Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Trouwens opeens heb ik zinIn de woorden van ThéDaar voel ik me aardig bij thuisSmelt niet morgen WingIn de dampen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik ga ook afsluitenHeb net wel een ijsje gegeten als beloning voor mn vastendag hahaMaar ik eet eigenlijk elke dag wel een ijsje....Nou ja genoeg over het eten weer, het was een gezond dagje. Ik ga nog even (minder gezond) mn slaapkamer antimug sprayen en dan lekker slapen. doehoeg tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Waar is je klamboe?Ijsvreter! Big heart Wing!Big heart Woman!Big heart Forum!Big heart World!Big heart Hart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Gooshe Frabba man!It aint what it seemsKaboutersssssstttttt....Aanpassing: Grrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Oh, wacht evenKrijgen we dat..Eet je wel Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Mooi Eten en slapenZweten!Lieve idioot!Jij redt hetIk red hetHoezo huh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Jahaaa!Ga nou maar...I'll be watching Dat doe je goedWist ik veel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Zo. Weggehaald Vind het ook maar een domme tekstAl zit er veel waarheid inHet is oudNou enNixKlaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 En ik ben noglang niet moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Oh my got Alf!Nu ga ik slapen..* Aanpassing; hoofdletter vergeten de rest is opzet om de moeder te misleiden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Heuh vrouw!Won't sleep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik peuzel schoolkrijtjesHeb je pijn?Of iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden