voor Marika: de 1e kennismaking hier: je bent een goed mens, maar pas op.Er zijn nuances, we zijn anders, ondanks onze grote verbondenheid.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ballen zitten alleen op de verkeerde plaats fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik luister naar Anouk Marjo, die heeft ook ballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 quote: Originally posted by: MarikaMarjo Als leven zoveel pijn doet en de dood bijna je beste vriend wordt maar dat te drastisch is Maar als je alleen was het misschien verkoos Dan pak je middelen die je kapot maken maar je niet laten voelen wat je verdrukte al die tijd al toen nu en toen en nu en nog veel meer Langzame dood want dan heb je tenminste nog de regie in handen van je laatste afscheids scene denk je dan met je benevelde brein Ik soms wel Ik soms ookMaar dat ben ik nietEn jij niet ((( ))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Anouk is okee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden