bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ja Fleurtje doe een sigaretje mee de laatste dan ga ik lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Fleurtje ik ga slapen sweet dreams meis, ik zie je morgen weer.Kussie en don't let it get over you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Sigaretje is op Maak je niet te druk bekkie, het loont niet lieverd. Heb je graagslaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeMaar als er een punt komt dat iemand de intentie heeft zich te herpakken en daar ook voor vecht ongeacht of iemand nu een keer door de mand valt of niet, want uiteindelijk is het een verslaving, dan vind ik zulke uitspattingen ongepast. Ik vind het niet ongepast. Ik vind het bizar dat als je dan de intentie hebt het goed te doen maar toch steeds weer in fouten vervalt dat het dan maar moet vergoeilijken. Dus als ik drink en ik scheit aan mijn kinderen heb ben ik slecht maar als ik het eigenlijk vreselijk vind en het beter probeer te doen maar alsnog toch maar steeds weer drink mag niemand daar iets meer van zeggen omdat mijn intentie goed is, terwijl het voor mijn kinderen toch geen verschil uitmaakt lijkt mij?Ik vind juist dat iemand je weer wakker schud met waar je mee bezig bent waardevol is, omdat velen anders in de drankjank van: ik probeer het wel maar het lukt me niet, aai me eens over mijn bol... blijven hangen en wat dat betreft denk ik ook dat de enige manier om het op te lossen is echt heeeeel eerlijk naar jezelf te kijken en waar je nu mee bezig bent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: marjoHet is vanuit ons denken sowieso absurd wat ouders hun kinderen aandoen Ik heb dat ook gedaan Dat kan niet anders.. Met of zonder alcohol Nu kan ik het anders doen Ik heb ze lief dat weten ze en dat ik graag zie dat ze genieten Dat zeg ik ze elke keer weer Vanuit die ik ben Ik hou van het leven Idd Marjo: Nu kan ik het anders doen.Het moment is nu, de keuze is nu, iedere keer weer NU...Kies ik voor mijzelfof voor mijn kinderenen mijn eigen toekomst.Ik zeg niet dat iemand zich de rest van zijn leven schuldig moet voelen,zeker niet,maar NU is er de keuze,NU kan ik het anders doen.Je schrijft mooie woorden,ik geniet daarvan...*s-je vergeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Spelfoutje boven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Waarom zijn julliein hakken vervallen?Het lijkt op tentenkamp indeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik hak ook nogDaarom zie ik hetIk verdeel mijIk heb mooie woorden LinMooi dat je ze herkentOndertussen ben ik geen heiligeZoek ik nog te vaak mijn heil inoude en overbodige patronenOnoplettendheidSlaap lekkerWees alert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Yek!Marjo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Cut th e crap Mag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Het huwelijk staatgelijk aan prostitutieNog maar een haringSlapen wordt niets meerGewoon wat verder rusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nog even ter aanvulling...Niemand is slecht, maar dat neemt niet weg dat ik wel vind dat je iemand, welke intentie hij dan ook heeft wel mag aanspreken op zijn gedrag, dat vind ik niet ongepast.... dat kan toch net weer even de prikkel zijn om je wakker te schudden waar je mee bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 O ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ja Marjo, dat kanAls ik het bij mezelf houdEn me niet aanvallend opstelDus mijn eigen grenzen van hetvoor mij toelaatbare aangeefZonder daarbij kwetsend te zijnEn de ander in zijn waarde laatEn geen hoop koester dat omwillevan mij de ander veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ondertussen zoek ikeven de basisregelsvan communicatie erbijDas een beetje weggezakt,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Beginnen met: "Ik voel.." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden