Spring naar bijdragen

Maandag 28 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 472
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

HIhihi, nou ga je wel heeeel ver terug in de tijd hoor Lin.... Elvis Presley, Buddy Holly, Brenda Lee, jerry Lee Lewis. dat is nou ook weer net even van voor mijn tijd... (riep oma lichtelijk in paniek omdat ze het gevoel kreeg dat ze nu echt uit de oertijd stamde)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen allemaal bedankt voor jullie hartverwarmende steun:heart:heart;heart;

Ik heb dit inderdaad privé gehouden en had dit ook zo willen houden. Had het tegen een aantal in pb gezegd.
Desalniettemin heb ik gewonnen!!!!!!

Ik heb er erg tegenop gezien en had er misschien juist wel over moeten praten, maar gezien de vervelende affaire een tijdje terug heb ik voor me gehouden uit privacy dus.

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad, de stoppers van vandaag wil ik een hart onder de riem steken, Wil en Igor en nog iemand maar ben het ff kwijt.

Nogmaals dank jullie. Mijn dag kan niet meer kapot en dan ook nog een voetbalwedstrijd om u tegen te zeggen wat wil ik nog meer?

Liefs,

Beks:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je wel dat je jong ben... allemaal muziek van voor jou tijd. kan er ook niets aan doen dat ze vroeger mooie muziek maakte. Trini Lopez is trouwens ook goed. Zal ik is opzoeken in mijn afspeellijst. Golden Earing, George Baker en Queen kan ik ook waarderen. Ook oud natuurlijk Micheal Jackson staat ook nog in mijn afspeellijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes... Lin, helemaal mooi allemaal.... heb trouwens de oordopjes opgezocht en zit nu ' ouwe ' muziek van herman van veen te luisteren.... http://www.youtube.com/watch?v=HMAeFB_KlcI en zit nu echt met tranen die over mun wangen rollen... 'vroeger' vond ik dit zo mooi, dacht dat het zo mooi zou zijn als je ouder was... en nu ben ik ouder, en het nummer klopt, vind het nog net zo mooi...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat een stuk beter. Die twijfels en tweestrijd is minder. Ik sta weer achter de refusal en een alcoholvrij leven. Je krijgt er een hoop voor terug. alleen je moet er je weg in vinden in een nuchter leven. . de trek in alcohol is er nog wel is, maar wordt ook minder. zonder de medicatie zal ik er nu nog niet van af kunnen blijven op slechte dagen. Vrees ik. gelukkig hoeft dat ook nog niet. Heb afgelopen vrijdag een nieuw recept gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vonneke :heart:
Beetje moe hier..
Beetje ik weet niet wat juist..

Wat ik gek vond vandaag bij het lezen van het forum en me opviel op een bepaald moment dat medicatie soms wordt geprezen als de uitkomst..Geen moeten drinken meer..een verademing..
Vind ik raar. Het is geen kunnen drinken meer toch? Ok er is geen keuze dus die druk valt misschien dan wel weg maar is het niet gevaarlijk om dit voor iedereen aan te prijzen?
Ik ben als de dood dat er hier iemand iets overkomt die toch gaat drinken..Mijn arts schreef het niet voor om dat het geen medicatie is die je licht wil nemen.
Ben een beetje bang voor jou wil. Je lijkt me nog steeds niet echt overtuigd..Niet zozeer om je daden maar ik kan mijn vinger er niet op leggen..soms lees ik je misschien fout..
Heb soms het akelige gevoel dat je nog niet helemaal klaar ben met drinken..En ik bedoel helemaal niet, kruis over mijn hart, dat ik je niet vertrouw of niet in je geloof maar het voelt zooo ik weet niet..
Drink aub niet op de medicatie! Ik weet wel dat je zegt dat je heus niet ziek wil worden en het een bevrijding is..sorry klink nu echt niet steunend hé..
Beetje watje vandaag :(. Niet drinken hé!! Niet proberen..wil niet dat je in één of ander shock of zo geraakt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...