Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Haha Fleurleuk antwoordeen tafel een tafel noemen..idd dat valt niet mee voor sommigenTerug naar zijn planeet?Misschien bij de mijne in de buurt..MelmakBeateAls je een nieuwe vriend wilmoet je je er een zo concreet mogelijke voorstelling van makenen dan op zoek gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 mupke...dankjewel, ik ga dit website morgen eens intens bekijken. wie weet. Maar ik woon niet in nederland, misschien een probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Zo, ik heb een ontzettende leuke avond gehad. Bij de Griek, en de gesprekken kwamen door de ouzo (bij de anderen) snel los. Moest even wennen, maar genoot ervan dat ik zo helder was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ja, dat is dan wel een probleem Beate. Waar woon je dan? Duitsland zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: BeateAlf, i like your slogan Ik twijfel of ik een nieuwe moet nemen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: BeateAlf, i like your slogan Ik twijfel of ik een nieuwe moet nemen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dat alles zinloos isben ik met je eensHet geeft daardoordan ook direct demogelijkheid omoveral zelf zin aan te gevenEen overweldigende vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Mupke, nee joh aub geen duitsland, ik woon op een eilandje in de middelllandse zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: BeateMupke, nee joh aub geen duitsland, ik woon op een eilandje in de middelllandse zee. Ohhhh, en geldt dat aanbod dat je mij zo graag wilt ontmoeten nog steeds? hoe ben je daar nou verzeild geraakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Overigens schiet me door de laatste berichten te binnen dat ik vrij veel moeite heb met hetmaken van keuzes, het maakt niet uit waarover.De meest simpele mogelijkheden stellen me al voor de grootste problemen. In het ZH moest ik bv beslissenof ik wit, bruin of volkoren brood wilde en met welk beleg enz.En dan nog snel ook want men wacht op het antwoordIk heb de neiging dan vaak de verkeerde keuze te makenMogelijk zit hier stof in voor een apart draadje, die van Bolwellicht. Eens over denken, keuze maken dus alweer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 mupke, ook ik ben bang, zoals zovelen hier om herkent te worden..dus ik zeg verder maar niks.Maar ik vlieg vaak naar nederland en ben daar dan een aantal dagen, vandaar dat ik zei dat ik je best ontmoeten wou. Alf....laat die slogan! Hij is prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunMen staat op een randje. Er is overweldigende vrijheid. Alles is zinloos en ik ben datgene wat zin geeft. Het is een onnmogelijke taak. Maar dit is hoe het is. Hier kan ik me helemaal in vinden dusen het sluit mooi aan op mijn vorige bericht over keuzes maken, we leven in een overweldigende keuzemaatschappijKies je voor A dan vervalt B enz.Hoe maak je de juiste keuze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik wil je niets ontl;okken over jezelf te schrijven wat je identiteit zou kunnen openbaren hoor. Ik ben daar zelf ook zeer zorgvuldig mee. Het is en blijft een forum waar iedereen kan lezen.Laat t.z.t. eens weten wanneer je in Nederland bent dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 welterusten allen, ook ik ga mijn mandje opzoeken, slaap lekker !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Yep, ik stuur je dan een privee bericht, dat kan hier heb ik begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Slaap lekker Flip (zat je hier nog steeds?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ja, dat is goed Beate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 ik ga ook naar mn nest, vaste prik tegen 12 uur. Nog wat lezen of filmpje kijken. Tot morgen beste vrienden! love you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Yep Mupke, zat ff mee te lezen, heb een hoop bij te lezen !!Trust ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Trust terug Flip. Beate, ook lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Maar ga nu echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: filippaMaar ga nu echt Ga dan!!!! Moelijk he, als mensen tegen je blijven praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ben jullie een slag voor met het advies naar de gootsteen te lopen om de drank weg te spoelen want dat heb ik gedaaan. Ja heb gedronken dus maar meteen gestraft want slik niets anti alco maar moest kotsen van mezelf, dat is erger als kotsen van de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 filipa.....drink je al sinds 2006 niet meer??? wat een zegen! Hoe komt het dan dat ik zie dat je je hebt aangemeld in mei 2010? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 druppeltje....vertel!!! ik blijf hier nog even voor jou! Kotsen van jezelf of en/ook van de drank...wat is er gebeurd vanavond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden