kruimel Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Sterker nog ik ben leuk, dus plezant, grapje.Je wordt wat melig van voetbal, alhoewel ik het voor Gana heel plezant vindt nu in de kwart finale. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Deels mee eens O WingmasterHet gaat wel over opheffen van lijdenMensen houden niet van lijden enwillen daar zo snel mogelijk van afen terugkeren naar een toestand van niet lijdenook wel homeostase genoemdDat kan niet altijd en misschien wel heel vaak nieten dan is het accepteren van het lijden de beste optiedoor het te begrijpen.De verlichte staat is overdreven, ben ik met je eensEn een constante staat ervan al helemaal.Evenwel, verlichte momenten zijn heerlijken die na te streven is mijn doel.Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: kruimelSterker nog ik ben leuk, dus plezant, grapje. Je wordt wat melig van voetbal, alhoewel ik het voor Gana heel plezant vindt nu in de kwart finale. Kruimel:D:)Leuk gevondenPlezant gevondenkan dan weer niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 ik had een heel bericht geschreven.....weg!! ben nu te moe om het weer te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Fleur alle taal is codehet ontcijferen van, op zich eenvoudige zinnen hier op hetforum, geeft al menigmaal aanleiding tot misverstandenLaat staan wat meer, laten we zeggen, cryptische omschrijvingenNeemt niet weg dat ik ook heel normaal kan pratenWat is er van je liefje geworden bv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Misschien een korte samenvatting geven Beate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Toch hoop ik dat je niet iets tegen lezen hebt Wing, want ik lees graag.Alleen dit forum volgen is al heel wat leeswerk, zou de tijd die ik hieraan besteed bijna een boek uitlezen.Dus voor mij keuzes maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik zie WilWas de BBQ plezant achteraf beschouwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 wingchun, ouwe fries.....hoe kom je aan die nick-name?? man, bijna niet te onthouden.Ik sta eigenlijk op het punt om mn laptop mee naar boven naar mn bedje te nemen, filmpje erin duwen, en nog wat kijken. Ben vandaag naar t strand geweest! genoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 he mupke, how are you doing??? jammer dat ik nooit iemand in levende-lijve kan ontmoeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Mensen, ik ga pitten, voor jullie straks slaap lekker, droom iets leuks en slaap lekker uit.En dan een fantastisch ontbijt, als ik wist waar jullie wonen, zou ik het ontbijt persoonlijk brengen. Nou MISSCHIEN!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Gaat goed met me Beate. Lief dat je vraagt.En met jou?Tuurlijk kan je wel iemand in het echt ontmoeten. Mij niet. Hoewel ... een dagje strand klinkt wel aantrekkelijk. Dat heb ik hier niet in de buurt. Zou best gezellig kunnen zijn dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Slaap lekker Kruimeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 ik wil een nieuwe vriend of vriendin, maakt mij niet uit. Ik wil niet via een dating-site...moet je steeds betalen...jongens, hoe pak ik dit aan?? help. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dank Mupke m,n ogen zijn al half dicht en niet van de drank, waarschijnlijk van ouderdom en slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nee Fleurtje ben niet scheel aan het zien, zit op een terrasje buiten meteen paar vrienden iets te drinken. Dus duurt even voordat ik reageer op mijn mobiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Die is op zijn planeet blijven zitten Alf Voelde zich vervreemd van deze wereld, niet begrepen..kon ik inkomen.Soms moet je een tafel gewoon een tafel noemen. Daar had ie een ietsiepietsie problemen mee.Tijd voor bedje hier! Slaap ze goed harig wezen Ook aan al de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Er zijn wel website die gewoon op ontmoeten en leuke dingen met anderen ondernemen gericht zijn. Ik gok even nu www.nieuwemensenontmoeten.nl Ik heb met deze zelf geen ervqring hoor maar heb er weleens over gelezen.Nee dus, ik zoek even naar de juiste naam. Moment.Het is www.mensenontmoeten.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 mupke, jammer dat je ver weg bent. Wingchun....jonge jonge...nu wordt het nog ingewikkelder met jou. Man oh man, vertel eens in gewone taal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Het is geen kwestie van voorkeur Winglimaar van natuurwettenWanneer men een dier kwelt wil het op alle mogelijke manieren daaraan ontsnappenterug naar de 0- stand als het ware,de balans. Het is geen keuze maar een zijn.Nu kan de mens nog beschouwend zijnin zijn ellende, maar toch...Drank werkt ook zo voor sommigenzoals ik, als opheffer van een onzalige toestandEen misleidende ophefffer, dat wel.Wie geen voorkeuren heeftlaat alles op zich afkomenmogelijk overspoelenhet wordt een willekeur,een confrontatie met het leven zoals het zich aandient.Alsof men er geen invloed op heeft en dat is nu juist wel het geval En als men invloed heeft, heeft meneen keuze en niet kiezen is dan ook een keuzeMen kiest dat wat het prettigste is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Sweet dreams Fleurtje morgen ben ik spraakzamer ben ff druk met mensen aan het babbelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: kruimelMensen, ik ga pitten, voor jullie straks slaap lekker, droom iets leuks en slaap lekker uit. En dan een fantastisch ontbijt, als ik wist waar jullie wonen, zou ik het ontbijt persoonlijk brengen. Nou MISSCHIEN!!!!!!!!! Wacht ik geef je mijn adres... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nu mét de link.http://www.mensenontmoeten.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Fleurtje, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Alf, i like your slogan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden