Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Emma zit inderdaad lekker vakantie te vieren.. in Griekenland. Maar ik mis Vie wel .... ook vakantie... maar ook ongenoegen van haar kant had ik het idee. Mis de franse dame wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Vie komt echt wel terug hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zijn er nog meer vakantiegangers op komst?Misschien moeten we een schema maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dacht ik ook wel Alf, maar mis haar toch.Ennu Bol.... ik heb Hyves.. maar uhhhh ben niet echt gek op bikinifoto's :DEn kan ook niet echt goed omgaan met hyves... Beetje blond... en grijs... en uhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Mijn vakantie gaat zich gewoon in mijn achtertuin afspelen hoor Alf, beter kan ik niet zitten vind ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfZijn er nog meer vakantiegangers op komst? Misschien moeten we een schema maken... We? Dat kan jij wel in je eentje af toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dat idee hebben wij ook dit jaar VonAlleen weg van 9-16 juli, in NLAls het dit weer blijfthoef ik echt niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Natuurlijk Muppiekan ik dat alleen wel, ideale man hèIk heb alleen wel de gegevens nodigvandaar 'we'In de uitzending kwam overigens naar voren dat mannen beter in staat zijn dingen alleen te doen dan vrouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfIn de uitzending kwam overigens naar voren dat mannen beter in staat zijn dingen alleen te doen dan vrouwen... Jij bent echt grappig. Gelukkig heeft mijn stoel leuningen, anders lag ik er nu naast. Maak je even een spreadsheetje? Noteer mij maar voor 17-24 juli als afwezig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Vrouwen zoeken ook mannen met humor:)Dat kwam ook naar voren, echt waarAppelleert ook aan sterke genen schijnt hetnet als de testosteronmanIk kan het ook niet helpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hihi dan ben ik vast een manwijf Alf. Vind het vaak heerlijk dingen in mijn eentje te doen. Heb dat ook wel moeten leren , want als ik aan Kees vraag (vroeg) of we samen daar en daar naar toe zouden krijg (kreeg) ik vaak als antwoord: ' hm ik denk dat je dat best gezellig in je eentje kunt' ........... vooral dat 'gezellig' deed het hem dan;)Inmiddels vind ik het ook prima om dingen gezellig in mijn eentje te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Overigens kwamen er ook een aantal vrouwen in voor die aangaven helemaal geen man nodig te hebbenMannen zijn tamelijk overbodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Wat narcose al niet met een mens doet he? Sta d'r van te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ja, hallo Alf, wat is dat nou voor programma... dat weet toch iedere m.....l dat vrouwen een man met humor willen:D DUHHHHHHHH:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zucht..... Alf... waar heb je in hemelsnaam naar zitten kijken? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Mannen schijnen weer niet te houden vananalyseren en proberen de mens te begrijpenDaar houd ik dan weer wel vanDus ben ik meer een wijfman?Overigens doe jij dus min of meer noodgedwongen dingen alleen, omdat Kees daar geen zin in heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Maar ben wel blij dat je er bent hoor Alf , ook al ben je overbodig;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneJa, hallo Alf, wat is dat nou voor programma... dat weet toch iedere m.....l dat vrouwen een man met humor willen:D DUHHHHHHHH:P Maar nu werd uitgelegd waaróm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneMaar ben wel blij dat je er bent hoor Alf , ook al ben je overbodig;) Hè, dat doet me dan weer goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Good heavens Alf.Tuurlijk houden mannen niet van...... moeten ze nadenken dus..... En jij bent gewoon de uitzondering die .... enz. enz..Niet meer naar zulke programma's kijken hoor:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ja juf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hmpfff, volgens mij zitten we elkaar vreeeeeeeeeeselijk moe te maken op dit moment, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik zou eigenlijk al wel willen gaan slapen, maar dan mis ik al die wijsheden hier, over mannen enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ga zo eens naar een film kijkenals dat magnatuurlijk...Alleen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden