Hermie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik zag dat ik ook nog steeds online sta. Ga me dan nu ook afmelden en lekker naar bed toe. Welterusten allemaal.Alf fijn te horen dat alles goed is gegaan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Jammer Druppeltje. Ik vind het vervelend voor je dat je je nu zo rot voelt over jezelf. Hoe stond je er, vóór vandaag voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Welterusten Hermie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Druppeltje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik moet afhaklen nu. En hoop zeer dat het op mn slaapkamer niet te warm is.Tot morgen en slaap lekker, langopblijvers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Beate het is me allemaal even te zwaar waar ik mee bezig ben. Moeilijke beslissingen maar geen reden om te drinken en heb het wel gedaan tegen beter weten ik. Blijf een domkop dus maar eerlijk want er mag geen reden zijn om te drinken. Een alcie vind er dus wel een. Ging goed met me en nu weer eens de pineut. Ik schaam me niet maar baal van mezelf.Wil dit niet zien als een uitglijder maar als iets heel stoms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 DAnk je Hermie Welterusten bedgangers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Drupdat is balenHet ging goed met jeschrijf je Wat nu te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 druppeltje...maakt niet uit. Ook ik ga vaak de mist in. Wees dan maar trots op de keren dat je niet drinkt! Zeg, ik ga nu slapen, kom je morgenavond weer op t forum? Vertel hoe het dan gaat met je.Ik zal inloggen vanaf een uur of 9. Kop op en we redden het wel!!! Go for it!! tot morgen he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 We zijn hier niet voor niks op t forum, toch??Voor nu echt welterusten mensen!! liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik haak ook afmoet rustig aan doen zit hier al weer veel te langDrup, vandaag ging het niet morgen begin je weer opnieuw.dag Beateeilandmeisje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 GoeienachtDe maan is heelHelemaal vol zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Een de AlfStill alive!Heel klein beetje bijlezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Zo. Ik ben wel klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Goeienacht verder, bbq heel goed geslaagd, alco vrij bier is goed meegevallen, en nee, geen trek gehad in het echte. Ben wel hondsmoe nu en ga gelijk slapen, ik lees jullie verder wel in de morgen. Nog een fijne nacht uit Wilrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Jij ook een fijne nacht WilFijn dat het goed bevielTonic is ook lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Vermengde geuren hierDaar heb ik een neus voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hee WomanHoe istie?Zag vandaag buikdanseressenin de stad, zat met m'n neus tegende ruit van de bus gedrukt..Zelf danste ik ook weer nuchterEn ik wist het weer, sidderend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Alf,Ik heb je gelezenAls twijfelaar eersteklasherken ik veel, heel veelEn volgens mij weet jij ookUiteindelijk is er geen twijfelJe weet wat je te doen staatWanneer het vermaledijde hoofdzich samenvoegt met datHet vormt zich een wegTot een waadevol geheel--------------------------------------------------------Daarnaast was er een flitsVan Godin met open armenIk dacht aan Shiva, ze is hier nietvoor nix naartoe gekomenIn de teksten van de Veda's en de Tantra's en andere bronnen komen drie betekenissen van de term Shiva naar voren. De eerste en belangrijkste betekenis van Shiva is welzijn. Shiva wordt wel gezien als iemand die op allerlei manieren (door allerlei rollen aan te nemen) het welzijn bevordert. Om al die manieren of rollen vorm te geven wordt Shiva wel met vijf verschillende gezichten afgebeeld, twee aan de linkerzijde, twee aan de rechterzijde en een in het midden. De tweede betekenis van Shiva is "allerhoogste kennis of kennis van het Hoogste Wezen (zonder attributen) voorbij iedere existentiële gebondenheid". De derde betekenis is de persoon Sadáshiva die ongeveer zevenduizend jaar geleden werd geboren in India. Sadá betekent "altijd" en Shiva betekent "welzijn". Sadáshiva betekent "iemand wiens enige bestaansopdracht is om het algehele welzijn van alle wezens te bevorderen"-------------------------------------------------------------------Er kwam nog veel meerDe hele tijd, maar dat noem ik hier allemaal niet meerGewoon een likje om te proeven...Nou maar hopen dat ik het juiste heb belicht Twijfel?No doubt, het dientOngetwijfeld tot ietsIk ga me niet druk makentot wat, I'll see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden