Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Cath, het is niet jijIk zweef niet, ik fladderIk hou van jou! Okee!Alf, ik liep niet wegIs dat zoI'll stay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Morgen heb ik plotseling een begrafenisEen tante heeft de geest gegevenZe werd 98 jaar...Eerst zou ik niet gaannu is er geen ontkomen aanBroer en zus laten het afwetenIk doe het voor mijn moederAlf, de genadige.De ceremonie vindt plaats op een tamelijk onzalig uurU mag raden welk.Laat de doden de doden begraven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hahaha Alf , je bent geweldig.Maar van wie wil Mar de kop afhakken an waarom>?Ik begrijp echt niets van je boosheid nu.Het ene moment zeg je dat je iedereen omhelst....Wat is er nu?Ik blijf nog even okee, wat heb ik misdaan?Uit dat nu maar. Ik kan er tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Toch maar de mzzlHet ga u goedenzo..(((( )))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Jij?Niets CathyHuh?Dat bedoel ikNietsNietsNiets..Helemaal niets!Meer dan mij Het wordt een beetjeondoorzichtig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Laat lekker de ander raden naar wat er loos is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik ben niet boosIn het geheel nietBuiten mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik weet het al,dat klopt o, WingliIk schijn met een zaklampjeop de zielHet kan geen kwaad als een ander zijn lampje ookeens richt op een nog onbeschenenplek. Mogelijk zie ik dan ietswat ik al kende, mogelijkzie ik nog iets nieuws..Ik steek mijn lichtniet onder de korenmaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Het schijnt dat er laatsteen meisje loos was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Zijn we hier?Da's een mooi gebied!Ik verkeer weer in hetschemergebied terwijl ikeerder daar was en dus benDas klote enlachen tegelijkAlf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nooit heb ik 1 God willen aanhangen.Ik dacht: da's niet goed; er bestaan meerdere meningen, invalshoeken etc.Nog blij om dat vroege inzicht.Wat is er loos?Mar, onder 4 ogen zou het wel meevallen.Maar nu ff niet.Ik word nu naar bed gestuurd door iemand die een beetje over me waakt op dit moment en dat is okee.Doe ik. Moest al.Love you!! (sorry Alf ,recht op de bek...hahah) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik zou zoveel kunnenvertellen, including dreamsBut what's the use Bruce?I like this! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Yihaaaaah!!!!!Ik word niet meernaar bed gestuurd!!!I know.. Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 ff heel wat anders....Ik ben sinds 1 juli 2009 tot 1 juli 2010alcohol de baasEn nu ga ik naar bed, want t is al veel te laat.Ik hoop trouwens dat dit berichtje wel duidelijk is voor iedereen;)laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 ooohhh ja, en ik voel me er echt happy de peppy bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hebben jullie dat ook wel es:dat je ineens berichten ziet vóór je eigen bericht aan wat er eerder niet stond?Heel stom, want dan sluit je niet aan op een of andere wijze.Eerst lijkt het alsof jouw bericht er keurig staat en vervolgens komen er 2 of 3 andere berichten tussendoor.Shocking (= overdreven, maar toch)Nu ga ik slapen..........het is goed...........Mar.Lees es na.Het was mij niet duidelijk hoor!!Alf: niet meer snurken!! For you all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Loud&Clear parel! But I don't give a..I do! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 damm you Marjo hihihlove you2:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Witte...ook voor jou een goede nacht...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Voor jou ook een goeie nacht Cathyen onthoud: morgen is alles anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Werkelijk Witte?Zo lang al, dat wist ik nietVan harte!:sun::light::sun::sun::light::sun::sun::light::sun::sun::light::sun::sun::light::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dank je wel lieve Alf,Ik kan eigenlijk niet afsluiten zonder nog iets van jou en wingeli (of hoe noem je hem)... te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ja dat ken ik Cathyvan die berichtenDoor 'vernieuwen'aan te klikken vóórplaatsing van je bericht kan dit nog wel eens voorkomen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wat had je graag willen horen Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden