Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hopdrop haha, Nou inderdaad, het is wel anders via een vriendin dan zo'n datingsite.. quote: Originally posted by: jane4Das al heel wat voor de eerste date en waarschijnlijk een betere basis dan hop drop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Trusten Beate.Jane, is het erg anders zonder je zoon in huis?Vast wel..., alleen met dochterlief.Komen jullie wat meer aan elkaar toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik ben omdat jij bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja, ook Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik ben ik niet zonder u allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja, ook Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik had een heerlijke (werk-)dag en heb zelfs thuis nog veel gedaan.Dan heb ik morgen weer tijd voor andere dingen, vooral de tuin denk ik weer in, de schaduw zoeken.29 graden? Best fijn met een kalm tempo.De pinda's zijn op hier en ik ga maar slapen.Nog even naar buiten met een saffie... slaap zacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Jawel, op een momentIk merk dat ik er nu over naga denken, dan vliegt het wegBeter is het niets te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Mooi onderschrift Mar, wou ik nog even zeggen.Is dit pas een nieuwe, ja toch?nou doeg, ik lees het wel weer....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zowel nieuwals tevens ouden wederom gejatDoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dan zal ik sprekenAls het komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Slaap lekker allemaal, ga ik ook doen Doewie !xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Kan nu ook wel wat jeuzelenmaar vervormd en misty Das ook leuk eventueelMaar niet wat het isMoest maar weer eens wat gaan slapen..ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hee Han!Veels te helder..It's the moonUhuu!Hoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Snel!Anders blijf ik weer opHet is mooi gewwestIk lees lateranders wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Witte wivenOh goshTe laat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hen jij een parasól?!Goh..Hier lijkt een boom te staanAls ik mij niet vergis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hier een wit wiefdie ontzettend moet lachen om marjodie wel wil stoppen maar dat toch niet doet:DHee HannahHoe is t?Hopelijk voel je je beter dan vd week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik zei tochTe laat..Ik stopGeen fratsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik ben toevallig wel een echt nepwit wief hoor hannah:Dmaar als ik een echte was dan had ik wel wat goeie energie naar je toe gestuurd.Ik vind t balen voor je dat je je de laatste tijd niet lekker voeltHoi fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik heb zo een tof weekend gehad Zooo onwijs relaxed HannahHet was echt net of ik vakantie hadLekker 2 dagen genoten vd zonIk heb vrienden op vistie gehad en de vanavond was ik uitgenodigd voor een bbqVoor mij ziet vakantie er ook zo uit, dus het was echt zalig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 chips, ik zit zo met mn antwoord dat ik zo over jou heenwals fruitvlieg,sorry das niet mn bedoeling.Jij hebt t ook zeer zeker niet makkelijk, wat ik de laatste tijd van je lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 dank je wel fruitvlieg maar tis niet mn gewoonte om door een ander heen te denderen.Heb jij zelf wel iemand die er op zn tijd ook is voor jou is fruitvlieg of ben je een echte zorger??Hoewel je hier natuurlijk niet voor gekozen hebt.maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel??Jaa Hannah hier kan ik zeer zeker op teren.Dit zijn de krenten in de papen die waardeer ik ontzettend, geeft echt een rijk gevoel ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 he he lees ik weer over iets heen.Is dat echt zo hannah, dat jij alleen zou liggen als je ziek bent??Dat vind ik wel heel erg eigenlijk om te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dat vind ik idd wel heel lief van je buren, ik bedoel dat is me daar toch ook een stress sit.Maar in principe zou ik geloof ik ook wel zo denken.Zo ziek als jou vrouw is, dat gun je niemand toe.Gezondheid is een groot goed tenslotteDat je t nergens kan vinden dat snap ik nog wel,maar ik dacht dat je bedoelde dat je zo weinig mensen om je heen hebt, dat je letterlijk alleen bentals je ziek bent Hannah.Goffer wat is t toch ook een nare ziekte he.Constant die onzekerheid, echt om gek van te worden.Ik ben benieuwd wat de dokter morgen tegen je zegt.wacht maar niet te lang hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden